خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز جمعه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز جمعه با امیر خسروجردی

پیام تشکر مهدوی کیا:مردم نشان دادند هنوز مرا فراموش نکرده اند.
کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس که در نظر سنجی برنامه تلویزیونی نود به عنوان بهترین هافبک راست بعد از انقلاب انتخاب شد، ازمحبت های مردم تشکر کرد.
خبرگزاری مهر دراین باره به نقل از مهدی مهدوی کیا نوشت: از همه مردمی که به من رای دادند، ممنونم و نمی دانم چگونه از آنها تشکر کنم.
وی در ادامه افزود: تک تک رای ها برای من با ارزش هستند و بسیار خوشحالم که هنوز در یاد مردم هستم و اینگونه مرا به یاد می آورند. برای من تک تک رای ها مهم هستند . من همیشه سعی کرده ام با مردم و هواداران ارتباط خوبی داشته باشم.
بازیکن سابق تیم ملی ایران در ادامه تاکید کرد:با احترام به همه من همیشه با حمایت های هواداران انرژی گرفته ام چه در تیم ملی و چه در تیم های باشگاهی. من فراموش نمی‌کنم که با حمایت مردم و زحمات مربیان و همبازی‌هایم و حمایت رسانه ها مدارج پیشرفت رو طی کردم.

22f-9f55tr

وزارت امورخارجه با فدراسیون فوتبال تسویه حساب کرد، پول های بلوکه شده فیفا در حاسب فدراسیون
خبرگزاری فارس دراین باره نوشت:پس از این که هفته گذشته برخی از رسانه‌ها اخباری را منتشر کردند مبنی بر اخذ بدهی‌های مراجع بین‌المللی فوتبال مانند فیفا توسط وزارت امورز خارجه و عدم پرداخت کل این مبلغ به فدراسیون فوتبال، این فدراسیون فوراً واکنش نشان داد و با انتشار بیانیه‌ای این اخبار را تکذیب کرد و از تلاش‌ها و زحمات صورت گرفته بابت همکاری‌های وزارت امور خارجه با فدراسیون فوتبال تشکر کرد.
در بیانیه فدراسیون فوتبال تاکید شد که شایعات مبنی بر کسر از میزان مبلغ دریافتی از سوی وزارت خارجه صحت ندارد و در صورت تداوم شایعه‌سازی ها قطعا از سوی مراجع قضایی پیگیری خواهد شد.
در همین راستا طبق هماهنگی‌ها و رایزنی‌های انجام شده بین مسئولان مالی فدراسیون فوتبال با وزارت امور خارجه، تسویه حساب‌های لازم در خصوص اخذ بدهی‌های مراجع بین‌المللی فوتبال مانند فیفا توسط وزارت امور خارجه و پرداخت کامل آن به فدراسیون فوتبال انجام شده است.
به گزارش فارس، در حال حاضر یک میلیون دلار پول فدراسیون فوتبال ایران در منهتن بانک نیویورک از ۶ سال پیش بلوکه شده که فقط همین پول باقی مانده و سایر پول‌ها از جمله پاداش فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون فوتبال ایران از طرق مختلف پرداخت شده است.

مورینیو:احساس خیانت می کنم.
سرمربی چلسی بعد از شکست برابر لسترسیتی اعلام کرد در تیمش احساس خیانت می‌کند.
ژوزه مورینیو درباره شکست تیمش دراین دیدارگفت: بر این باور هستم که لسترسیتی با نمایش خوبی که در این دیدار داشت، شایسته پیروزی بود. چلسی تنها بین ۳۰ تا ۳۵ دقیقه خوب ظاهر شد. این در حالی بود که لسترسیتی بیش از یک ساعت، تیم برتر میدان بود. دو گل خوردیم که هر دوی آنها نباید وارد دروازه‌مان می‌شد.
وی در ادامه سخنانش به انتقاد از بعضی از ستارگان چلسی پرداخت و گفت: وقتی در بعضی از پست‌ها بازیکنان بزرگ و سرنوشت‌ساز دارید اما آنها از روزهای خوبشان به دور هستند، شرایط برای کار کردن بسیار سخت می‌شود. فصل قبل برای رساندن بازیکنان چلسی به بهترین شرایط، تلاش بسیار زیادی داشتم اما به نظر می‌رسد حفظ آمادگی این بازیکنان سخت‌تر از کار قبلی است. نهایت تلاشم را به کار گرفتم تا بازیکنان بزرگ چلسی را به روزهای اوج برسانم اما آنها من را خوار کردند و نتیجه‌ای نگرفتم.
سرمربی پرتغالی چلسی در پایان سخنانش هم گفت: به هر حال باید بگویم احساس خیانت می‌کنم. با تلاش زیادی که داشتیم، موفق شدیم در دقیقه ۷۷ گلزنی کنیم و اختلاف را به یک گل کاهش دهیم اما مسائل تحریکی آمیزی در ورزشگاه رخ داد. حتی توپ جمع‌کن‌ها توپ را به موقع در اختیار ما قرار نمی‌داند و حدود پنج دقیقه وقت بازی تلف شد.

چیچاریتو:فرگوسن بهترین مربی تاریخ است.
ایسنا به نقل از روزنامه مارکا اسیپانیا گزارش داد:خاویر چیچاریتو هرناندس مکزیکی، مهاجم سابق منچستریونایتد انگلیس که هفته های اخیر با گلزنی در دیدارهای بایرلورکوزن آلمان بهترین دوران فوتبالش را در بایرلورکوزن آلمان سپری می کند درباره دوران حضورش در یونایتدگفت: شانس بزرگی است که در یکی از بهترین تیم‌های جهان در ترکیب قرار بگیرید.از فرگوسن قدردانی می‌کنم. به نظرم وی بهترین مربی تاریخ است.

رومنیگه:لواندوفسکی فروشی نیست.
رئیس باشگاه بایرن‌مونیخ آب پاکی را روی دستان سران باشگاه رئال‌مادرید ریخت و اعلام کرد که مهاجم لهستانی باواریایی‌ها فروشی نیست.
کارل هاینتس رومنیگه در گفت‌و‌گو با بیلد آلمان گفت: می‌توانم تصور کنم که رئال‌مادرید چقدر به لواندوفسکی علاقه‌مند است، ولی علاقه‌مندی آنها بی‌فایده است، چون سه سال و نیم دیگر از قرارداد فعلی روبرت با بایرن باقی مانده است. در ضمن می‌توانم تصور کنم که لواندوفسکی حتی برای مدت بیشتری در آلیانتس آره‌نا بماند. با نگاه کردن به تاریخ انقضای قرارداد روبرت حتی یک ذره هم نگران نمی‌شوم.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*