خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز چهارشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز چهارشنبه با امیر خسروجردی

تراکتورسازی – استقلال، آبی پوشان با پیروزی مقابل شاگردان قلعه نویی فینالیست جام حذفی شدند.
دیدار دوم مرحله نیمه نهایی این رقابت ها عصر سه شنبه بین دو تیم تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران در تبریز برگزارشد که این بازی حساس و سرنوشت ساز با پیروزی ۲-۱ استقلال خاتمه یافت، تا آبی پوشان پایتخت با این برد شیرین خارج از خانه ضمن راه یابی به دیدار فینال جام حذفی حریف ذوب آهن اصفهان شوند.
گل های استقلال را دراین دیدار، سجاد شهباززاده وارد دروازه تراکتورسازی کرد و سزار تک گل تراکتورسازی را به ثمررساند.

IMG20071779

برانکو:بهترین شدن من مهم نیست، باید قهرمان شویم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره انتخابش به عنوان بهترین مربی نیم فصل لیگ برتر خاطرنشان کرد: از هواداران تشکر می‌کنم و این بهترین دستمزد و جایزه‌ای بود که به من دادند چرا که آن‌ها مهم‌ترین مسئله هستند و خوشحالم که این موضوع را تشخیص دادند. اگر آن‌ها نبودند من به عنوان بهترین مربی نیم فصل و طارمی به عنوان بهترین مهاجم نیم فصل انتخاب نمی‌شد.
وی افزود: بازیکنان و کادر فنی تاثیر زیادی در به دست آمدن این موفقیت دارند. البته باشگاه هم به خاطر اعتمادی که به ما داشت استحقاق کسب این جایزه را دارد. ما این جایزه را از کسانی گرفتیم که برای ما مهم‌تر از همه چیز هستند.
برانکو در پاسخ به این سوال که آیا در انتهای فصل هم شما بهترین مربی لیگ خواهید شد یا خیر گفت: بستگی به جایگاه‌مان در جدول دارد. مردم کار ما و عملکرد بازیکنان را تشخیص داده‌اند و به خوبی می‌بینند. البته مهم نیست من در انتهای فصل بهترین مربی شوم و همین طور مهم نیست طارمی آقای گل لیگ شود بلکه مهم این است که پرسپولیس تیم اول باشد.

پس از امضا قرارداد با فدراسیون والیبال، لوزانو:افتخار می کنم که سرمربی ایران شدم، برای یک رویا اینجا هستم.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از امضا قرارداد برای هدایت این تیم گفت: این یک افتخار بزرگ برای من است که هدایت تیم ملی ایران را برعهده گرفته‌ام. من برای یک رویا اینجا هستم و امیدوارم محقق شود.
خبرگزاری مهر دراین باره گزارش داد:رائول لوزانو آرژانتینی که برای عقد قرارداد رسمی با فدراسیون والیبال ایران و ارایه برنامه‌های خود به تهران سفر کرده است در نخستین نشست خبری خود در جمع خبرنگاران گفت: خیلی خوشحالم که فدراسیون ایران این فرصت را به من داد تا بار دیگر خود را در یک چالش ورزشی ببینم.
سرمربی جدید تیم ملی والیبال افزود: والیبال ایران در هشت سال گذشته خوب کار کرده و خیلی خوشحالم سرمربی این تیم شدم.
وی در ادامه این نشست خبری خاطرنشان کرد: ایران نشان داده که پتانسیل یک تیم بزرگ را دارد. فرصت ما خیلی کم است اما هدف بزرگی داریم. رقابتهای المپیک یک افتخار بزرگ است و با هیچ رقابتی قابل قیاس نیست.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران با اشاره به اهمیت حضور این تیم در المپیک گفت: در المپیک وقتی به همراه ۱۲ هزار ورزشکار دیگر وارد استادیوم می شوید یک تجربه تکرار نشدنی است. ولی قبل از آن باید از سد مسابقات انتخابی در المپیک بگذریم.

ادینیو به لیگ برتر ایران نزدیکتر شد.
باشگاه السیلیه قطر اعلام کرد که لوسیانو ادینیو برزیلی می‌تواند در فصل نقل و انتقالات زمستانی از این تیم جدا شود. با این شرایط این بازیکن برزیلی با توجه به پیشنهاد‌هایش به لیگ ایران نزدیک‌تر شده است.
ایسنا به نقل از سایت الکاس قطر دراین باره نوشت:ادینیو بعد از درخشش در تراکتور سازی مورد توجه باشگاه السیلیه قطر قرار گرفت و با مبلغی بالا راهی این تیم شد، اما او در این تیم عملکرد بسیار ضعیفی داشته و به احتمال خیلی زیاد به فوتبال ایران برخواهد گشت.
باشگاه السیلیه قطر اعلام کرد که ادینیو نتوانسته انتظارات را برآورده کند و در فصل جابجایی زمستانی از این تیم جدا خواهد شد.
این بازیکن برزیلی از لیگ ایران پیشنهادهای زیادی دارد و به احتمال زیاد در فصل جابجایی زمستانی به یک تیم بزرگ ایرانی خواهد پیوست. پرسپولیس و تراکتورسازی جدی ترین مشتریان این بازیکن برزیلی هستند.

آنچلوتی:مورینیو قربانی کم انگیزیگی بازیکنانش شد.
کارلو آنچلوتی ایتالیایی که خود به تازگی هدایت بایرن مونیخ در فصل آینده را پذیرفته، در باره علت برکناری مورینیو از چلسی به وبسایت گل گفت:مربیگری کار سختی است، بخصوص که در یک تیم باید بالانس خوبی بین بازیکنان و مربی برقرار باشد و اگر اینگونه نباشد، مشکلات لاینحلی به وجود خواهد آمد.
ایجاد این توازن یکی از وظایف سخت مربیان است. وقتی همه چیز خوب پیش می رود، همیشه خطر افت بازیکنان وجود دارد و وقتی اوضاع بد است، این کاهش اطمینان و اعتماد به نفس است که تیم را تهدید می کند.
یک مربی باید همیشه در این زمینه توازن را حفظ کند و اطمینان را در بازیکنانش بالا ببرد؛ بخصوص وقتی تیم در وضعیت بدی به سر می برد. من فکر می کنم مورینیو قربانی کاهش انگیزه بازیکنانش شد. آنها سال گذشته با انگیزه جبران یک فصل بد وارد رقابت ها شدند و امسال دقیقا برعکس این اتفاق رخ داد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*