خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز دوشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز دوشنبه با امیر خسروجردی

برای حضور در رقابت های کشتی آزاد باشگاه های جهان تیم آمریکا به ایران می آید.
مسابقات کشتی آزاد باشگاه های جهان برای دومین بار روزهای ۵ و ۶ آذربه میزبانی تهران برگزار می شود و تیم تایتان مرکوری برای دومین بار به نمایندگی از آمریکا و با ترکیبی قدرتمند در این مسابقات حاضر خواهد شد.
البته قرار بود تیم تایتان مرکوری در وزن ۶۵ کیلوگرم از آرون پیکو دارنده مدال نقره جوانان جهان استفاده نماید که این کشتی گیر به دلیل مصدومیت بینی نتوانست در ترکیب این تیم حضور یابد و احتمال استفاده از کشتی گیران کشورهای دیگر با توجه به مقررات این رقابتها، وجود دارد.

jdhs

طاهری:برانکو هنوز لیستی ارائه نکرده است.
علی‌اکبر طاهریسرپرست باشگاه پرسپولیس پس از حضورش در تمرین تیم فوتبال این باشگاه
در پاسخ به این سوال که برانکو به او لیستی برای جذب بازیکن ارائه داده است گفت: نه. برانکو لیستی برای نیم فصل ارائه نداده است مسائلی که در این باره شنیده‌اید شایعه است.
وی همچنین درباره جریمه ۱۰ میلیون تومانی باشگاه پرسپولیس از جانب کمیته انضباطی گفت: کمیته انضباطی باشگاه ما را به خاطر اعتراض به داور ۱۰ میلیون تومان جریمه کرده است که روز دوشنبه با نشستی با مسئولان وزارت خواهیم داشت حتما در این مورد صحبت‌های لازم را انجام خواهیم داد.

پس از حملات تروریستی پاریس، تیم ملی آلمان شب را در ورزشگاه گذراند.
ایسنا به نقل از ‌‌‌روزنامه مارکا اسپانیا دراین باره نوشت:پس از بمب گذاری جمعه شب در شهر پاریس، پایتخت فرانسه که یکی از آنها در نزدیکی ورزشگاه «استادو فرانس»، جایی که دیدار دوستانه فرانسه و آلمان برگزار می‌شد، بازیکنان تیم ملی فوتبال آلمان شب را نیز در همین ورزشگاه گذراندند.
ژرمن‌ها صبح شنبه با پرواز اختصاصی و به شکل مستقیم به فرانکفورت آلمان بازگشتند.
پس از شکست دو بر صفر آلمان برابر فرانسه، آنان به هتل‌شان بازنگشتند و در استادیوم ماندند. اولیور بیرهوف، مدیر تیم ملی فوتبال آلمان در این زمینه گفت: نمی‌توانستیم با خیال راحت در پاریس رفت و آمد کنیم.
یواخیم لوو، سرمربی تیم ‌ملی آلمان و الیور بیرهوف نیز از اتفاقات آن شب در پاریس شوکه شده بودند. هتل پاریس، جایی که تیم ‌ملی آلمان اقامت داشت، صبح جمعه، ساعت‌ها به دلیل وجود بمب احتمالی خالی ماند.
در حملات تروریستی پاریس که بیش از ۱۵۰ کشته بر جای گذاشته است، یکی از نقاط مورد نظر تروریست‌ها ورزشگاه استادو فرانس بود که در این محل «فرانسوا اولاند»، رییس جمهور فرانسه و «فرانک والتر اشتاین مایر»، وزیر خارجه آلمان حضور داشتند.

کریستیانو رونالدو جت اختصاصی خرید.
روزنامه آاس اسپانیا دراین باره نوشت:ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید که همیشه علاقه خود را به داشتن جت اختصاصی اعلام کرده است، سرانجام یک فروند هواپیمای اختصاصی را به مبلغ نوزده میلیون یورو خرید.
رونالدو ‌‌‌چند ماه پیش هم برای خرید آپارتمانی در نیویورک آمریکا ۲۰ میلیون یورو هزینه کرد. او همچنین به سفر به مکان‌های خاص و گران نیز علاقمند است.

نویل:یونایتد باید دنبال بیل باشد نه رونالدو!
گری نویل مدافع سابق شیاطین سرخ معتقد است که خرید گرت بیل به جای رونالدو، اقدام هوشمندانه تری خواهد بود.
وی افزود:شایعاتی مبنی بر بازگشت رونالدو شنیده می‌شود، اما اینجا برای او مثل قبل نخواهد بود. عملکرد او در یونایتد، در حدود دو سال، به خارج از این دنیا تعلق داشت و فضایی بود. ولی من بیل را ترجیح می‌دهم و این به معنی بی احترامی به رونالدو نیست.
گزارش‌ها حاکی از آن است که رونالدو – که در حال حاضر بهترین گلزن تاریخ رئال است- پس از مشکلاتی که با بنیتس پیدا کرده، به دنبال جدایی از این باشگاه است.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*