خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز دوشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز دوشنبه با امیر خسروجردی

vvb-0po-plop0-9

هفته بیست نهم لیگ برتر با برد تراکتورسازی، نفت تهران و سپاهان و شکست استقلال و پرسپولیس خاتمه یافت.
استقلال- تراکتور- خداحافظی آبی پوشان با آسیا و خیز بلند تراکتور برای کسب قهرمانی
درادامه این بازی ها عصر یکشنبه تراکتورسازی تبریز میزبانش استقلال تهران را ۴-۱ درهم کوبید و با این برد شیرین ۵۷ امتیازی شد و در آستانه کسب عنوان قهرمانی این فصل قرار گرفت.
استقلال نیز با قبول این شکست تلخ امید های خود را برای رسیدن به سهمیه آسیایی از دست داد، تا ناکامی های امیر قلعه نویی و آبی پوشان در این فصل تکمیل شود.
پیروزی نفت و سپاهان و امیدواری دوتیم به کسب عنوان قهرمانی
درادامه لیگ برتر فوتبال ایران یکشنبه نفت تهران تیم دوم جدول رده بندی در دیدار با صبای قم به برتری یک به صفر رسید و با ۵۷ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تراکتورسازی در رده دوم قرار گرفت و امیدهای خود را برای کسب عنوان قهرمانی به بازی آخر خود مقابل تراکتورسازی زنده نگه دارد.سپاهان اصفهان در دیداری جنجالی رودروی میزبانش نفت مسجدسلیمان قرار گرفت و ۳-۱ این تیم را شکست داد و با ۵۶ امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفت. سپاهان در صورت برد هفته آینده مقابل سایپا و تساوی تراکتورسازی و نفت به مقام قهرمانی خواهدرسید، نفت مسجدسلیمان نیز با قبول این شکست تلخ به عنوان اولین تیم به لیگ دسته اول سقوط کرد، ذوب آهن اصفهان مهمانش ملوان بندرانزلی را با دوگل شکست داد و با ۵۱ امتیاز در رده چهارم جدول ایستاد ، فولاد خوزستان در دیدار با مهمانش پدیده مشهد بدون گل مساوی متوقف شد، سایپای البرز ۳-۲ استقلال خوزستان را مغلوب کرد و این تیم را یک گام به سقوط نزدیک کرد.گسترش فولاد- پرسپولیس، فرار شاگردان کمالوند از سقوط و دست خالی برانکو از تبریز
درادامه هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال یکشنبه گسترش فولاد تبریز و پرسپولیس تهران به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۲-۱ گسترش خاتمه یافت، تا این تیم ضمن کسب یک برد شیرین خانگی، ۳۱ امتیازی شده و از سقوط به لیگ دسته یک نجات یابد و در جمع تیم های لیگ برتر باقی بماند.
پرسپولیس نیز با قبول این شکست درآستانه دربی پایتخت دست خالی راهی تهران شود و دیدار حساس و جنجالی دوتیم قعرجدولی پیکان و راه آهن با برد ۳-۲ راه آهن خاتمه یافت و این تیم با این برد ۲۸ امتیازی شد و خود را از جمع تیم های فانوس بدست جدا کرد و پیکان را یک قدم به سقوط نزدیک تر کرد.

پاروی طلایی قایقرانی جهان به مربی بانوان ایران رسید.
به‌ گزارش ‌ایسنا‌، کتایون اشرف، مربی تیم ملی قایقرانی اسلالوم بانوان ایران در مراسم اسکار قایقرانی موفق شد جایزه پاروی طلایی را به دست آورد.
دراین مراسم که شنبه شب در شهر آگسبورگ آلمان برگزار شد ، اشرف به همراه “آنو” از نپال به عنوان تیم توسعه قایقرانی به دلیل طراحی برنامه برای گسترش هر‌ چه‌ بیشتر قایقرانی در جهان برنده این جایزه شدند.
مربیانی از آلمان و لهستان نیز کاندیدای دریافت این جایزه بودند.

اسپورتینگ براگا درپی جذب علیرضا حقیقی
سرجیو کونسسائو یکی از معروف ترین چهره های فوتبال پرتغال و بازیکن اسبق تیم های لاتسیو و اینتر ایتالیا، بازی های حقیقی را زیر نظر گرفته است.
خبرآنلاین دراین باره به نقل از روزنامه رکورد پرتغال خبر داد:باشگاه اسپورتینگ براگا برای فصل آینده گلر اول تیم ملی ایران را می خواهد. این نشریه نوشت، سرجیو کونسسائو سرمربی براگا از مسئولان این باشگاه درخواست کرده تا این دروازه بان را جذب کنند. حقیقی بازیکن روبین کازان به حساب می آید و یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد. حقیقی در فصل جاری با وجود سقوط پنافیل، تا اینجا بهترین بازیکن فصل تیمش بوده است. به نوشته دو روزنامه رکورد و آبولا، خط دفاعی پنافیل در این فصل عملکرد فوق العاده ضعیفی داشت و اگر حقیقی نبود، آمار گل های خورده این تیم به مراتب بیشتر می شد.

هامان:گواردیولا مربی فصل آینده منچستر سیتی است.
درروزهایی اخیر گزارش‌هایی در سایت های مختلف منتشر شده مبنی بر اینکه پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ که هنوز یک سال از مدت زمان قرارداد فعلی‌اش با باوارایی ها باقی مانده، در پایان فصل جاری دیتمار هامان، هافبک پیشین تیم ملی فوتبال آلمان که حالا کارشناس فوتبال در شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت است، گفت: یک منبع موثق پیامکی برای من فرستاد که در آن نوشته بود منچسترسیتی دو ماه پیش با پپ گواردیولا مذاکره‌ داشته که پاسخ وی منفی بوده، اما با این حال مذاکرات بین طرفین به خوبی پیش رفته است. هنوز چیزی به امضا نرسیده ولی به احتمال فراوان پپ گواردیولا فصل آینده سرمربی منچسترسیتی خواهد شد.
گواردیولا با وجود رساندن باواریایی‌ها به دو عنوان قهرمانی متوالی در رقابت‌های بوندس‌لیگا، تیمش این روزها اوضاع خوبی ندارد و این مربی اسپانیایی بدترین دوران حضورش در بایرن‌مونیخ را تجربه می‌کند.

کاسیاس دوباره در سانتیاگو برنابئو هو شد.
رئال مادرید با توقف مقابل والنسیا عملا قهرمانی را به رقیب دیرینه اش بارسلونا واگذار کرد.درنیمه اول این دیدار حساس، ایکر کاسیاس دروازه بان رئال، دو گل از پاکو آلکاسر و خاوی فوئگو دریافت کرد در حالیکه بخصوص روی گل اول به نظر می رسید که می توانست واکنش بهتری داشته باشد.
او پس از دریافت هر دو گل به شدت از سوی هواداران رئال مادرید مورد اعتراض قرار گرفت و از آن پس تا انتهای بازی هر بار که توپ به او می رسید، مورد اعتراض بخشی ار هواداران حاضر در برنابئو قرار می گرفت. در نیمه دوم و زمانیکه شدت اعتراضات در یک صحنه بالا گرفته بود، او رو به هواداران کرد و بر علیه سوت های اعتراضی با ژست خاصی واکنش نشان داد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*