خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

cvb7uyj8ui7ooi

بنگر داربی هشتادم پایتخت را از دست داد.
محسن بنگر مدافع پرسپولیس که در دیدار برابر استقلال خوزستان دچار شکستگی پا شد موفق نشد خود را برای دیدار حساس پرسپولیس و استقلال آماده کند و به این ترتیب او را باید غایب بزرگ تیمش در دربی نامید.
این مدافع روز گذشته تمرینات اصلی‌اش را با توپ آغاز کرد اما در خلال تمرین بار دیگر دچار درد شد و مجبور شد تمرینش را نیمه‌کار رها کند و به این ترتیب نمی‌تواند در هفته آخر لیگ برتر برای پرسپولیس به میدان برود.
داربی سنتی پایتخت بین تیم های پرسپولیس و استقلال ساعت ۱۷ جمعه بیست و پنج اردیبهشت در ورزشگاه یکصدهزارنفری آزادی تهران برگزار می شود.

یک ایرانی دبیرکل فدراسیون جهانی تکواندو شد.
شورای اجرایی فدراسیون جهانی تکواندو عصر یکشنبه تشکیل جلسه داد و در پایان حسین رفعتی تاجر ایرانی – آمریکایی به عنوان دبیر کل این نهاد بین المللی انتخاب شد.
رفعتی از سال ۲۰۰۷ کار خود را به عنوان رئیس کمیته توسعه فدراسیون جهانی تکواندو آغاز کرد و در مدت زمان هشت سال مسئولیت خود خدمات زیادی به تکواندو جهان داشته است.رئیس فدراسیون جهانی بعد از انتخاب رفعتی به این سمت با ابراز خوشحالی از این انتخاب گفت: خیلی امیداوم او همچنان برای توسعه تکواندو در جهان تلاش کرده و بتواند با توجه به سوابق و تجربیاتی که دارد روابط بین دو فدراسیون جهانی ای تی اف و دبلیو تی اف را بعد از سالها رونق دهد.

گواردیولا:بایرنی می مانم.
پپ گواردیولا خیال هواداران بایرن‌مونیخ را راحت و با رد شایعاتی که درباره پیوستن او به منچسترسیتی وجود دارد اعلام کرد که فصل آینده هم در جمع باواریایی‌ها خواهد ماند.
درروزهای اخیر شایعاتی مبنی بر ترک بایرن توسط گواردیولا و رفتن وی به منچستر سیتی به گوش می رسد و احتمال رخ دادن این شایعات با افت محسوس اخیر باواریایی‌ها، به خصوص پس از شکست ۳ بر صفر آنها برابر بارسلونا در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا شدت گرفته بود.
گواردیولای ۴۴ ساله سرمربی باواریایی ها اما خیال همه را راحت کرد و گفت: می‌خواهد تا پایان قراردادش که تا آخر فصل آینده اعتبار دارد در آلیانتس آره‌نا بماند.

بکن باوئر:بایرن مونیخ تاوان اشتباهاتش را درنقل و انتقالات داد.
فرانتس بکن‌باوئر رئیس افتخاری بایرن مونیخ که همواره از پپ گواردیولا حمایت کرده در انتقاد از سیاست‌های اخیر نقل‌و‌انتقالات باشگاه بایرن‌مونیخ گفت: به نظرم باشگاه مرتکب اشتباهاتی در نقل‌و‌انتقالات شد. نمی‌فهمم که چرا بایرن، ژردان شاقیری را به اینتر و پی‌یر هوژبرگ را به طور قرضی به آگزبورگ داد. آنها ذخیره‌های فوق‌العاده بودند و ما در نیم‌فصل دوم از دستشان دادیم، البته کسی انتظارش را نداشت که در نیم‌ فصل دوم این همه مصدوم روی دستمان بماند و برخی بازیکنان خود را به دلیل مصدومیت طولانی در اختیار نداشته باشیم.
وی افزود: البته بایرن‌ مونیخ خوش‌شانس بود که تیاگو آلکانتارا و خاوی مارتینس به موقع به شرایط بازی رسیدند، اما با این وجود هنوز از قدرت واقعی خود به دور هستیم، درست همان چیزی که در بازی برگشت مقابل بارسلونا به آن نیاز داریم. در چنین بازی‌هایی باید با تمام توان به مصاف حریف رفت و تنها استفاده از بازیکنانی که در دسترس هستند نمی‌تواند کافی باشد. بایرن‌مونیخ تاوان اشتباهات خود در نقل‌و‌انتقالات را داد. اطمینان دارم که بایرن‌مونیخ آینده‌نگری می‌کند و برای ضربه خوردن بیشتر راه‌حلی پیدا خواهد کرد.

اندی ماری قهرمان تنیس مسترز مادرید شد.
اندی ماری با شکست «سلطان خاک رس» به عنوان قهرمانی رقابتهای تنیس مسترز مادرید دست پیدا کرد.
دیدار نهایی این مسابقات بین اندی ماری اسکاتلندی و رافائل نادال اسپانیایی که به سلطان بازی تنیس در زمین های با خاک رسی معروف است برگزار شد که طی آن، ماری دو به صفر و با نتایج ۲-۶ و ۳-۶ از سد رقیب سرشناس خود گذشت و جام قهرمانی را از آن خود کرد.
از سال ۲۰۰۸ که این دو تنیسور برای اولین بار در هامبورگ با هم رو به رو شدند، ماری شش بار به نادال باخته بود.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*