خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی امیر خسروجردی

اخبار ورزشی امیر خسروجردی

سوشا مکانی بازداشت شد.
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس بازداشت شد.
ایسنا دراین باره به نقل از خبرگزاری قوه قضائیه میزبان نوشت:یک منبع آگاه قضایی در گفت‌وگو با «میزان» گفت: قرار بازداشت موقت سوشا مکانی ظهریکشنبه به علت داشتن شاکی خصوصی صادر شد و وی با قرار بازداشت به زندان رفت.
دروازه بان پرسپولیس به این حکم اعتراض کرده است.
دراین حال، سایت عصر ایران نیز نوشت: سوشا مکانی شماره یک قرمزها به خاطر انتشار چند عکس در هفته گذشته ممکن است از سوی فدراسیون فوتبال محروم شود.
او هرچند روز گذشته در حراست فدراسیون فوتبال حاضر شده است و توضیحاتی در مورد عکس‌ها داده، اما شایعه شده که توضیحات دروازه‌بان پرسپولیس کافی نبوده و این احتمال وجود دارد که با محرومیت مواجه شود.
این طور که شنیده می‌شود، نهادهای تصمیم‌گیر فدارسیون فوتبال از جمله کمیته اخلاق به دنبال محرومیت سنگین برای مکانی هستند.

wp5f0xzrcfgyqyyvdazr

تاج:تیم های فوتبال عربستان برای رسیدن به نتیجه حاشیه سازی می کنند.
رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران به انتقاد از موضع‌گیری اخیر برخی از باشگاه‌های ورزشی عربستانی پرداخت.
تسنیم در این باره نوشت:مهدی تاج در خصوص ادعای اخیر عربستانی‌ها مبنی بر اینکه حاضر نیستند برای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا به ایران بیایند و بهتر است ایرانی‌ها هم به عربستان نیایند، گفت: در مواد سه و چهار اساسنامه ای اف سی آمده است که نباید به خاطر منافع سیاسی، نگاه سیاسی به مسائل ورزشی داشت، به خصوص در رشته فوتبال. که البته عربستانی‌ها در این مورد سابقه‌دار هستند
وی افزود: پیش از این هم عربستانی‌ها در بازی پرسپولیس مدعی شدند که تماشاگران ما شعار نژادپرستانه سر دادند که ای اف سی هم خیلی خوب جواب آنها را داد و در این مورد کنفدراسیون فوتبال آسیا حق را به ما داد. حتی ای اف سی به ما گفت از عربستانی‌ها به خاطر این کارشان می‌توانید، شکایت کنید. بار دیگر آنها مسئله آب‌های آلوده فولادشهر را مطرح کردند که قصد داشتند با این مسئله جوسازی کنند.
رئیس سازمان لیگ در این باره خاطرنشان کرد: تیم‌های عربی جهت حضور پرقدرت در آسیا هزینه‌های کلان می‌کنند و بازیکنان بزرگ به خدمت می‌گیرند، اما در کنار این هزینه‌ها این جو رسانه‌‌ای را هر ساله به راه می‌اندازند تا بلکه به جایی برسند.

علیرضا حیدری حکم نایب رئیسی فدراسیون کشتی را پس فرستاد.
حکم نایب رئیسی علیرضا حیدری در فدراسیون کشتی درحالی از سوی وزارت ورزش صادر شد که واکنش این قهرمان نامدار به این تصمیم دیرهنگام، چندان دور از ذهن و غیرقابل پیش‌بینی نبود.
خبرگزاری مهر دراین باره نوشت:بعد از حضور رسول خادم به عنوان سرپرست و سپس رئیس در راس امور فدراسیون کشتی ، علیرضا حیدری نیز به عنوان نایب رئیس در لیست مدیران این فدراسیون جای گرفت. این اتفاق از سوی اهالی کشتی با استقبال بسیار خوبی روبرو شد و گوش شکسته‌های مخالف و موافق رسول خادم،حضور این قهرمان جوان و عنوان دار در عرصه مدیریت را گامی مثبت در بهبود وضعیت این رشته خواندند.
به هر حال بعد از این تصمیم امیدوارکننده، حیدری برای آغاز فعالیتش در پست جدید، چشم انتظار دریافت حکم رسمی از سوی وزارت ورزش بود که گویا این حکم هر بار بنا به دلایل مختلفی صادر نمی‌شد و حیدری و فدراسیون کشتی را نزدیک به دو سال در انتظار و بلاتکلیفی قرار داد!
اما حکمی که در اوج اجرای برنامه‌های المپیکی فدراسیون صادر شد و به واقع می توانست نشانگر نوعی تعامل و همکاری دیرهنگام اما سازنده بین خادم و وزیر باشد، یک شب بیشتر دوام نیاورد و علیرضا حیدری در واکنشی قاطعانه و قابل پیش بینی اعلام کرد نیازی به حکم ندارد، چون مدتهاست از این مسئولیت استعفا کرده است!
البته حیدری وزارت ورزش را هم از حملات نقادانه خود بی نصیب نگذاشته و اعلام کرده نیازی به حکم و امضای آقایان ندارم، چراکه حکم مرا خدا زده است.

رده بندی برترین تیم های ملی فوتبال ساحلی دنیا، تیم ملی ایران در رده ششم جهان قرار گرفت.
در تازه ترین رده بندی برترین تیم های ملی فوتبال ساحلی جهان که از جانب فیفا اعلام شد، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران‌ با کسب ۱۷۰۲ امتیاز در رتبه ششم دنیا و نخست قاره قرار گرفت.
همچنین در این رده بندی، روسیه با ۳۵۰۰ امتیاز در صدر قرار دارد و تیم های پرتغال و برزیل با ۳۲۲۵ و ۲۴۰۰ امتیاز در مکان های دوم و سوم جای دارند.

تراشتگن گزینه اول لیورپول در درون دروازه
مارک آندره تراشتگن همچنان گلر بازی‌های اروپایی بارسلوناست و در لالیگا و کوپا دل ری، کلودیو براوو به میدان می‌رود. همین موضوع فصل گذشته نیز سبب ناراحتی تراشتگن شده بو به نظر می‌رسد دروازه بان آلمانی به دنبال جدایی از باشگاه است.
از سوی دیگر کلوپ به مینوله اعتقاد چندانی ندارد و قصد دارد گلر سطح بالاتری جذب کند.پیشنهاد لیورپول ۱۲ میلیون پوند است، ولی رقم فسخ تراشتگن ۶۵ میلیون پوند است و ارزش او ودرخواست احتمالی بارسا، حدود ۲۰ میلیون پوند است.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*