خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز جمعه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز جمعه با امیر خسروجردی

جام جهانی والیبال، ملی پوشان از سد ونزوئلا گذشتند.
درادامه این رقابت ها در ژاپن پنجشنبه تیم ملی والیبال ایران در سومین بازی خود به مصاف ونزوئلا رفت و با ارائه یک نمایش کاملا برتر، حریفش را در سه ست پیاپی مغلوب کرد و با این برد شیرین به دومین پیروزی پیاپی خود در این دوره از پیکارها دست یافت.
ملی پوشان والیبال ایران این دیدار را با نتایج، ۲۵-۲۰، ۲۵-۱۷ و ۲۵-۱۵ از آن خود کرده و از ونزوئلا یک مغلوب بزرگ ساختند.
تیم ملی والیبال ایران شنبه در چهارمین دیدار در مسابقه ای حساس رودرروی تیم قدرتمند لهستان قرار خواهد گرفت.

nbfhdbbbrrrfds

هاشمی مدال طلای وزنه برداری آسیا را کسب کرد.
در ادامه این رقابت ها در پوکت تایلند پنجشنبه در دسته ۹۴ کیلوگرم، علی هاشمی در حرکت یک ضرب با مهار وزنه ۱۶۸ کیلوگرمی به مدال طلا رسید.
در یک ضرب این دسته نیز، رجایی دیگر وزنه بردار تیم ایران با ثبت وزنه ۱۵۵ کیلوگرم ششم شد.

علی بن حسین:تا رئیس فیفا تغییر نکند فوتبال به مردم بازنخواهد گشت.
شاهزاده علی‌‌ بن حسین اردنی که در انتخابات اخیر فیفا جدی‌ترین رقیب سپ بلاتر برای احراز پست ریاست این نهاد بود و در دور دوم این رأی‌گیری با کسب ۷۷ رأی رقابت را به بلاتری که ۱۳۳ رأی آورد واگذار کرد، کاندیداتوری خود را برای انتخابات پیش‌ِروی فیفا اعلام کرد. به این ترتیب شاهزاده علی‌‌ ۳۹ساله رقیب میشل پلاتینی، رئیس کنونی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) شد که چندی پیش رسماً کاندیداتوری خود را برای احراز پست ریاست فیفا اعلام کرد. انتخابات ریاست فیفا در تاریخ ۲۶ فوریه ۲۰۱۶ (هفتم اسفند ۱۳۹۴) برگزار خواهد شد تا جانشین سپ بلاتر مشخص شود.
وی با اعلام کاندیداتوری خود گفت: این انتخابات باید برای فوتبال باشد نه جاه‌طلبی فردی. ما باید بر فساد ریشه‌داری که بر فیفا حاکم شده است، غلبه کنیم. شفاف می‌گویم، می‌خواهم کاری را که شروع کرده‌ام، به پایان برسانم. فیفا تنها با رهبری جدید می‌تواند دستخوش تغییر شود و به‌اعتقاد من تا رئیس فیفا تغییر نکند، این ورزش به مردم باز نخواهد گشت. حالا مهم این است که شروعی جدید داشته باشیم و ایده‌های نویی را به کار بگیریم، بنابراین هر کاندیدایی که برای مدت طولانی در فدراسیون جهانی فوتبال مشغول به فعالیت بوده در این مقطع نمی‌تواند به کمک این نهاد بیاید.

لام زمان خداحافظی خود از فوتبال را اعلام کرد.
کاپیتان بایرن زمان خداحافظی خود از فوتبال را تعیین کرد. او قصد دارد در تابستان ۲۰۱۸ برای همیشه از فوتبال خداحافظی کند.
ایسنا به نقل از اشپورت‌ بیلد آلمان نوشت:فیلیپ لام ۴۳۹ بار پیراهن بایرن مونیخ را بر تن کرده و نکته جالب این که هیچگاه با کارت قرمز داور از بازی اخراج نشده است. لام در بین هواداران بایرن از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است و پپ گوآردیولا او را باهوش‌ترین بازیکنی می‌داند که تاکنون با او کار کرده است. لام در حال حاضر ۳۴ سال سن دارد و به دوران بازنشستگی خود نزدیک شده است. او در گفت‌وگویی که با روزنامه اشپورت‌بیلد آلمان داشت، زمان خداحافظی خود را مشخص کرد.او گفت: برای من همه چیز روشن است. در تابستان ۲۰۱۸ برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی خواهم کرد. این زمان بهترین وقت برای خداحافظی من است.
کارل هاینس رومنیگه، رئیس اجرایی باشگاه بایرن مونیخ به لام قول داده است که بعد از خداحافظی از فوتبال پستی کلیدی را در بایرن به او خواهد داد.

کافو:فوتبال برزیل به نام های بزرگ نیاز دارد.
ستاره سابق تیم ملی فوتبال برزیل تاکید کرد سلسائو برای بازگشت به روزهای اوج به نام‌های بزرگ زیادی نیاز دارد.
کافو، کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال برزیل بر این باور است که فوتبال این کشور در شرایط خوبی قرار ندارد و برای بازگشت به روزهای اوج به نام‌های بزرگ نیاز دارد. او یکی از بهترین بال‌های راست تاریخ فوتبال جهان به شمار می‌آید و با ۱۴۹ بار پوشیدن پیراهن تیم ملی فوتبال برزیل رکورددار تعداد بازی ملی در این کشور است.
وی افزود:اگر می‌خواهیم در فوتبال موفق شویم و به روزهای اوج خود برگردیم به اسم‌های بزرگ بیشتری نیاز داریم. نه تنها در فوتبال که در دیگر ورزش‌ها هم باید الگوهای بزرگی در اختیار داشته باشیم. حتی روی نیمکت ذخیره‌ها هم باید اسم‌های بزرگی را در اختیار داشته باشیم؛ چرا که یک مربی باید قدرت و توان بسیار بالایی در تحریک بازیکنان داشته باشد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*