خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

پزشکان آلمانی سردار آزمون را جراحی کردند.
مهاجم جوان تیم ملی فوتبال ایران در مونیخ آلمان به دلیل مشکل تنفسی جراحی کرد.
سردار آزمون پس از گلزنی در دیدار روستوف مقابل کراسنودار در لیگ روسیه را به مقصد آلمان ترک کرد تا برای جراحی انحراف و پلیپ بینی نزد متخصصان آلمانی در مونیخ برود.
وی به دلیل مشکل بینی‌اش، کمی دچار مشکلات تنفسی بود و این مسئله در بازی‌ها نیز او را دچار مشکل می‌کرد. آزمون روز گذشته مورد معاینه پزشکان متخصص قرار گرفت و صبح چهارشنبه نیز زیر تیغ جراحان رفت.

as633sdf

کی روش از پرتغال راهی قطر خواهد شد.
علی کفاشیان با مرخصی کارلوس کی‌روش به مدت ۵۰ روز موافقت کرد و سرمربی تیم ملی هم راهی پرتغال شد تا علاوه بر استراحتی کوتاه مدت، روند درمانی خود را دنبال کند.
کارلوس کی‌روش اول آذرماه راهی مرخصی شد و ۲۱ دی‌ماه مرخصی ۵۰ روزه او به پایان می‌رسد. مسابقات انتخابی المپیک هم ۲۲ دی‌ماه آغاز خواهد شد و اختتامیه این مسابقات ۱۰ بهمن‌ماه برگزار می‌شود. با توجه به برگزاری دیدارهای انتخابی المپیک در این تاریخ و پایان مرخصی کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در صورت موافقت نهایی برای کمک به تیم امید، مستقیم از لیسبون پرتغال راهی دوحه قطر خواهد شد.
تیم فوتبال امید ایران در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۱۶ با تیم‌های قطر، چین و سوریه هم‌گروه است.

گری نویل سرمربی والنسیا شد.
گری نویل چهارشنبه پس از توافق با سران باشگاه والنسیا اسپانیا به طور رسمی هدایت این تیم را برعهده گرفت.
ستاره سال‌های نه چندان دور تیم فوتبال منچستریونایتد قرارداد خود را به صورت یک ساله منعقد کرده و قرار بر این است که در پایان این فصل بار دیگر بر سر تمدید یا اتمام آن مذاکره صورت بگیرد. پیش از این فیل نویل، برادر گری، به عنوان دستیار در خدمت نونو، سرمربی مستعفی و پرتغالی والنسیا در این باشگاه فعالیت می‌کرد.
هواداران والنسیا با تجمع مقابل مستایا، استادیوم اختصاصی این باشگاه عقد قرارداد با گری نویل را جشن گرفته‌اند.

کلوپ:در پی جذب دروازه بان نیستم
یورگن کلوپ سرمربی آلمانی تیم لیورپول انگلیس درباره گزارشات رسانه های انگلیس مبنی بر علاقه این تیم به جذب جک باتلند از استوک سیتی گفته:کاملا از شرایط دروازه مان راضی هستم. ما به دنبال جذب دروازه بان جدید نیستیم.
سیمون مینیوله یکی از باهوش ترین دروازه بانانی است که داشتم. او هنوز برای پیشرفت و رشد کردن جوان است. انتقادی از عملکردش ندارم. بازیکن خوبی است و همه چیز به خوبی پیش می رود.
همه انتظار دارند او مانوئل نویر دوم شود اما مینیوله تا الان روند خوبی داشته و امیدوارم وضعیت همینطور باقی بماند.

اعتراض سازمان عفو بین الملل به بی توجهی فیفا و قطر به کارگران مهاجر
سازمان عفو بین‌الملل، فیفا و قطر را متهم کرد که اقدامی برای جلوگیری از سوء استفاده از کارگران مهاجر در این کشور برای ساخت ورزشگاه های جام جهانی ۲۰۲۲ نکرده اند.
حقوق کارگرانی که در پروژه ساخت استادیوم ها مشغول به کار هستند نیز یکی دیگر از نگرانی هاست. گفته می‌شود که تعداد زیادی از کارگران این پروژه ها از سال ۲۰۱۰ تاکنون جان خود را از دست داده‌اند و ممکن است که تعداد کشته شدگان به ۱۲۰۰ نفر نیز رسیده باشد.
این نگرانی‌ها باعث شد که شرکت حقوقی “دی ال ای پایپر” گزارشی در این باره منتشر کند. ۱۸ ماه از انتشار این گزارش گذشته اما بسیاری از توصیه‌هایی که در آن مطرح شده بی‌نتیجه مانده‌اند.
حدود یک و نیم میلیون کارگر مهاجر در قطر کار می‌کنند که اکثرا از کشورهای نپال و هند هستند. پیش‌بینی می‌شود که این رقم تا دو سال دیگر به ۲ میلیون نفر برسد.
قرار بوده که تا پایان سال ۲۰۱۵، ۴۰۰ نفر به بررسی شرایط کارگران مهاجر در قطر بپردازند که این اقدام نیز عملی نشده است.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*