خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی با امیر خسروجردی

برانکو:زمانی برای تاسف خوردن نداریم، کسی با من درباره سپاهان تماسی نگرفته است.
برانکو ایوانکوویچ درنشست خبری پیش از بازی پرسپولیس و ذوب آهن در جام حذفی گفت: زمانی برای تاسف خوردن یا خوشحالی بعد از بازی با استقلال نداریم چون بازی مهمی برابر ذوب آهن داریم. بلافاصله بعد از داربی تمرکزمان را روی بازی با ذوب‌ آهن گذاشتیم.
سرمربی پرسپولیس افزود: دیداری که پیش روی ماست، مصاف دو تیمی است که بهترین فوتبال را در ایران ارائه می‌دهند. نیاز نیست درباره ذوب آهن صحبتی بکنم. ما بازی خوبی برابر آنها در تهران داشته‌ایم و طبیعی است که این دیدار ما هم حساس و زیبا است. مطمئنا تیمی که اشتباه بکند، فردا از جام حذفی حذف می‌شود. ذوب آهن با توجه به بازی قشنگی که برابر تراکتور داشت، سراسر انگیزه است. در ۱۰ دقیقه آخر آن بازی آنها موفق شدند بازی باخته را ۴ بر ۴ کنند و این نشانگر این است که ذوب آهنی‌ها چقدر خوب هستند.
ایوانکوویچ درباره برکناری فرکی از سپاهان و این که آیا قرار است خودش به سپاهان برود، گفت: من هم این شایعه را شنیده‌ام. بله من هم به اصفهان می‌روم اما برای بازی با ذوب آهن به اصفهان می‌روم. نمی‌دانم منشا شایعه از کجاست اما واقعیت این است که بیش از یک سال پیش از سپاهان پیشنهاد داشتم. زمانی که کرانچار در آنجا بود و آقای باقریان را هم ۱۵ سال است که می‌شناسم. از زمانی که در فولاد بود او را می‌شناسم و می‌دانم چه خدماتی به باشگاه خودش و فوتبال ایران ارائه داده است. شاید این شایعه به دلیل روابط خوب ما بوده باشد. من با پرسپولیس قرارداد دارم و شاید بهتر باشد بگویم که هیچکسی با من درباره سپاهان تماسی نداشته است.

برانکو-ایوانکوویچ

گل محمدی:فردا تیم مستحق به پیروزی می رسد.
یحیی گل محمدی یرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در آستانه دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باشگاههای گفت: ما تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین عملکرد را در این بازی داشته باشیم. به هر حال ذوب آهن مدافع عنوان قهرمانی است و هدف ما این است که بتوانیم امسال این عنوان را تکرار کنیم.
وی افزود: پرسپولیس هفته گذشته در داربی تهران نمایش خوبی داشت و نشان داد به لحاظ کیفیت فنی به سطح مطلوب و مورد انتظار رسیده است اما این دلیل نمی‌شود که ما با هراس از این تیم وارد میدان شویم. ما به دنبال این هستیم تا از میزبانی خود بیشترین بهره را ببریم و در خانه با پیروزی به مرحله بعد صعود کنیم.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن تصریح کرد: از نتیجه این دیدار نمی‌توان پیش بینی داشت. دو تیم از کیفیت خوب فنی برخوردار هستند و فکر می‌کنم با توجه به بازی‌های اخیر فردا تماشاگران شاهد دیدار دیدنی و جذاب باشند. اما این را باید گفت که هر تیمی که صلاحیت آن را دارد، شایسته است و از موقعیت‌های خود بیشترین استفاده را می برد می‌تواند پیروز باشد و امیدوارم در بازی فردا هم همین اتفاق بیفتد.وی ادامه داد: فردا هر تیمی که مستحق پیروزی است به برتری خواهد رسید و به جمع چهار تیم پایانی مسابقات صعود می کند.

مصدومیت جدی سردار آزمون در روستوف در آستانه بازی های تیم ملی فوتبال ایران
در آستانه دو دیدار تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان و گوام، شوکی دیگر به این تیم وارد شد. سردار آزمون که در یک سال اخیر مهاجم ثابت تیم ملی بوده و عملکرد مثبتی هم داشته با مصدومیتی جدی روبرو شد.
مهاجم جوان تیم ملی که دوشنبه شب در دیدار روستوف مقابل دینامو مسکو از دقیقه ۷۶ وارد بازی شد به دلیل فشار وارد شده از ناحیه کشاله ران دچار پارگی شد. آزمون پیش از این هم مصدومیتی از این ناحیه داشت و این مصدومیت دوباره سراغ او آمد.
آزمون پس از این مصدومیت در اختیار کادر پزشکی باشگاه روستوف و یک مربی بدنساز قرار گرفته تا علاوه بر پشت سر گذاشتن مراحل درمانی، از نظر بدنی نیز افت نکند. این بازیکن به طور قطع دیدار مقابل اورال در هفته پانزدهم لیگ برتر روسیه را از دست داد و احتمال اینکه در بازی مقابل ترکمنستان برای تیم ملی به میدان برود بسیار کم است، اما برای بازی با گوام هنوز چیزی مشخص نیست.

بنا:طرف حساب من خادم است، نمی گذارم حاشیه وارد تیم شود.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با ابراز رضایت از شرایط فرنگی‌کاران پس از پایان دومین اردوی تیم ملی،‌ گفت: کشتی‌گیران بسیار باانگیزه و پرتلاش تا آخرین لحظه تمرین کردند.
بنا در پایان در پاسخ به این سوال که آیا پس از بازدیدی که وزیر ورزش و جوانان و معاون وی و همچنین رییس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی داشتند حمایت‌ها از این تیم بیشتر شده است یا خیر؟ گفت: به طور شفاف بگویم طرف حساب من رسول خادم است که البته در این چند وقتی که به تیم ملی آمده‌ام با وجود کمبودهایی که داشته خیلی خوب شرایط را برای ما مهیا کرده است. من از مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به خاطر توجه‌شان به کشتی تشکر می‌کنم. من نمی‌توانم به گودرزی بگویم یک میلیارد تومان به من بده بلکه آنها باید این بودجه را در اختیار فدراسیون کشتی بگذارند تا فدراسیون این پول را بر اساس صلاحدید تقسیم کند.

پاری سن ژرمن مورینیو را نمی خواهد.
مسئولان باشگاه پاری‌سن ژرمن فرانسه علاقه‌ای به جذب سرمربی تیم چلسی ندارند.
باشگاه پاری‌سن ژرمن تصمیم گرفته در صورت عدم تمدید قرارداد با بلان که سرمربی پیشین تیم ملی فرانسه هم هست، برای انتخاب جایگزین این مربی به فاکتورهای دیگری چون سبک بازی و فلسفه بازی مربی توجه کند.
در عین حال، ژوزه مورینیو از نظر باشگاه جایگزین مناسبی برای بلان نیست چون هیات مدیره باشگاه معتقد است وی سبک بازی یا فلسفه جالبی ندارد و نمی‌تواند چیزی به باشگاه اضافه کند. این سرمربی پرتغالی رابطه خوبی هم با داوید لوییز یا کریستینو رونالدو ندارد، در حالی که رونالدو هدف اصلی پاریسی‌ها در فصل نقل و انتقالات تابستانی است.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*