خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

جانشین کواچ مشخص شد، لوزانو هدایت تیم ملی والیبال را برعهده گرفت.
فدراسیون والیبال ایران اعلام کرد، درپی مذاکرات مستمر مسئولان فدراسیون با خاویر رائول لوزانو آرژانتینی و آناستازی ایتالیایی سرانجام این فدراسیون با خاویر لوزانو به توافق رسید و به این ترتیب این مربی هدایت تیم ملی ایران را در مرحله مقدماتی المپیک ۲۰۱۶ ریو برزیل برعهده گرفت.
برهمین اساس، خوان سیچلومربی آرژانتینی و اسبق ایران نیز به عنوان مربی در تیم ملی رائول لوزانو همکاری خواهد داشت.

IMG_85936

پیروزی تیم ملی هندبال ایران مقابل ازبکستان در مرحله مقدماتی المپیک ۲۰۱۶
در ادامه مرحله انتخابی هندبال بازی های المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو برزیل در دوحه قطر دوشنبه تیم ملی ایران مقابل ازبکستان به پیروزی ۳۳-۱۸ رسید و صاحب دومین برد پیاپی خود در این مسابقات شد.
ملی‌پوشان هندبال ایران که با هدایت عرفان اسماعیلاگیچ بوسنیایی دراین رقابتها شرکت کرده در بازی نخست خود نیز مقابل عمان به برتری رسیده بود.
تیم ملی هندبال ایران که با تیم‌های عمان، قطر، عربستان، ژاپن و ازبکستان همگروه است، در سومین بازی خود در این رقابتها چهارشنبه برابر ژاپن قرار می‌گیرد.
رقابتهای هندبال انتخابی المپیک ۲۰۱۶ برزیل در قاره آسیا در دو گروه در کشور قطر در جریان است که تیم قهرمان این مسابقات بصورت مستقیم به المپیک صعود می‌کند و تیم‌های دوم و سوم با تیم‌های دوم و سوم قاره‌های دیگر، برای رسیدن به المپیک رقابت خواهند کرد.

از سوی اتحادیه جهانی کوراش آرش میراسماعیلی به مدت پنج سال از حضور در میادین ورزشی این رشته محروم شد.
خبرگزاری تسنیم در این باره نوشت:پس از اتفاقات رخ داده در جریان مسابقات کوراش قهرمانی جهان که چندی پیش در خرم‌آباد برگزار شد، کمیته انضباطی اتحادیه جهانی کوراش آرش میراسماعیلی، نایب رئیس فدراسیون جودو ایران را ۵ سال محروم کرد.
کمیته انضباطی اتحادیه جهانی کوراش با انتشار بیانیه‌ای اتهامات وارده به آرش میراسماعیلی، سرمربی تیم ملی کوراش و رئیس کمیته برگزاری رقابت‌های کوراش قهرمانی جهان به خاطر اتفاقات جنجالی که در این رقابت‌ها در خرم آباد رخ داد، را اعلام کرد.

کاشانی:برانکو می داند چه بازیکنی بماند یا برود.
جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا درباره نقل و انتقالات نیم فصل درجلسه هیئت مدیره صحبت شد و چه برنامه‌ای وجود دارد؟ خاطرنشان کرد: در این ارتباط صحبت‌هایی داشتیم و هر کس به فراخور حال نظراتی دارد. هیأت مدیره قائل به این مساله است که نیازهای تیم را پیگیری و رفع کند. این بحث وجود دارد که به چند مهره نیاز داریم و در نهایت در این ارتباط نظر سرمربی تیم به عنوان متولی اول مسائل فنی لحاظ می‌شود. هیأت مدیره قرار نیست وارد چنین مسائلی شود و مسائل در قالب کمیته دنبال خواهد شد.
وی افزود:ما در پرسپولیس به عنوان تیمی بزرگ به بازیکنان بزرگ نیاز داریم که در شرایط سخت گره‌گشای کار باشند و سایر نفرات را هدایت کنند. گاهی شما بازیکنان بزرگ را می‌آورید و گاهی هم گذر زمان باعث می‌شود بازیکن طی سال‌ها با فرهنگ تیم و باشگاه، بزرگ شوند. ما در پرسپولیس چنین نفراتی داریم و هر قدر بازیکنان بزرگتر ما بیشتر شوند، به آنچه می‌خواهیم نزدیکتر می‌شویم. تا اینجا هم صبری که صورت گرفت توسط تیم خوب جواب داده شد. برای نقل و انتقالات هم به طور قطع برانکو بهتر از هر کسی ضعف و قوت تیم را می‌داند و برای رفع ضعف‌ها نفرات مورد نظر را انتخاب می‌کند.

فرانسه میزبان یورو ۲۰۱۶ باقی ماند.
اتحادیه فوتبال اروپا – یوفا اعلام کرد تغییری در میزبان مسابقات یورو ۲۰۱۶ ایجاد نخواهد شد.
پس از اتفاقات رخ داده در شب بازی فرانسه – آلمان در پاریس که منجر به کشته شدن بیش از ۱۳۰ نفر و گروگان گیری عده ای شد، شایعاتی در مورد احتمال گرفته شدن میزبانی یورو از فرانسه شنیده می شد.
با این حال اتحادیه فوتبال اروپا، طی بیانیه ای اعلام کرده است، قرار به تغییر میزبان نیست، و فرانسه میزبانی مسابقات را در سال آینده برعهده خواهد داشت.
یورو ۲۰۱۶ تابستان آینده با حضور ۲۴ تیم در فرانسه برگزار می شود.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*