خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی با امیر خسروجردی

برانکو:به من باشد رونالدو را جذب می کنم
سرمربی تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس درپاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر این که ‌چه بازیکنانی قرار است در نیم فصل به جمع شما اضافه شوند گفت: پیشنهاد شما چیست؟ وحید امیری با نفت قرارداد دارد. بیرانوند هم همین طور. البته ما نیاز به جذب د‌ر‌وازه‌بان نداریم زیرا د‌ر‌وازه‌بان ما ملی‌پوش است. البته اگر به من باشد، می‌خواهم رونالدو را جذب کنیم که البته نمی‌توانیم با ر‌ئال‌ماد‌رید بر سر این موضوع به توافق برسیم. شما فکر می‌کنید مربی تیم ذوب آهن اجازه می‌دهد کاوه رضایی این تیم را ترک کند؟
برانکو ایوانکوویچ در پاسخ به سوالی درباره اخراج سوشا مکانی در بازی با پدیده، افزود: الان سوال من این است که چه کسی برای ما در آن بازی امتیاز آورد؟ بازیکنان من در مقابل پدیده چهره یک برنده را داشتند و اشتباه تاکتیکی و تکنیکی در فو‌تبا‌ل پیش می‌آید. ما وظیفه داریم که اشتباه‌ها را به حداقل برسانیم.

145044732096191182

درپی شاهکار مسئولان نقل و انتقالات استقلال، میزبان بدهی این باشگاه به بازیکنان داخلی ۳ میلیارد و هفتصد میلیون اعلام شد.
خبرگزاری تسنیم دراین باره گزارش داد:باشگاه استقلال علاوه بر بدهی به بازیکنان خارجی، با مشکل دیگری نیز روبه‌رو شده، که اگر اقدامی برای آنها صورت نگیرد، دچار مشکل خواهد شد. داستان از این قرار است که شماری از بازیکنان پیشین استقلال به‌دلیل دریافت نشدن مطالبات گذشته به کمیته انضباطی شکایت کرده و برگه‌ای در اختیار دارند که بر اساس آن، باشگاه استقلال باید بدهی آنها را پرداخت کند.
محموع بدهی‌های باشگاه استقلال به بازیکنانی که از کمیته انضباطی حکم گرفته‌اند، حدود ۳میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان است، این در شرایطی است که باشگاه به بازیکنان خارجی نیز ۴میلیارد تومان بدهی دارد.
این خبرگزاری در ادامه گزارش داد:در این میان، سؤالی که پیش می‌آید این است: چرا زمانی که مسئولان استقلال با درخواست کادر فنی آن زمان، تصمیم به کنار گذاشتن جمشیدیان کردند، نامه‌ای به سازمان لیگ نفرستادند که این بازیکن آزاد است و تنها باید غرامت فسخ قرارداد به او پرداخت شود؟ چرا بازیکنی مانند غلام‌نژاد نزدیک به ۲۰۰میلیون تومان در یک نیم‌فصل از استقلال می‌گیرد اما بدون اینکه با او توافقی صورت بگیرد تا بلکه برای پرداخت مطالباتش از او تخفیف گرفته شود، به کمیته انضباطی شکایت کرده و از ۳میلیارد و ۷۰۰میلیون بدهی، نزدیک به ۸۰۴میلیون تومان آن مربوط به غلام‌نژاد باشد؟

براساس اعلام رسانه های بریتانیایی، مورینیو سرمربیگری تیم ملی انگلیس را می خواهد.
سرمربی برکنارشده چلسی قصد دارد جایگزین روی هاجسون در پایان رقابتهای یورو ۲۰۱۶ شود.
خبرگزاری مهر دراین باره نوشت:ژوزه مورینیو به خورخه مندس، مدیر برنامه های خود گفته دوست دارد در صورت کناره‌گیری روی هاجسون، هدایت تیم ملی انگلستان را بر عهده بگیرد.
بر پایه گزارش روزنامه میرر انگلیس، مورینیو پس از برکناری از سمت مربیگری تیم چلسی گزینه مربیگری تیم منچستریونایتد شد و این در حالی است که بحث بازگشت وی به رئال مادرید هم مطرح شده است.
مورینیو و همسرش ماتیلده به همراه دو فرزند دختر و پسرشان در لندن زندگی می کنند. این مربی پرتغالی به همین خاطر دوست دارد شرایط شغلی اش به گونه ای فراهم شود تا در همین کشور به کار خود ادامه دهد.

هیتسفلد:رفتن گواردیولا به هیچ وجه برای بایرن مشکل ساز نخواهد شد.
سرمربی پیشین تیم فوتبال بایرن مونیخ تأکید کرد که جدایی گواردیولا از باواریایی‌ها در پایان فصل جاری به هیچ عنوان به این تیم ضربه نخواهد زد.
اوتمارهیتسفلد سوئیسی که به همراه باواریایی‌ها پنج بار قهرمان بوندس‌لیگا و یک بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است، به نشریه بیلد آلمان گفت: گواردیولا فقط و فقط روی مسائل تاکتیکی تمرکز دارد.وی افزود: گواردیولا تقریباً هیچ جلسه‌ای با بازیکنانش برگزار نمی‌کند. او حتی خودش را از رسانه‌ها هم دور نگه می‌دارد. در این مقطع،‌یوپ هاینکس هم همان اندازه در بایرن مونیخ موفقیت داشت که گواردیولا کسب کرده است، اما سؤال اینجاست که آیا او می‌تواند این وضعیت را تغییر دهد و مانند هاینکس سه‌گانه کسب کند؟
در پایان فصل و اتمام قرارداد گواردیولا با بایرن مونیخ، کارلو آنچلوتی جای او را روی نیمکت باواریایی‌ها خواهد گرفت.

آرسنال خواهان جذب خاویرهرناندز
خاویر هرناندزمهاجم مکزیکی که در ابتدای این فصل مورد توجه لوئیز فان خال قرار نگرفت، با ۷ میلیون پوند از منچستریونایتد جدا شد و به لورکوزن پیوست، اما عملکرد فوق‌العاده ای در این تیم داشته است. او در ۲۱ بازی، ۱۹ گل به ثمر رسانده و موفق شده توجه ونگر را جلب کند تا او را به خط حمله تیمش اضافه کند.
گزارش ها حاکی از آن است که هرناندس خواهان بازگشت به لیگ برتر است و آرسنال می‌تواند گزینه بسیار جذابی برای او باشد. حضور دنی ولبک، مهاجم سابق منچستریونایتد نیز می‌تواند به روند این انتقال سرعت ببخشد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*