خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی امیر خسروجردی

اخبار ورزشی امیر خسروجردی

ایران بهترین تیم قاره آسیا در آخرین رده بندی فیفا در سال ۲۰۱۵
فیفا آخرین رده بندی برترین تیم های ملی فوتبال جهان در سال ۲۰۱۵ را پنجشنبه اعلام کرد که بر این اساس، تیم ملی فوتبال ایران با ۶۵۳ امتیاز و دو پله سقوط نسبت به ماه قبل در رده ۴۵ دنیا و نخست قاره آسیا قرار گرفت.
سه تیم ایران، کره جنوبی و ژاپن به ترتیب تیم‌های اول تا سوم رنکینگ فیفا در قاره آسیا هستند.
در این رده بندی، بلژیک با ۱۴۹۴ امتیاز همچنان تیم نخست رده‌بندی فیفا است و آرژانتین، اسپانیا، آلمان و شیلی به ترتیب در رده‌های دوم تا پنجم قرار گرفته‌اند.

iran_team_iran_4_-_0_guam_-_1394-06-12.jpg__569x320_q85_crop_subsampling-2

با اعلام مدیرعامل تراکتورسازی، قلعه نویی و فرکی گزینه های اصلی سرمربیگری این تیم شدند.
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی، امیر قلعه‌نویی، حسین فرکی و ۳ مربی بومی را گزینه‌های جایگزینی تونی اولیویرا دانست.سعید عباسی درگفت و گو با تسنیم در پاسخ به این سؤال که در صورت جدایی تونی اولیویرا از این تیم چه کسانی برای جایگزینی وی مدنظر باشگاه هستند، گفت: گزینه‌های ما مشخص است و از بین افرادی که در حد نام تیم تراکتورسازی باشند، یک نفر به عنوان سرمربی تیم انتخاب می‌شود.
«مگر چند مربی در ایران داریم که در حد تیم تراکتورسازی باشند؟»، عباسی با بیان این جمله، خاطرنشان کرد: حسین فرکی، امیر قلعه‌نویی و سه مربی بومی در لیست افرادی هستند که می‌توانند تراکتورسازی را به روزهای خوب خود بازگردانند و ما در صورت عدم توافق برای ادامه همکاری با تونی اولیویرا، با این افراد مذاکره می‌کنیم.

دوازده عضو دیگر فیفا دستگیر شدند.
پلیس سوئیس در ادامه بازجویی از سران فیفا و بررسی فساد در این نهاد ۱۲ عضو دیگر آن را دستگیر کرد.
ایسنا به نقل از ساکرنت نوشت:بیش از دوازده نفر پنجشنبه در کشور سوئیس به دلیل دست داشتن در مسئله فساد در فیفا بازداشت شده اند. این بازداشتی ها دقیقا پس از آن صورت گرفت که تحقیقات گسترده پلیس سوئیس در زمینه وجود جنبه های فساد در فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، صورت گرفته بود.
روز گذشته پلیس سوئیس اعلام کرد عجله ای برای بستن این پرونده ندارد و ممکن است بررسی فیفا تا ۵ سال هم طول بکشد.
در حال حاضر بلاتر رئیس فیفا نیز محروم است و به نظر می رسد شانسی برای انتخاب مجدد به عنوان رئیس این نهاد در ماه فوریه ندارد.

کلوپ:می توانیم در همه رقابت ها مدعی باشیم.
سرمربی لیورپول از پیروزی مقتدرانه برابر ساوتهمپتون در جام اتحادیه انگلیس بسیار خوشحال است. او براین باور است که تیمش توان قهرمانی در رقابت‌های مختلف را دارد.
وی افزود:لیورپول می‌تواند در رقابت‌های مختلف برای کسب عنوان قهرمانی بجنگد اما به شرط آنکه به تلاش خود ادامه دهد و اصرار بر پیروزی داشته باشد. به جای در دست داشتن عصای سحر آمیز به تلاش نیاز داریم. تلاش کردن اولین گام برای پیروزی و موفقیت است. زمان تلاش فرا رسیده است. لیورپول باشگاه بسیار بزرگی است. من به خاطر شرایط بد آب و هوایی اینجا نیستم بلکه آمده‌ام تا با لیورپول نتایج خوبی به دست آورم پس باید تلاش کنیم و تیم را به جایگاهی که بایسته و شایسته آن است، برسانم.

اشتباه فاحش بنیتز، رئال مادرید را در آستانه حذف از کوپا دل ری قرارگرفت.
رئال مادرید به دلیل بازی دادن به دنیس چریشف بازیکن روسی اش مقابل کادیز در رقابت های کوپا دل ری در آستانه حذف از کوپا دل ری قرار گرفته است.
روزنامه آاس دراین باره نوشت:دنیس چریشف زننده گل نخست رئال مادرید پیش از این سه کارته بود و طبیعتا در این دیدار نباید به میدان می‌رفت ولی مدیریت اشتباه مسئولان رئال در بازی دادن به این بازیکن باعث شده است تا رئال در آستانه حذف از این رقابت‌ها قرار گیرد.
باشگاه کادیس به صورت رسمی به خاطر نقض قانون از سوی رئال مادرید به فدراسیون فوتبال اسپانیا شکایت کرد، تا رئالی ها از این رقابت ها کنار روند.
در سال ۲۰۱۵ باشگاه اوساسونا نیز به دلیل مشابه از گردونه رقابت ها کنار رفت.
به نظر می رسد فصل اول بنیتس به رئال مادرید به بدترین شکل رو به اتمام است و شاید در تابستان پرس بار دیگر دست به دامن مورینیو شود تا این مربی پرتغالی را به مادرید بیاورد تا بار دیگر تغییر و تحولات زیادی در این تیم انجام دهد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*