خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

قلعه نویی رسما سرمربی تراکتورسازی تبریز شد.
سرمربی سابق استقلال و تراکتورسازی قراردادش را با سرخ‌های تبریزی امضا کرد.
ایسنا نوشت:امیر قلعه‌نویی که بعد از جدایی تونی‌ اولیویرا گزینه نخست سرمربی‌گری تراکتورسازی شده بود، چهارشنبه با امضا قراردادی یک ساله و نیمه، رسما هدایت این تیم را برعهده گرفت.

قلعه-نویی-1

سلطان تنیس ایران رفت، کامبیز درفشی جوان درگذشت.
کامبیز درفشی جوان دارنده طولانی‌ترین دوران قهرمانی کشور در رشته تنیس درگذشت. او معتبرترین تنیسور دهه ۶۰ ایران بود.
کامبیز که چهره جذاب و بشاشش در عکس روزگار کهنسالی قابل تشخیص نبود، در سن ۱۶ سالگی به ورزش تنیس روی آورد و با تمرینات جدی و مستمر خود توانست در مدت کمتر از دو سال به عضویت تیم ملی جوانان راه یابد.
او یک سال در سال ۱۳۵۲ در سن ۱۹ سالگی عضویت تیم ملی و عضویت تیم دیویس کاپ ایران را بدست آورد و به همراه علی مدنی اولین مدال نقره بازیهای آسیایی در سال ۱۹۷۴ تهران در قسمت دو نفره را گردن آویز خود کردند و در مسابقات تیمی هم با کشور پاکستان مشترکا مقام سوم تیمی را احراز نمودند.
کامبیز، در سال ۱۹۷۵ در مسابقات قهرمانی تنیس آسیا همراه منصور بهرامی مقام اول دو نفره آسیا و مقام سوم انفرادی قهرمانی تنیس آسیا را بدست آورد.
او از سال ۱۳۵۳ -۱۳۵۷ و۱۳۶۷- ۱۳۷۳ بمدت ۱۰ سال در عضویت تیم دیویس کاپ ایران بود و در کارنامه ورزشی وی افتخارات فراوانی در داخل کشور و همچنین خارج کشور در مسابقات داخلی و بین المللی موجود است . وی عضو تیم باشگاههای عقاب و استقلال بود از او می شود به عنوان یکی از باهوشترین بازیکنان زمان خود نام برد.
رقابت‌های جذاب درفشی جوان با محرم خدایی در دهه ۶۰ به نوعی دربی بزرگ تنیس بود و این ورزش را به رشته‌ای پر طرفدار تبدیل کرد که تماشاگران مسابقاتش را پی می‌گرفتند. این دو بارها به مصاف هم رفتند تا علاقه مندان تنیس یک رقابت واقعی و جذاب را دنبال کنند.

مادر افشین قطبی در گذشت.
مادر افشین قطبی که از چندی پیش با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کرد و در بیمارستان در تهران بستری بود چهارشنبه درگذشت.
افشین قطبی سرمربی سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران که به دلیل مشکلات مالیاتی قادر به حضور در ایران و بالین مادر بیمارش نبود بارها خواستار رفع این مشکل شده بود تا موفق به ملاقات مادر بیمارش شود، اما با این اتفاق حسرت بزرگی برای او باقی ماند.
قطبی که در آمستردام به سر می‌برد دراین باره گفت:بنده در سال دوم حضور در پرسپولیس قراردادی منعقد کردم که طبق این قرارداد که به تایید عالی‌ترین مقام ورزش ایران نیز رسیده است، مالیات من برعهده باشگاه پرسپولیس بوده، اما این باشگاه از پرداخت این مبلغ خودداری کرده تا مشکلاتی برای من به جود بیاید . من به دلیل احترامی که برای باشگاه پرسپولیس قائلم همیشه کوتاه آمدم و تنها منتظر ماندم اما در نهایت همانطور که همه باخبرید هیچ حرکتی از سوی باشگاه پرسپولیس انجام نگرفته تا بدهی مالیاتی من که مبلغ کمی بود به ۸۰۰ میلیون تومان صعود کند.
وی افزود:من در زمان اوج بیماری مادرم از مسوولان پرسپولیس خواستم که برای رفع این مشکل کاری انجام بدهند اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد و من از دیدار مادرم محروم شدم و ایشان درگذشت بدون اینکه بتوانی همدیگر را ببینیم.

برانکو:از نظر من مسی بهترین بازیکن جهان است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مهاجم گل‌زن تیم بارسلونا را بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۱۵ اعلام کرد.
برانکو ایوانکوویچ در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۱۵ از نظر وی کیست گفت: از نظر من مسی بهترین بازیکن جهان است.
وی ادامه داد: نه تنها این نظر من است بلکه همه اعضای کادر فنی هم معتقدند که مسی بهترین بازیکن جهان است.

رونالدو:در رئال خوشحالم و جایی نمی روم.
دربازی رئال مادرید و مالمو سوئد در لیگ قهرمانان اروپا که با برتری قاطع و ۸به صفر کهکشانی ها همراه بود، کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال نیزعملکرد خوبی داشت و موفق به سوپر هت تریک(زدن ۴ گل) شد. وی پس از این بازی گفت: بازی بزرگی را به نمایش گذاشتیم. در این دیدار تنها مهاجمان نبودند که خوب بازی کردند بلکه همه تیم رئال شب خوبی را پشت سر گذاشت و این بسیار خوشحال کننده است. خوشحالم که همچنان به رکورد شکنی در رئال ادامه می‌دهم. گل دوم را به خواست آربلوا تقدیم چریشف کردیم.
رونالدو همچنین درباره شایعه جدایی‌اش از رئال گفت: از باشگاه رئال که از من حمایت می کند تشکر می‌کنم. در هر فصلی شایعه های زیادی درباره من به گوش می رسد. مدتها است که می گویم من در رئال خوشحال هستم و دلیلی برای جدایی وجود ندارد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*