خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی امیر خسروجردی

اخبار ورزشی امیر خسروجردی

فوتبال لیگ برتر ایران وجدال سرخابی های پایتخت در هشتاد و یکمین دربی
بازی های هفته یازدهم این رقابت ها عصر جمعه با برگزاری یک دیدار آغاز می شود که طی آن در حساس ترین بازی نیم فصل اول، دو تیم استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه یکصدهزار نفری آزادی و به قضاوت محسن ترکی، هشتاد و یکمین دربی تهران را برگزار خواهند کرد.
استقلال تهران که با ۲۱ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد برای تداوم صدرنشینی خود چشم به برد دراین دیدار سنتی دارد، اما در حالی که آبی پوشان خود را برای این دیدار سرنوشت ساز آماده می کنند، جاسم کرار هافبک عراقی و جنجالی این تیم با قهر از اردو، حاشیه تازه ای برای شاگردان پرویز مظلومی درست کرد و این مسئله می تواند در آستانه این دربی برای استقلال مشکلاتی را به همراه داشته باشد.در آنسوی میدان، پرسپولیس که پس از از دست دادن هادی نوروزی کاپیتان فقید خود روحیه خود را از دست داده بود پس از گذشت مدتی از این موضوع و کسب دو برد پیاپی با روحیه ای مضاعف گام به این میدان سخت خواهد گذاشت و در صورت برد دراین بازی می تواند تا رده های بالایی جدول رده بندی صعود کند.

nnbt7ewq

رقابت های والیبال جام باشگاه های جهان و صعود پیکان به مرحله نیمه نهایی
تیم والیبال پیکان ایران تنها با یک پیروزی مقابل الاهلی و با توجه به دومین شکست این تیم مقابل نماینده آرژانتین به نیمه نهایی صعود کرد.
بدین ترتیب از گروه اول این رقابت ها تیم الاهلی مصر با دو شکست از صعود به نیمه نهایی باز ماند. پیکان ایران و پو پی سی ان آرژانتین هر کدام با یک پیروزی به جمع چهار تیم برتر مسابقات راه پیدا کردند. بازی رو در روی این دو تیم فردا برای تعیین صدرنشین گروه برگزار می شود.
پیکان ایران در دومین دیدار خود جمعه به مصاف یو پی سی ان آرژانتین خواهد رفت.

پلاتینی:من بهترین گزینه برای ریاست فیفا هستم.
رئیس اتحادیه فوتبال اروپا- یوفا که به علت اتهام به فساد در وحرومیت سه ماه بسر می برد در مصاحبه با نشریه انگلیسی تلگراف گفت: با تمام فروتنی و تواضع باید بگویم که من بهترین گزینه برای ریاست فیفا هستم. دو میلیون فرانک سوئیس هم که از آن بحث می‌شود در واقع حقوق عقب‌افتاده من در زمانی که مشاور ویژه سپ بلاتر بودم است که فیفا به من بدهکار بود. خود رئیس (بلاتر) با من پیشنهاد بستن این قرارداد و دستمزدی را که توافق کردیم، مطرح کرد.
میشل پلاتینی افزود: بیاید شفاف سخن بگوییم. آیا کاری صورت گرفته بود؟ بله. آیا قرارداد شفاهی در سوئیس قانونی است؟ بله. آیا می‌توانستم پیگیر پولم حتی پس از ۹ سال باشم؟ بله. آیا می‌توانستم صورتحساب خاصی را که فیفا نیاز داشت، تهیه کنم؟ بله. آیا باید وجود چنین پولی به اطلاع مأمور مالیات می‌رسید؟ بله.
رئیس یوفا در تکمیل صحبت‌های خود عنوان کرد: البته فیفا می‌توانست این پول را بعد از پنج سال به من ندهد، ولی آنها تصمیم گرفتند به کاری که من برای‌شان کرده بودم، احترام بگذارند.
انتخابات ریاست فیفا قرار است در تاریخ ۲۶ فوریه ۲۰۱۶ (۷ اسفند ۹۴) در شهر زوریخ سوئیس با حضور ۲۰۹ اتحادیه عضو این نهاد برگزار خواهد شد.

فان خال:به منچستر یونایتد افتخار می کنم.
رونی، کریک و اشلی یانگ پنالتی‌های خود را از دست دادند تا منچستریونایتد موفق به حضور در جمع ۱۶ تیم برتر این مسابقات نشود.فان خال در کنفرانس خبری پس از بازی عنوان کرد که به بازیکنانش افتخار می‌کند.
وی گفت:باید بگویم که ما بدشانس بودیم که شکست خوردیم، همانطور که پس از بازی سیتی گفتم ولی باید شانس را مجبور کرد. این کار را نکردیم زیرا نتوانستیم گلی بزنیم ولی بازیکنان من تمام تلاششان را کردند. برای همین است که افتخار می‌کنم زیرا آنها تا پایان جنگیدند.
فان‌خال ادامه داد:از حذف شدن ناراحتم. خیلی نزدیک به صعود بودیم ولی در نهایت حذف شدیم.

کوبی برایانت وقادارترین بازیکن تاریخ بسکتبال شد.
کوبی برایانت فوق‌ستاره لس‌آنجلس لیکرز پنج شنبه بعد از ماه‌ها مصدومیت برای نخستین بار در ترکیب اولیه این تیم مقابل مینه سوتا به میدان رفت.لیکرز در این مسابقه ۱۱۲-۱۱ مغلوب شد.
کوبی با حضور در این مسابقه به نخستین بازیکن تاریخ ان بی ای تبدیل شد که ۲۰ فصل متوالی برای یک تیم به میدان رفته است.وی نسختین بار در فصل ۹۵-۹۶ و در سن ۱۸ سالگی برای لیکرز به میدان رفت.رابرت پریش اسطوره بوستون سلتیکس با ۲۱ سال حضور دران بی ای رکورددار است.پریش برای گلدن‌استیت، بوستون، شارلوت و شیکاگو بازی کرد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*