خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز جمعه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز جمعه با امیر خسروجردی

ذوب آهن – پرسپولیس، پیروزی شاگردان یحیی مقابل سرخپوشان در پی اشتباه فاحش داورمسابقه
در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال باشگاه های ایران عصر چهارشنبه دو تیم ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس تهران در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار پربرخورد و جنجالی که با اشتباهات مسلم جهانبازی داور مسابقه همراه بود با پیروزی ۲ به صفر ذوب آهن خاتمه یافت و این تیم با این برد به مرحله نیمه نهایی راه یافت و پرسپولیس از دور مسابقات حذف شد.
در نیمه اول این دیدار، جهانبازی با اشتباه مسلم خود ایمان صادقی دروازه بان را با دادن کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج کرد، تا سرخپوشان با این حرکت اشتباه وی ده نفره شده و دروازه بان اصلی خود را از دست بدهند.
ایمان صادقی با خروج از محوطه جریمه توپ کاوه رضایی مهاجم ذوب آهن را با سینه دفع کرد، اما یدالله جهانبازی در عین ناباوری همگان برخورد توپ را با دست صادقی تشخیص داد و با اخراج وی، باعث شد بحث برانگیزترین صحنه مسابقه به وجود بیاید.
در ادامه پرسپولیس که ده نفره شده بود بازی بهتری را به نمایش گذاشت و در نیمه دوم صاحب دو فرصت مسلم گلزنی شد که این دو فرصت از دست رفت و پرسپولیس از رسیدن به گل برتری بازماند.
در ادامه این بازی حساس به وقت های اضافه کشیده شد که در این دو وقت ذوب آهن بهتر عمل کرد و توسط حمیدرضا تبریزی و رضا شکاری به د گل رسید و با این برد که تا حدود زیادی با کمک تیم داوری همراه شد به جمع چهار تیم برتر جام حذفی راه یافت.
در دو بازی دیگر نیز، نفت تهران با پیروزی مقابل میزبانش پدیده مشهد در ضربات پنالتی صعود کرد و تراکتورسازی تبریز هم ۲-۱ از سد سایپای تهران گذشت.

zxdd001

پس از توافق با مشحون، باوئرمن قراردادش با فدراسیون بسکتبال ایران را چهارسال دیگر تمدید کرد.
رئیس فدراسیون بسکتبال و سرمربی تیم ملی برای همکاری با یکدیگر برای چهار سال به توافق رسیدند تا درک باوئرمن هدایت تیم ملی ایران را همچنان برعهده داشته باشد. قبل از این احتمال همکاری طرفین وجود داشت.
براین اساس، درک باورمن به مدت چهار سال دیگر هدایت تیم ملی بسکتبال ایران را برعهده خواهد داشت.

گزینه های اصلی هدایت تیم ملی والیبال ایران مشخص شدند.
سرپرست تیم ملی والیبال ایران چهار گزینه اصلی برای هدایت تیم ملی والیبال را اعلام کرد.
امیر خوش خبر با تکذیب هرگونه توافق نهایی با لوزانوی آرژانتینی از مذاکره و بررسی شرایط چهار گزینه اصلی برای هدایت تیم ملی خبر داد و گفت: همچنان آناستازی گزینه مورد نظر ماست. لوزانو، وبر و کلاکویچ هم گزینه هایی هستند که فدراسیون با آن ها صحبت کرده و شرایطشان را بررسی می کند. ما دنبال بهترین مربی برای تیم ملی هستیم؛ کسی که سابقه حضور در المپیک و مسابقات مطرح جهان را داشته و نام بزرگی داشته باشد.
سرپرست تیم ملی والیبال اظهار امیدواری کرد که فدراسیون تا هفته آینده در مورد جانشین کواچ به نتیجه برسد.

کریم بنزما بازداشت شد.
مهاجم رئال مادرید به دلیل ارتباط با پرونده فیلم رسوایی اخلاقی که متیو والبوئنا و جبرییل سیسه نیز درگیر آن بودند، دستگیر شد.
یورو اسپورت اعلام کرد:جبرییل سیسه، مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال فرانسه که چندی پیش در همین رابطه دستگیر شده بود، پس از بازجویی توسط پلیس فرانسه بی‌گناه شناخته و آزاد شد.
اکنون خبرگزاری فرانسه مدعی شده است کریم بنزما نیز به خاطر ارتباط داشتن با این پرونده، بازداشت شده است. مهاجم رئال مادرید در محل پلیس قضایی پاریس حضور یافت و بعد از آن به بازداشتگاه برده شد.
تمامی این اتفاق‌ها در حالی رخ داده‌اند که فرد اصلی این پرونده، متیو والبوئنا است که اکنون برای باشگاه لیون در فرانسه بازی می‌کند.
نشریه «لو پاریزین نیز چندی پیش اعلام کرده بود در جریان تحقیقات در این زمینه که از طریق کنترل مکالمات بوده است،‌ نام بنزما نیز در این میان شنیده شده بود.

با اعلام فیفا، بازی عربستان و فلسطین در زمین بی طرف برگزار خواهد شد.
فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در پی درخواست فدراسیون فوتبال عربستان اعلام کرد دیدار تیم ملی این کشور با فلسطین در یک کشور بی طرف برگزار خواهد شد.
فدراسیون فوتبال عربستان پیش از این اعلام کرده بود که حاضر به بازی با تیم ملی فلسطین در شهر رام الله نیست. این دو تیم در چارچوب مسابقات مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ و جام ملتهای آسیا در سال ۲۰۱۹ باید به مصاف هم بروند.
دیدار رفت دو تیم در جده با نتیجه ۳ بر ۲ به سود عربستان تمام شده بود.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*