خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » ایران – ژاپن، دو قدرت برتر فوتبال قاره کهن امتیازات را تقسیم کردند | امیر خسروجردی

ایران – ژاپن، دو قدرت برتر فوتبال قاره کهن امتیازات را تقسیم کردند | امیر خسروجردی

دو تیم ملی ایران و ژاپن عصر سه شنبه در دیداری دوستانه به قضاوت داوران عمانی در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار تدارکاتی، اما حساس با تساوی ۱-۱ خاتمه یافت، تا با این نتیجه دو تیم مطرح آسیا به تساوی رضایت دهند.
در نیمه اول این دیدار، ایران بازی را تهاجمی آغاز کرد و چندین بار روی هجوم های احسان حاج صفی و اشکان دژاگه صاحب موقعیت گلزنی شد که این فرصت ها راهی به دروازه ژاپن پیدا نکرد.
در آنسوی میدان، ژاپنی ها که با ستاره های خود که در تیم های مطرح باشگاهی اروپا حضور دارند پا به این میدان گذاشته بود روی تجربه و هوش بالای آن ها به دفعات صاحب موقعیت گلزنی شد که این حملات برای شاگردان هلیل هودزیچ ثمری در برنداشت. درحالی دو تیم در وقت های تلف شده نیمه نخست قرار داشتند، مدافعین ژاپن روی مهدی ترابی بازیکن تازه وارد ایران در محوطه جریمه خود مرتکب خطای پنالتی شدند که این ضربه پنالتی را اشکان دژاگه به دروازه بان ژاپن کوبید، اما در ادامه ترابی با ضربه ای دقیق دروازه سامورایی ها را گشود و ایران را از حریف نامدارش یک به صفر پیش انداخت و نیمه اول با همین نتیجه خاتمه یافت.
با آغاز نیمه دوم، ژاپنی ها روی اشتباه دروازه بان ایران گل مساوی را به ثمررساندند.در دقیقه ۴۸، توپ ارسالی کیسوکه هوندا را یوشینوری موتو روی اشتباه علیرضا حقیقی به کنج دروازه ایران رساند و بازی را به تساوی ۱-۱ کشاند.
در ادامه حملات دو تیم روی دروازه های یکدیگر ثمری در برنداشت و این بازی دوستانه با تساوی ۱-۱ خاتمه یافت، تا جدال کی روش و هلیل هودزیچ بوسنیایی برنده نداشته باشد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*