خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز چهارشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز چهارشنبه با امیر خسروجردی

qqwe3-[p0-qw

لیگ قهرمانان آسیا و نبرد حساس پرسپولیس و بنیادکار در آزادی
مرحله گروهی این رقابت ها عصر چهارشنبه به پایان می رسد که طی آن در گروه دوم، پرسپولیس تهران در حساس ترین دیدار خود دراین مرحله در ورزشگاه آزادی میزبان بنیاد کار ازبکستان قعرنشین گروه است.
سرخپوشان پایتخت که با ۹ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی گروه یک قراردارند برای حتمی کردن صعود خود به مرحله بعد باید از سد حریف ازبکستانی خود بگذرد، درغیراینصورت بخت صعود به دور بعد کاهش خواهد یافت.دردیگر بازی گروه یک نیز، النصر عربستان به مصاف لخویا قطر می رود.
در گروه دوم، نفت تهران که در مکان دوم جدول رده بندی جای دارد درشهر العین امارات به مصاف این تیم می رود.
نفتی ها که در این دوره از مسابقات چهره ای بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته اند برای صعود به مرحله بعد باید دراین بازی با امتیاز العین را ترک کنند.

سبحانی:شرایط استیل آذین تغییر نکند در مزایده چهارم هم رد صلاحیت می شود.
مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی درباره نشست سه شنبه مسئولان این سازمان با هدایتی و عابدینی گفت: در این جلسه اسناد و مدارکی که نشان می‌داد اهلیت یکی از سهامداران شرکت ایرانیان رد شده را به هدایتی ارائه دادیم و قرار شد آنها برای رفع مشکل به بانک مرکزی مراجعه کنند چون بر اساس نامه بانک مرکزی اهلیت آن سهامدار عمده شرکت استیل آذین ایرانیان رد شده است.سبحانی در خصوص اظهار نظر اخیر عابدینی مبنی بر اینکه اگر رفع ابهامات ما مورد قبول هیئت واگذاری قرار نگیرد بازهم در مزایده شرکت خواهیم کرد، اظهار داشت: هر فرد یا شرکتی برای حضور در مزایده می‌تواند پاکت ارائه دهد اما اگر شرکت استیل آذین ایرانیان بدون هیچگونه تغییری در شرایط خود بخواهد در مزایده چهارم شرکت کند باز هم رد صلاحیت خواهد شد.

اسکوکیچ قراردادش را با فولاد خوزستان به مدت دو سال تمدید کرد.
باشگاه فولاد خوزستان با توجه به عملکرد موفق دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات خود در مسابقات لیگ برتر، تقاضای هواداران و توافق این مربی کروات، قرارداد این مربی را به مدت ۲ فصل دیگر تمدید کرد.
بر این اساس همکاری باشگاه فولاد خوزستان با دراگان اسکوچیچ به مدت دو فصل دیگر تمدید شد و هدایت این تیم را که سابقه دو قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران را در کارنامه خود دارد را تا شانزدهیمن دوره این رقابتها بر عهده خواهد داشت. پیش از این شایعه حضور اسکوچیچ در استقلال برای فصل آینده مطرح شده بود که با تمدید قرارداد این مربی، این موضوع خاتمه یافت.

انتقاد تند شاه زاده بن علی:فیفا مریض است و نیاز به درمان دارد، بلاتر برو به سلامت
علی‌بن حسین، شاهزاده اردنی که نایب‌رئیس فدراسیون بین‌المللی فوتبال -فیفا و نامزد ریاست این نهاد مهم فوتباا است، هشدار داد که فیفا مریض است و نیازمند به درمان فوری است در غیر این‌صورت افتضاح بزرگی رخ خواهد داد. او همچنین گفت که عملیات نجات، باید توسط امدادگران آماده‌ای صورت پذیرد.
وی در گفت‌وگو با الشرق‌الاوسط اظهار داشت: الان زمان به سلامت(خداحافظی) گفتن به بلاتر است. اکنون نگرانی، ترس و دلهره فراوانی از جانب بسیاری از فدراسیون‌‌ها احساس می‌شود. بلاتر واقعا شخص نالایقی است. او تخریب‌گر است.

مورینیو:شانسی برای رسیدن به رکورد فرگوسن ندارم.
سرمربی چلسی تاکید کرد برایش غیرممکن است بتواند با رکورد ۱۳ قهرمانی سر آلکس فرگوسن در لیگ برتر انگلیس برابری کند.
فرگوسن که سال ۲۰۱۳ و پس از ۲۷ سال مربیگری در منچستریونایتد بازنشسته شد، نخستین جام قهرمانی‌اش در لیگ انگلیس را زمانی جشن گرفت که ۵۲ ساله بود. این در حالی است که مورینیو جام های بسیار بیشتری نسبت به فرگوسن در زمانی که سن کمتری داشته برده است. آقای خاص رسیدن به رکورد فرگوسن را رد و تاکید کرد تا زمانی که بخواهد بازنشسته شود، شاید بتواند پنج جام دیگر را کسب کند.
او در این زمینه گفت: سال‌های مربیگری زیادی پیش رویم قرار دارد اما جایگاهی که سر آلکس فرگوس دارد برای همه مربیان دور از دسترس است.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*