خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز دوشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز دوشنبه با امیر خسروجردی

44ttgfd0po-097

برنده مزایده پرسپولیس تا امروزمشخص خواهد شد.
مشاور سازمان خصوصی سازی یکشنبه با بیان اینکه همه مسائل درباره برنده مزایده باشگاه پرسپولیس امروز مشخص می‌شود، گفت: نهایتا تا ظهر دوشنبه نتیجه تصمیمات هیئت واگذاری در این باره اعلام می‌شود.
سیدجعفر سبحانی دراین باره گفت:برنده مزایده باشگاه پرسپولیس با بررسی و تائید اهلیت توسط هیئت واگذاری مشخص و اعلام می شود.
مشاور سازمان خصوصی سازی با اشاره به ابطال مزایده سهام باشگاه استقلال به دلیل اینکه تنها یک متقاضی برای خرید سهام این شرکت وجود داشته است، افزود: این مزایده باطل اعلام شد و قرار است زمان برگزاری دوباره مشخص شود.

دیپلم جهانی بازی منصفانه به سعید عبدولی می رسد.
شورای بین‌المللی بازی منصفانه بعد از بررسی فیلم مسابقه سعید عبدولی و نماینده کره‌ای در بازیهای آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون کره جنوبی، دیپلم جهانی بازی منصفانه را به عبدولی اهدا خواهد کرد.
ایسنا دراین باره به نقل از سایت کمیته ملی المپیک نوشت:بعد از حق کشی محرز داوران در مسابقه سعید عبدولی با حریف کره ای در بازیهای آسیایی اینچئون که در نهایت منجر به باخت نماینده ایران و عدم دستیابی وی به مدال طلا گردید، کمیته ملی المپیک طی نامه ای به شورای بین اللمللی بازیهای منصفانه خواستار بررسی این موضوع گردید که این شورا بعد از بازبینی فیلم این مبارزه و بررسی رای داور مسابقات با توجه به این که سعید عبدولی به رغم ناداواری به احترام تماشاگران و نفس برگزاری بازیهای ورزشی در اقدامی جوانمردانه اقدام به ادامه مسابقه تا پایان وقت قانونی کرد از وی تشکر شده و نماینده ایران را شایسته دریافت دیپلم جهانی “بازی منصفانه” دانست.
به همین منظور شورای بازیهای جهای منصفانه در تاریخ ۱۵ مهر امسال در باکوی آذربایجان از سعید عبدولی برای دریافت دیپلم جهانی بازی منصفانه دعوت بعمل آورد.

قوچان نژاد:از اروپا و آسیا پیشنهاد دارم.
مهاجم تیم ملی ایران گفت: در حال حاضر از کشورهای آسیایی و اروپایی پیشنهادهایی دارم اما مقصد بعدی‌ام مشخص نیست.
رضا قوچان نژاد پس از انتخابش به عنوان بازیکن سال ۹۳ فوتبال خراسان رضوی اظهار داشت: در باشگاه الوکره که قرارداد چهار ماهه بسته بودم خیلی از من راضی بودند، امابرای ادامه کار و قراردادم باید به انگلیس برگردم و ببینم شرایط به چه صورت خواهد بود.
وی تصریح کرد: در حال حاضر پیشنهادهایی از کشورهای اروپایی و آسیایی دارم، اما مقصد و تیم بعدی‌ام اصلا مشخص نیست و اینکه بخواهم بگویم به کدام تیم می‌روم واقعا دست خدا است.

می ودر فاتح مسابقه بوکس قرن شد.
فلوید می‌ودر آمریکایی مسابقه چند صد میلیون دلاری بوکس را با امتیاز از مانی پاکیائو فیلیپینی برد.
به گزارش ایسنا، فلوید می ودر، بوکسور بدون شکست آمریکایی و مانی پاکیائو بامداد یکشنبه در لاس وگاس آمریکا مقابل هم به میدان رفتند تا دیدار قرن را برگزار کنند، مبارزه ای که بیش از ۳ سال برای برگزاری آن برنامه‌ریزی شده بود.
در شرایطی که اکثر راندهای این مسابقه را پاکیائو حمله می‌کرد، اما می‌ودر با امتیازهای ۱۱۲-۱۱۶، ۱۱۲-۱۱۶ و ۱۱۰-۱۱۸ از سوی سه داور برنده اعلام شد.
از این مسابقه می‌ودر ۱۸۰ میلیون دلار و پاکیائو ۱۲۰ میلیون دلار درآمد کسب کردند. یعنی این دو در عرض دو ساعت بیش از درآمد سالیانه رونالدو و مسی را کسب کردند.
بلیت‌های این رویداد بزرگ کمتر از سی ثانیه به صورت اینترنتی به فروش رفته بود!

فان خال:بسیار بدشانس هستیم
سرمربی منچستر یونایتد از شکست برابر وست برومویچ بسیار خشمگین است. وی می‌گوید تیمش فرصت های زیادی را از دست داد و شایسته پیروزی در این دیدار است.
لوئیس فان خال پس از باخت مقابل وست بروموویچ در اولدترافورد گفت:واقعا از این شکست خانگی بسیار عصبانی هستم. باید در این دیدار به پیروزی می‌رسیدیم، ما فرصت‌های را یکی پس از دیگری از دست دادیم و دوباره بازنده شدیم. برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا وارد جنگ موش و گربه شده‌ایم. من و همه بازیکنان یونایتد می‌دانیم که در این جنگ کار بسیار سختی پیش رو داریم. باید اعتماد به نفس خود را حفظ کنیم و از هر فرصتی که نصیب ما می‌شود استفاده کنیم. فرصت‌های زیادی را در دیدار برابر وست برومویچ از دست دادیم. می‌توانستیم به راحتی پیروز بازی شویم.
وی افزود:متاسفانه در این چند بازی اخیر بسیار بد شانس بوده‌ایم. در سه بازی اخیر خود نه پیروز شده‌ایم و نه گلی به ثمر رسانده‌ایم. درست است که با چهار امتیاز اختلاف نسبت به لیورپول در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار داریم اما کسی نمی‌داند که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*