خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز دوشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز دوشنبه با امیر خسروجردی

محمد بنا:با دیدن شاگردانم به موفقیت در المپیک امیدوار می شوم
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی وضعیت فرنگی‌کاران حاضر در اردوی تیم ملی را خوب ارزیابی کرد و گفت: با دیدن تلاش و انگیزه شاگردانم، به کسب موفقیت در المپیک بسیار امیدوار می‌شوم.
وی در گفتگو با ایسنا، درباره وضعیت فرنگی‌کاران در سومین اردوی تیم ملی اظهار کرد: خوشبختانه شرایط کشتی‌گیران روز به روز بهتر می شود، مخصوصا سنگین‌ وزن‌های تیم ملی عالی کار می‌کنند. سوریان،نوروزی و رضایی و به طور کلی همه اعضای تیم بسیار با انگیزه و پر تلاش تمرین می‌کنند بگونه‌ای که با دیدن آن ها من هم جوان می‌شوم و روحیه می‌گیرم.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی افزود: هر چند نمی‌توانم به طور صد درصد برای موفقیت قول بدهم اما به شاگردانم ایمان دارم و می‌دانم برای رسیدن به موفقیت از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

zxse330+320s

پیروزی آلکمار با درخشش جهانبخش
در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال هلند شنبه تیم آلکمار در مصاف با هیرنوین به پیروزی ۳-۱ رسید.
در این دیدار، علیرضا جهانبخش ملی پوش ایرانی تیم آلکمار که تا در دقیقه ۸۸ در زمین مسابقه حضور داشت، پاس گل سوم تیمش را به ونسان یانسن داد تا در این پیروزی نقش داشته باشد. دیگر گل‌های آلکمار را هم یانسن ۱۵ و مونیر الحمودی ۴۰ به ثمر رساندند. تک گل هیرنوین را هم میشل تورده در دقیقه ۶ به ثمر رساند.
آلکمار با این پیروزی،‌ ۱۸ امتیازی شد و در جایگاه هشتم جدول قرار گرفت.

با ادعای گاتزتا دلواسپورت، رونالدو به پرز:رئال یا جای من است یا جای بنیتس
به ادعای گاتزتا دلواسپورت، کریستیانو رونالدو که به هیچ عنوان رابطه ی خوبی با رافا بنیتس، سرمربی رئال ندارد، پس از شکست شنبه شب گذشته، در گفتگو با فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه، به او اعلام کرده است که رئال مادرید یا جای اوست یا جای بنیتس و اگر این مربی اخراج نشود، او بطور جدی به جدایی در انتهای فصل فکر خواهد کرد.
این در حالی است که لوئیس فان خال، سرمربی منچستریونایتد، به تازگی تایید کرد که این باشگاه به دنبال بازگرداندن رونالدو به الدترافورد است و این مسئله می تواند احتمال جدایی ستاره پرتغالی از رئال را تقویت کند.
بنیتس نه تنها با رونالدو که با برخی ستارگان بزرگ تیمش چون راموس و خامس نیز ارتباط خوب و حسنه ای ندارد.

بارسلونا با پیروزی پرگل رئال مادرید در ال کلاسیکو کهکشانی ها را تحقیر کرد.
مهمترین بازی هفته دوازدهم رقابت های فوتبال باشگاه های اسپانیا – لالیگا شنبه شب بین دوتیم رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مادرید برگزار شد که این بازی حساس و دیدنی با برتری مطلق آبی و اناری ها خاتمه یافت.
بارسلونا در این دیدار رقیب سنتی خود را در خانه اش ۴ به صفر در هم کوبید، ضمن کسب یک برد پرگل خارج از خانه ۳۰ امتیازی شد و با ادامه صدرنشینی خود، فاصله اش با رئال نیز به شش امتیاز افزایش داد.
پس از اینکه سوارز در دقیقه ۱۱ و نیمار در دقیقه ۳۹، بارسا را دو بر صفر پیروز به رختکن فرستادند، کاپیتان اینیستا در دقیقه ۵۳ و بار دیگر سوارز در دقیقه ۷۴ اختلاف را به ۴ گل افزایش دادند. ضمن اینکه اخراج ایسکوی تازه‌وارد در ۸۴هم بر غم رئال ناکام افزود.

لیگ برتر فوتبال انگلیس و پیروزی درخشان لیورپول مقابل تیم پرستاره منچستر سیتی
در چارچوب هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال انگلیس شنبه شب لیورپول میزبانش تیم پرمهره منچستر سیتی را در ورزشگاه اتحاد ۴-۱ در هم کوبید و با این نتیجه ضمن کسب یک برد شیرین خارج از خانه از منچستر سیتی یکی از مدعیان صدرجدول یک مغلوب بزرگ ساخت.
برای تیم لیورپول در این مسابقه الیاکوئیم مانگالا (۷ – گل به خودی)، فیلیپ کوتینیو (۲۳)، روبرتو فیرمینو (۳۲) و مارتین اشکرتل (۸۲) گلزنی کردند. تنها گل تیم منچستر سیتی را سرخیو آگوئرو (۴۴) به ثمر رساند.
با این نتیجه تیم لیورپول ۲۰ امتیازی شد و در رده نهم جدول قرار گرفت اما منچستر سیتی با ۲۶ امتیاز در مکان سوم ایستاد و نتوانست به صدر جدول بازگردد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*