خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

حاج صفی بازی با گوام را از دست داد، اضافه شدن میلاد محمدی به تیم ملی
در حالی که خبر می‌رسد احسان حاج‌صفی به دلیل مشکل در تایید کارت پایان خدمت توسط آمریکایی‌ها دیدار مقابل گوام را از دست بدهد، افشین پیروانی ضمن اعلام قطعی این خبر، عنوان کرد که حاج‌صفی دیدار مقابل گوام را به دلیل مشکل ویزا از دست داد.
پس از این اتفاق به دستور کی‌روش، میلاد محمدی بازیکن تیم فوتبال راه‌آهن که پیش از این از جمع ملی‌پوشان کنار گذاشته شده بود، به اردوی تیم ملی دعوت شد تا با سایر ملی‌پوشان به تمرین بپردازد.

باقریان:اسکوچیچ با سیاست های سپاهان همخوانی دارد.
مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان با بیان اینکه «دراگان اسکوچیچ» با سیاست‌های این باشگاه همخوانی دارد، گفت: با این حال حضور این مربی در سپاهان منوط به رضایت باشگاه فولاد است.
خبرنگار مهر دراین باره نوشت:باشگاه سپاهان اصفهان بعد از کناره گیری حسین فرکی با گزینه‌های مختلفی وارد مذاکره شد که در نهایت این باشگاه روی «دراگان اسکوچیچ» سرمربی فولاد به نظر نهایی رسیده است. با این حال حضور اسکوچیچ در سپاهان به نظر نهایی باشگاه فولاد بستگی دارد ولی به نظر می‌رسد مشکل خاصی در این ارتباط نباشد و اسکوچیچ را باید سپاهانی دانست.
چرا باشگاه سپاهان سراغ مربی‌ای رفته که این فصل با تیم فولاد در قعر جدول قرار دارد؟» باقریان در پاسخ به این سئوال تاکید کرد: برای انتخاب یک مربی، رزومه او را در مجموع بررسی می‌کنیم نه یک فصل. ما کارنامه ۱۰ ساله اسکوچیچ را بررسی کردیم و دیدیم با سیاست‌های سپاهان همخوانی دارد.

سیچلو در کادر فنی تیم ملی والیبال ایران
دومین روز مذاکرات نمایندگان فدراسیون والیبال ایران با گزینه های سرمربیگری تیم ملی والیبال هم رو به پایان است و هنوز تمام مسائل در حال بررسی است. هنوز تصمیم نهایی در مورد مذاکرات گرفته نشده است اما در اولین اظهار نظرات همکاری سیچلو با ایران قطعی شد و حالا لوزانو یا آناستازی به عنوان سرمربی تیم را هدایت خواهند کرد.
سیچلو به عنوان مربی حضورش در تیم ملی والیبال ایران قطعی شد و روز گذشته لوزانو کار با او را بدون مشکل دانست و حالا نمایندگان فدراسیون والیبال در این باره با آناستازی هم به مذاکره خواهند پرداخت.

حسین فرکی:نه با فولاد مذاکره کرده ام نه با هیچ باشگاه دیگری
وی در گفت‌وگو با ایسنا با رد هرگونه مذاکره با باشگاهی اظهار کرد: در حال حاضر در تهران نیستم و در مسافرت به سر می‌برم و در این مدت نه با باشگاه فولاد و نه با باشگاه دیگری مذاکره نداشتم.

انتقاد کلوپ از هواداران لیورپول
سرمربی لیورپول در بازی یکشنبه شب تیمش مقابل کریستال پالاس احساس تنهایی کرده است.
یورگن کلوپ پس از شکست خانگی ۱-۲ لیورپول به خبرنگاران گفت:بازی در دقیقه ۸۲ زمانی که گل خوردیم تمام شد. به اطرافم نگاهی انداختم و احساس تنهایی کردم، اما از ترک زودهنگام استادیوم توسط هواداران ناامید نشدم، آن‌ها دلایل خودشان را دارند.
اما ما مسئول هستیم که نگذاریم کسی قبل از پایان بازی استادیوم را ترک کند چون هر چیزی ممکن است رخ بدهد. بین دقایق ۸۲ تا ۹۴ اگر بخواهید می‌توانید ۸ گل بزنید اما برای رسیدن به این هدف باید کار کنید. باید این را نشان می‌دادیم اما موفق نبودیم. ما تصمیم می‌گیریم که بازی چه زمانی تمام شود.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*