خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز چهارشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز چهارشنبه با امیر خسروجردی

ad02as0d1as2d-a

وداع تلخ پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا با شکست سنگین مقابل الهلال عربستان
درادامه دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در منطقه غرب سه شنبه شب پرسپولیس تهران در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض به مصاف میزبانش الهلال عربستان رفت و با ارائه یک بازی تدافعی و بی هدف سه به صفر مغلوب حریف خود شد و در مجموع دو بازی رفت و برگشت ۳-۱ بازی را به تیم عربستانی واگذار کرد و بدین ترتیب از دور مسابقات حذف شد، تا با این نتیجه، ناکامی سرخپوشان پایتخت دراین فصل کامل شود.
دراین دیدار پرسپولیس بازی را تدافعی آغاز کرد و به دنبال کسب یک امتیاز بود، درآنسوی میدان، الهلال نیز که بازی رفت را با یک گل به پرسپولیس واگذار کرده بود برای جبران نتیجه از همان تهاجم در دستور کار قرارداد و در اواسط نیمه روی ضربه یوسف سالم به گل برتری رسید.
با آغاز نیمه دوم، الهلال که درپی زدن گل های بیشتر بود حملات زیادی را روی دروازه پرسپولیس تدارک دید که روی یکی از این حملات به یک ضربه پنالتی رسید که این ضربه پنالتی را محمد شلهوب کاپیتان کهنه کار این تیم به گل دوم نماینده عربستان کرد، تا خیال عربستانی ها برای صعود به دور بعد راحت شود.
درادامه پرسپولیس همه چیز را از دست رفته می دید حملات همه جانبه ای را روی دروازه الهلال طراحی کرد که این حملات با بی دقتی مهاجمان این تیم راه به دروازه میزبان پیدا نکرد.
درحالی که بازی در وقت های تلف شده درجریان بود الهلال روی یک ضد حمله گل سوم را وارد دروازه پرسپولیس کرد. با این گل تیرخلاص برپیکر سرخپوشان زده شد، تا این تیم هم شکست سنگین مقابل الهلال متحمل شود و هم اینکه از رقابت های آسیایی وداعی تلخ داشته باشد.

نتیجه مزایده چهارم سرخابی ها قطعا چهارشنبه اعلام می شود.
جعفر سبحانی مشاور سازمان خصوصی سازی دراین باره گفت:مصوبه هیئت واگذاری به ما رسیده و دو وزیر دادگستری و اقتصاد و دارایی مصوبه را امضا کردند وفردا قطعا جواب مزایده را اعلام می‌ کنیم البته زمان آن هنوز مشخص نیست که دقیقا در چه زمانی نتیجه اعلام می‌ شود.
وی درمورد اینکه گفته می‌ شود دو شرکت وابسته به ایران خودرو و سایپا از مزایده کنار رفته اند هم گفت: اصلا چیزی قطعی نشده است و من چیزی نمی‌ دانم، اگر بدانم هم چیزی نمی‌گویم چون باید تا اعلام برنده مزایده همه چیز در حالت مسکوت باقی بماند.
سبحانی درپایان گفت: تنها اطلاعاتی که من می‌ توانم از جلسه فردا بدهم این است که به احتمال بسیار فراوان فردا برنده مزایده باشگاه پرسپولیس مشخص خواهد شد. اما در مورد استقلال چنین قطعیتی وجود ندارد.

افشارزاده:رزومه سه مربی خارجی را گرفته ایم
مدیرعامل استقلال درباره سرمربی فصل آینده این تیم گفت:در جلسه آینده هیئت مدیره درخصوص رزومه مربیان خارجی مد نظر آبی‌پوشان بحث و تبادل نظر خواهد شد.
بهرام افشارزاده افزود:درحال حاضر سه مربی خارجی خوب را مورد بررسی قرار داده‌ایم و رزومه‌ای از آنها را در اختیار داریم که باید در جلسه هیات مدیره مطرح شوند و سایر اعضا هم درباره آنها نظر دهند.
وی افزود: من از اینکه برخی رسانه‌ها از گزینه‌هایی اسم می‌برند که من با آنها صحبت کرده‌ام، تعجب می‌کنم. من به هیچ وجه با کسی صحبت نکرده‌ام چراکه تکلیف باشگاه معلوم نیست و ما هم مثل همه منتظر روشن شدن آینده کار هستیم.

برلسکونی:میلان با آنچلوتی وارد مذاکره شده است.
گمانه‌زنی رسانه‌های اروپایی در این خصوص که سفر اخیر آدریانو گالیانی، نایب رئیس باشگاه میلان به مادرید برای مذاکره با کارلو آنچلوتی، سرمربی تازه اخراج شده رئال مادرید بوده است، درست از آب درآمد، چرا که سیلویو برلوسکونی، مالک باشگاه میلان این موضوع را تأیید کرد.
وی دراین باره به گاتزتادلواسپورت گفت: ما با آنچلوتی در تماس هستیم اما چهار گزینه جایگزین دیگر را هم زیر نظر گرفته‌ایم که یکی از آنها خارج از ایتالیاست و مابقی در خود ایتالیا هستند. ما امیدواریم که آنچلوتی به میلان برگردد. من و گالیانی نسبت به این موضوع خوش‌بین هستیم.

لمپارد:فصل بعد نیز رقابت قهرمانی بین چلسی و منچستر سیتی خواهدبود.
فرانک لمپارد دراین باره گفت:چلسی و منچسترسیتی شباهت زیادی به هم دارند و فکر می‌کنم در چند سال آینده نیز رقابت نزدیکی با هم برای قهرمانی در لیگ برتر داشته باشند. امیدوارم این دو تیم در رقابت‌های اروپایی هم این درخشش را داشته باشند، چون زیرساخت‌های لازم را دارند. با توجه به امکاناتی که دو باشگاه چلسی و منچسترسیتی در زمینه زمین‌های تمرینی، آکادمی، بازیکنان و … دارند، به آینده امیدوارند.
هافبک پیشین تیم ملی فوتبال انگلیس در ادامه تأکید کرد: البته به‌طور حتم منچستریونایتد در فصل نقل‌و‌انتقالات تابستانی پیش‌رو پول زیادی برای جذب بازیکنان موردنظرش خرج خواهد کرد، هر چند آنها در حال حاضر هم تیم خوبی دارند.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*