خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

رقابت های جام جهانی والیبال و برتری ایران مقابل تونس
در ادامه این مسابقات که در ژاپن برگزار می شود چهارشنبه تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود رودرروی تونس قرار گرفت و در یک بازی برتر مقابل نایب قهرمان قاره آفریقا به برتری ۳-۱ رسیدف تا ملی پوشان ایرانی صاحب اولین برد خود در این دوره از پیکارها شوند.
تیم ایران ست های اول، سوم و چهارم را با نتایج ۲۵-۱۷، ۲۵-۱۴ و ۲۵-۲۰ به سود خود خاتمه داد و تنها ست دوم را ۲۵-۲۱ به تونس واگذار کرد.
ملی پوشان والیبال ایران پنجشنبه در سومین دیدار به مصاف ونزوئلا خواهند رفت.

nb77ry6yesssa

ملاقاسمی:بابک و پاژاچ باید پاسخگوی ناکامی فرنکی کاران باشند.
حسین ملاقاسمی عضو شورای فنی کشتی فرنگی درباره ناکامی تیم ملی در رقابت های جهانی لاس وگاس آمریکا گفت: نظر شخصی من این است که تیم ‌ملی آن آمادگی که باید داشته باشد را نداشت. البته فدراسیون کشتی هر چیزی که حسن بابک به عنوان مدیر تیم‌های ملی درخواست کرده بود را فراهم ساخته و هیچ کمبودی نداشتند، بنا‌بر‌این در ابتدا باید حسن بابک و سپس احد پازاج پاسخگوی این نتایج باشند.
وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم ‌ملی به اندازه کافی برای ر‌قا‌بت‌های جهانی آماده شده بود؟ گفت: تمام تیم‌ها با تمرینات عالی آمده بودند و تلاش با تلاش فرق می‌کند. ما هم تلاش زیادی می‌کنیم که البته باید روی اصول باشد. علم، دنیا را گرفته و موفقیت در میادین جهانی و المپیک شوخی نیست. الان می‌بینیم که آلمان در ۶۶ کیلو قهرمان جهان می‌دهد و یا ارمنستان به طلای جهان می‌رسد. همه کشورها دارند کار می‌کنند و نظر من این است که ایران آن آمادگی لازم را نداشت.

سرخابی های پایتخت به صورت دائمی به وزارت تعاون واگذار می شوند.
دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در صورت تصویب و موافقت مسئولان دولتی، به صورت دائمی به یکی از شرکتهای زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی واگذار خواهند شد.
خبرگزاری مهر دراین باره نوشت:هفته‌های گذشته بود که دولت با تصویب یک طرح دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را از فرایند خصوصی سازی خارج کرد و آنها را در حیطه فعالیت‌های دولتی نگه داشت. این در حالی است که هر دو باشگاه بخصوص پرسپولیس مشکلات شدید مالی دارند و کمک‌های دولتی هم جوابگوی هزینه‌های سرسام‌آور آن نیست.
درحالیکه این روزها از بحث انتخاب اسپانسر جدید پرسپولیس مطرح است اما خبرها حکایت از نسخه جدید برای واگذاری پرسپولیس و حتی استقلال به گوش می‌رسد. طبق این طرح که به صورت جدی مطرح شده است، سرخابی‌ها طبق مکانیسمی تعریف شده به یکی از شرکت‌های زیر مجموعه وزارت کار، تعاون و رفاه خواهد رسید.

انصاری فر:قطعا تغییراتی در پرسپولیس رخ خواهد داد.
عباس انصاری‌فرد در خصوص اینکه گفته می‌شود کانون بازنشستگان کشور قرار است پرسپولیس را در اختیار بگیرد اما چرا نام گروه صنعتی ملی مطرح شده، گفت: گروه صنعتی ملی متعلق به کانون بازنشستگان کشور است اما قصد نداریم نام این گروه را مطرح کنیم اینکه سهام گروه صنعتی ملی متعلق به کجاست مهم نیست.
وی ادامه داد: گروه صنعتی ملی در بورس بیلان مثبتی دارد و سهامدار عمده آن کانون بازنشستگان است. از نظر مالی این شرکت شرایط خوبی دارد و می‌تواند باشگاهی مثل پرسپولیس را اداره کند.
انصاری‌فرد در مورد اینکه نقش او در این مذاکرات چیست و اینکه آیا دوباره وی را در باشگاه پرسپولیس خواهیم دید یا نه، تصریح کرد: من هیچ نقشی در این باره ندارم این شرکت خودش تشکیلات تصمیم‌گیرنده دارد اما اگر پرسپولیس را در اختیار بگیرند قطع به یقین تغییراتی در پرسپولیس رخ خواهد داد به هر حال آنها یک بنگاه اقتصادی هستند و وقتی وارد قضیه‌ای می‌شوند حتماً برای آن برنامه دارند.

دخیا سکوتش را شکست:می خواهم دوباره به ترکیب اصلی منچستر بازگردم
دروازهبان اسپانیایی تیم فوتبال منچستریونایتد گفته است میخواهد دوباره به ترکیب اصلی این تیم بازگردد.
این دروازه‌بان با حضور «سرخیو رومه‌رو» آرژانتینی جایگاه خود را در تیم من یونایتد از دست داده است. ضمن اینکه ماجرای پیوستن این دروازهبان به رئال مادرید که به انجام نرسید، موقعیت وی را در تیم شیاطین سرخ در هالهای از ابهام قرار داده است.
دخیا گفت: احساس خوبی دارم. واقعا می‌خواهم به بازی برگردم. سخت کار میکنم تا اگر شانسی داشته باشم به ترکیب تیم بازگردم. احساس آرامش میکنم و میخواهم از فوتبال لذت ببرم.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*