خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

naftetehraaan

مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با صعود پرسپولیس و نفت تهران به جمع شانزده تیم برتر خاتمه یافت.
هفته پایانی مرحله گروهی این مسابقات چهارشنبه با برگزاری دیدارهای گروه های مختلف پیگیری شد که طی آن، در گروه یک پرسپولیس تهران در حضور ۱۰۰ هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی میزبان بنیادکار ازبکستان بود که موفق شد حریف خود را با ارائه یک بازی برتر ۲-۱ مغلوب کند.سرخپوشان پایتخت با این برد شیرین خانگی، ۱۲ امتیازی شده و با قرار گرفتن در رده دوم جدول رده بندی این گروه به مرحله بعد صعود کردند که دراین دور رودرروی الهلال عربستان قرار خواهند گرفت.
محمد نوری از روی نقطه پنالتی و مدافع بنیادکار به اشتباه برای پرسپولیس و سردار رشیداف برای بنیاد کار دراین مسابقه گلزنی کردند.دردیگر بازی گروه یک نیز، لخویا قطر با برد ۳-۱ مقابل میزبانش النصر عربستان ۱۳ امتیازی شد و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شد که دراین دور به مصاف السد دیگر تیم قطری خواهد رفت.
در گروه دوم نیز، نفت تهران به مصاف میزبانش تیم قدرتمند العین امارات رفت و در پایان با سه گل مغلوب این تیم شد، اما به لطف باخت خانگی پاختاکور ازبکستان مقابل الشباب عربستان هشت امتیازی باقی ماند و با قرار گرفتن در رده دوم، به همراه العین صدرنشین راهی مرحله بعد شد و در این مرحله حریف الاهلی عربستان شد.
العین نیز با قرار گرفتن در صدر جدول رده بندی گروه دوم در دور بعد به مصاف دیگر الاهلی دیگر تیم اماراتی خواهد رفت.

گودرزی:ضد فسادم نه ضد فوتبال، مربی خارجی کارفرما است و ما کارگر
محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه دیدار پیشکسوتان فوتبال با یادآوری اینکه وضعیت فوتبال ما وضعیت مناسبی نیست، عنوان کرد: این معضل مربوط به امروز نیست، بلکه اتفاقاتی که برای فوتبال ما رخ داده یک فرآیند تاریخی بوده و عوامل متعددی در این مورد وجود داشته است. این عوامل متعدد در کنار هم قرار گرفته‌اند و امروز شرایط فوتبال بدین صورت شده است.
وزیر ورزش و جوانان بدون اشاره به نام شخص خاصی، گفت: یک فرد بیگانه مربیان و بازیکنان ما را تحقیر می‌کند. ما کارفرما هستیم و او کارگر ما است. همه چیز برعکس شده. انگار ما کارگر او هستیم و او کارفرما است. یک نفر پس از جام جهانی به نام محمود گودرزی پیدا شد و یک سوال را مطرح کرد و گفت تفاوت جام جهانی برزیل با جام جهانی ۷۸ و ۲۰۰۶ چه بود؟

پوری حسینی:هدایتی پس از تسویه حساب بدهی هایش می تواند در مزایده چهارم پرسپولیس شرکت کند.
عبدالله علی‌ اشرف پوری‌حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی در خصوص مزایده دو باشگاه پرسپولیس و استقلال گفت: هدف ما اجرای قانون است و با کسی تعارف نداریم. استقلال و پرسپولیس سرمایه‌های مردم هستند و روند واگذاری آنها با دقت و صحت انجام شده و تصور می‌کنم در مزایده چهارم که به نظرم پرشورتر خواهد بود، کار تمام شود.
وی درباره رد صلاحیت برخی متقاضیان، از جمله حسین هدایتی اظهار داشت: او به اتفاق آقای عابدینی نزد من آمدند و نامه رسمی بانک مرکزی و بدهی ایشان به بانک‌های مختلف را به آنها ارائه کردم. قرار شد بعد از تسویه این بدهی‌ها آقای هدایتی بتواند در مزایده چهارم شرکت کند.
پوری‌حسینی درباره سهامداران شرکت استیل‌آذین خاطرنشان کرد: همانطور که در جلسه اعلام نتیجه مزایده گفتم، دو جوان ٢١ و ٢٣ ساله نمی‌توانند بیش از نود درصد مالکیت را در اختیار داشته باشند و باید این میزان به زیر چهل درصد برسد.
وی با تأکید مجدد بر رعایت قانون گفت: اهلیت افراد باید بر ما به اثبات برسد و تأیید مجاری قانونی مورد استناد ما خواهد بود.

دعوت تاماش آیان از علی مرادی برای شرکت در اجلاس فدراسیون جهانی وزنه برداری
رئیس فدراسیون جهانی وزنه برداری طی نامه‌ای از علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه‌برداری ایران برای حضور در کنگره جهانی فدراسیون وزنه‌برداری دعوت کرد.
رقابتهای وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان طی روزهای ۱۶ تا ۲۷ خرداد ماه سال جاری به میزبانی لهستان در شهر وروکلاو برگزار می شود و به همین منظور، تاماش آیان رئیس فدراسیون جهانی وزنه برداری، با ارسال نامه‌ای، رسما از علی مرادی، رئیس جدید فدراسیون وزنه برداری، برای حضور در کنگره فدراسیون جهانی وزنه برداری که قبل از آغاز رقابتهای جهانی برگزار می‌شود دعوت به عمل آورده است.

ایلگنر:مسی مانند پسر گواردیولا است.
بودو ایلگنر دروازه بان اسبق رئال مادریزد دراین باره به خبرنگاران گفت: گواردیولا هنوز در اسپانیا از احترام زیادی برخوردار است و هواداران او را به چشم دشمن نمی بینند. البته آنها او را رقیب خودشان می دانند زیرا بایرن مونیخ همیشه یکی از مدعیان قهرمانی در چمپیونزلیگ بوده است.
قرار گرفتن مقابل بارسا همیشه برای پپ احساسی خواهد بود. او این تیم را ساخت. مسی به ویژه زیر نظر او پیشرفت زیادی کرد. برای او این دیدار مانند قرار گرفتن مقابل خانواده اش است؛ مانند اینکه مقابل فرزندتان بازی کنید.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*