خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

vvbghnjui8633

مزایده سوم پرسپولیس برنده نداشت، استیل آذین تایید نشد.
سازمان خصوصی سازی دوشنبه اعلام کرد که هیچ کدام از خریداران باشگاه پر‌سپولیس نتوانستند حائز شرایط خرید این باشگاه باشند.
ایسنا دراین باره نوشت:پس از این که سازمان خصوصی سازی برای بار سوم مزایده باشگاه پر‌سپولیس را برگزار کرد، شرکت بهنام پیشروی کیش، شرکت استیل‌آذین ایرانیان و همین طور شخصی به نام معظمی نیا در مزایده این باشگاه شرکت کردند که در نهایت شرکت بهنام پیشروی کیش و آقای معظمی نیا به خاطر عدم پرداخت وجه شرکت در مزایده در موعد مقرر، نتوانستند در این مزایده شرکت کنند، اما درخواست‌ استیل‌آذین مورد قبول سازمان خصوصی قرار گرفت ولی این خریدار نیز در مرحله تایید اهلیت نتوانست یکی از سه شرط لازم را برای به دست آورن اهلیت احراز کند و لذا این خریدار نیز از مزایده کنار گذاشته شد.
بر اساس اعلام سازمان خصوصی سازی در تاریخ‌های ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت مزایده چهارم باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برگزارخواهد شد.
شرکت بهنام پیشروی کیش مبلغ ۲۹۸ میلیارد تومان برای باشگاه پر‌سپولیس پیشنهاد داده بود و شرکت استیل‌آذین نیز مبلغ ۲۹۶ میلیارد و ۶۶۶ میلیون و ۶۶۶ هزار و ۶۶۶ تومان برای خرید باشگاه پر‌سپولیس پیشنهاد داده بود.

حسین حصاری

حسین حصاری

حسین حصاری درگذشت.
حسین حصاری از قدیمی ترین و با سابقه‌ترین کشتی نویسان ایران بر اثر بیماری سرطان در سن ۷۱ سالگی دار فانی را وداع گفت.
به گزارش ایسنا، حصاری متولد ۱۳۲۳ در تهران بود که به عنوان اولین کشتی نویس مجله دنیای ورزش مشغول به کار شد و چند دهه در مطبوعات ایران قلم می زد. حصاری که چند سالی بود برای درمان بیماری سرطان در آمریکا زندگی می کرد، در ماههای اخیر وضعیتش رو به وخامت رفته بود. وی که به سرطان ریه نیز مبتلا شده بود مدتی مشکلات تنفسی داشت و سرانجام در سن ۷۱ سالگی در ایالت کالیفرنیا جان به جان آفرین تسلیم کرد.
قرار است استاد حصاری در همان محل زندگی اش در آمریکا به خاک سپرده شود.

پیشنهاد جدید القادسیه به مهدی طارمی
مهدی طارمی مهاجم جوان و گلزن پرسپولیس تهران که در این فصل عملکرد خوبی در ترکیب سرخپوشان داشته، با توجه به درخشش در لیگ قهرمانان آسیا با پیشنهادی جدید از سوی تیم القادسیه کویت روبرو شده است.
این تیم که پیش از این هم و در جریان اردوی پرسپولیس در امارات نیز به این بازیکن جوان پیشنهاد داده بود بعد از مخالفت مسوولان باشگاه، بار دیگر از این بازیکن برای حضور در لیگ کویت و باشگاه الکویت دعوت به عمل آورده است.

روزبهانی تنها نماینده ایران در بوکس حرفه ای
به گزارش ایسنا، فدراسیون جهانی بوکس آماتور- آیبا لیست ۸۰ نفره بوکسورهای حاضر در ر‌قابت‌های بوکس حر‌فه‌ای جهان را اعلام کرد که در این لیست تنها احسان روزبهانی در وزن ۸۱ – کیلوگرم حضور دارد و خبری از دیگر بوکسورهای ایران مانند امین قاسمی پور، سجاد محرابی و عبدالمجید سپهوندی نیست. این لیست در حالی اعلام شد که مسئولان فدراسیون بوکس پیش از این گفته بودند امین قاسمی پور هم برای بوکس حر‌فه‌ای پذیرش و کارهای سپهوندی و محرابی هم نهایی شده است.
مسابقات بوکس حر‌فه‌ای ۲۰۱۵ جهان از خرداد در ۱۰ وزن شروع می‌شود که در هر وزن هشت نفر برتر جهان حضور خواهند داشت.

مولر:با گواردیولا به حذف کرذن بارسلونا در لیگ قهرمانان امیدواریم
توماس مولر، بازیکن بایرن مونیخ آلمان، در آستانه بازی حساس این تیم مقابل بارسلونا در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت:بازی ویژه و خاصی است. در این مورد شکی ندارم. برای من حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان چیز عجیب و ناشناخته ای نیست. این پنجمین نیمه نهایی من است و به همین دلیل استرسی ندارم.
از آخرین مصاف با بارسلونا خاطرات خوبی دارم. برتری در هر دو بازی رفت و برگشت و زدن ۷ گل به بارسلونا تجربه بزرگی بود و همه دنیا را شگفت زده کردیم. چهارشنبه نیز با دید کاملا مثبتی به نوکمپ خواهیم رفت. نوکمپ ورزشگاه بزرگ و تاثیربرانگیزی است و مطمئن هستم که بازی هیجان انگیزی را شاهد خواهیم بود.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*