خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی چهارشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی چهارشنبه با امیر خسروجردی

دادکان:وزارت ورزش در پرسپولیس دخالت می کند.
محمد دادکان رئیس سابق فدراسیون فوتبال دراین باره گفت:وزارت ورزش صددرصد در امور باشگاه پرسپولیس دخل و تصرف می‌کند، بدون اینکه مشورتی انجام دهد و روی ارتباطات افرادی را انتخاب می‌کنند که به سود این تیم نبوده است
رئیس سابق فدراسیون فوتبال درباره برانکو ایوانکوویچ هم اظهارداشت: برانکو یک مربی فهیم و کاربلد است و در طول ۴ سالی که با یکدیگر همکاری می‌کردیم شاهد تفکرات بالای فنی و فرهنگی این مربی بودم.از لحاظ کاری هم مربی بسیار فهیم و کاربلد است اما حمایت نمی شود.
وی درباره سرمربی تیم ملی ایران نیز گفت:کی‌روش مربی بسیار خوبی است و اگر من هم رئیس فدراسیون بودم دوست داشتم چنین مربی داشته باشم، اما این مربی در چارچوب وظایفش عمل نکرده و پا را فراتر از چیزی گذاشته که باید آن را انجام می داد.

w222wqsaq

دست خالی کی روش در بازی با گوام، حقیقی و حاج صفی این بازی را از دست دادند، تیموریان هم شاید نرسد.
۴ ملی‌پوش ایران به احتمال زیاد نمی‌توانند در سفر به گوام تیم ملی را همراهی کنند.این در حالی است که درخواست ویزای احسان حاج صفی و علیرضا حقیقی رد شد تا این دو بازیکن به طور حتم نتوانند تیم ملی را در این دیدار همراهی کنند.
همچنین آندرانیک تیموریان و سعید عزت‌اللهی نیز باید یک بار دیگر به سفارت‌خانه‌های آمریکا در کشورهای قطر و روسیه مراجعه کنند که با توجه به زمان کم باقی مانده تا دیدار با گوام، این سفرها نیز کمی دور از تحقق به نظر می‌رسد تا شانس همراهی این دو بازیکن با تیم ملی در سفر به گوام نیز بسیار کم باشد.
تیم ملی ایران در چارچوب مرحله مقدمات بازی های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، ۲۶ آبان در گوام به مصاف تیم ملی این کشورمی‌رود.

داورزنی:لوزانو هنوز سرمربی تیم ملی والیبال نشده است.
رئیس فدراسیون والیبال گفت: مذاکرات ما با سرمربیان هنوز تمام نشده است و رسانه‌ها نباید این گونه شتابزده عمل کنند.
محمدرضا داورزنی در خصوص تکلیف نهایی سرمربیگری تیم ملی گفت: ما با لوزانو به عنوان یکی از گزینه‌ها مذاکره کردیم. در واقع مذاکرات رسمی ما با آناستازی از امروز آغاز می‌شود. افشاردوست و خوش خبر امروز با مدیر برنامه‌های آناستازی صحبت می‌کنند و فردا با خود آناستازی جلسه‌ای خواهند داشت.
وی با رد ادعای برخی رسانه‌ها درباره توافق قطعی یا امضای قرارداد با سرمربی جدید تیم ملی عنوان کرد: باید از شتابزدگی بپرهیزیم. باز هم از همه به خصوص رسانه‌ها می‌خواهم با شتابزدگی فرصت‌سوزی نکنند.

سیلمی هفته آینده جراحی می شود، باقری:بهداد به المپیک می رسد.
قهرمان المپیک لندن هفته آینده توسط دکتر کیهانی جراحی خواهد شد و به گفته رییس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه‌برداری او با گذراندن پروسه درمان می‌تواند به المپیک برسد.
داوود باقری، رییس کمیته‌پزشکی فدراسیون و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی نیز در مورد نرسیدن بهداد به بازی‌های المپیک بیا‌ن‌کرد:بهداد سلیمی هفته‌آینده عمل می‌شود و تا اردیبهشت شش ماه دوره ترمیم ای سی ال او به پایان می‌رسد و تا المپیک سه، چهار ماه فرصت دارد. در این شش ماه که باید رباط پاره او ترمیم شود می‌تواند تمرینات بالا تنه را انجام دهد و حتی زانوی راست او هم مشکلی ندارد. ممکن است بگویند در این میان مسایلی مشکل‌ساز شود مثل افزایش وزن که با مشاوره تغذیه نمی‌گذاریم وزن او زیاد شود.
باقری همچنین گفت: یکی مانند کیانوش دو ماه قبل از المپیک توانست خود را به ر‌قا‌بت‌ها برساند بنا‌بر‌این بهداد هم می‌تواند و او سه، چهار ماه فرصت دارد. بنا‌بر‌این چه کسی می‌گوید که او نمی‌تواند به المپیک برسد.

لالوویچ جانشین سپ بلاتر شد.
سایت اتحادیه جهانی کشتی از عضویت نناد لالوویچ رئیس این اتحادیه در آژانس جهانی ضددوپینگ خبر داد.
ایسنا دراین باره نوشت:نناد لالوویچ انتصاب خود به عنوان نماینده کمیته بین‌المللی المپیک در کمیسیون و هیات مدیره آژانس جهانی ضد‌دوپینگ وادا را پذیرفت. این اولین باری است که یک رئیس فدراسیون بین‌المللی کشتی، نماینده کمیته بین‌المللی المپیک در وادا می‌شود.
رئیس صربستانی اتحادیه جهانی کشتی در این باره گفت: افتخار می‌کنم که با آژانس جهانی ضددوپینگ همکاری خواهم داشت؛ سازمانی که کار جالبی در آموزش ورزشکاران ما دارد تا در سطوح بین‌المللی مختلف بدون کمک دوپینگ به رقابت بپردازند. اعتقاد دارم که می‌توانم به این سازمان در ارائه ابتکارات بیشتر کمک کنم و بی‌صبرانه منتظر فعالیت در آژانس جهانی ضد‌دوپینگ هستم.
لالوویچ جای سپ بلاتر، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال را در هیات‌مدیره وادا را گرفت.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*