خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز جمعه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز جمعه با امیر خسروجردی

cvxxde44re3

لیگ برتر فوتبال ایران، مدعیان به دنبال قهرمانی و فانوس بدستان برای فرار از سقوط
بازی های این هفته عصر جمعه با برگزاری هشت دیدار هم زمان برگزار خواهد شد که طی آن، تیم صدرنشین تراکتورسازی در دربی این شهر رودرروی گسترش فولاد قرار خواهد گرفت.سرخپوشان تبریزی که مدعی شماره یک قهرمانی این فصل هستند در صورت برد دراین دیدار یک گام دیگر به کسب جام نزدیک می شوند، نفت تهران تیم دوم جدول رده بندی در مشهد به مصاف میزبانش پدیده این شهر می رود. نفتی ها دراین مسابقه درپی کسب سه امتیاز هستند و منتظر لغزش تراکتورسازی در تبریز هستند، سپاهان اصفهان رده سومی در اهواز به دیدار استقلال صنعتی خوزستان می رود، فولاد خوزستان در دیداری حساس در بندرانزلی به مصاف میزبانش ملوان این شهر می رود، استقلال تهران که دیگر امیدی به کسب عنوان قهرمانی ندارد برای زنده نگه داشتن امیدهای خود درکسب سهمیه لیگ قهرمانان در قم رودرروی صبای این شهر قرار خواهد گرفت.پرسپولیس تهران رده دهمی در ورزشگاه آزادی میزبان همشهری خود پیکان است. سرخپوشان پایتخت که خطر سقوط را احساس می کنند برای رهایی از بحران چاره ای جز غلبه بر خودروسازان ندارند، ذوب آهن اصفهان، تیم آماده این روزهای فوتبال ایران پذیرای تیم رده پانزدهمی نفت مسجدسلیمان است و راه آهن تهران قعرجدولی میزبان سایپای البرز است.

کفاشیان نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا شد.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران به صورت رسمی در انتخابات هیات رییسه کنفدراسیون فوتبال آسیا نایب رئیس ای اف سی شد.ایسنا دراین باره نوشت:علی کفاشیان که برای حضور در بیست‌ و ششمین کنگره کنفدراسیون فوتبال آسیا درمنامه بحرین به سر می برد طی انتخابات هیئت رییسه این کنفدراسیون به عنوان نایب رییس ای اف سی انتخاب شد. وی در این انتخابات رقیبی نداشت.
این کنگره با حضور مسئولان رده بالای فوتبال جهان از جمله سپ بلاتر، رییس فدراسیون جهانی فوتبال، ژرومه والکه، دبیرکل فیفا و همینطور لوییز فیگو، کاندیدای انتخابات آتی ریاست فیفا برگزار شد.
همچنین ریاست شیخ سلمان ریاست کنونی ای اف سی برای دوره چهار ساله آتی ای اف سی به علت نداشتن رقیب قطعی است.

کمیته انضباطی کارت زرد طارمی را باطل کرد.
کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص درخواست ابطال کارت زرد بازیکن پرسپولیس صادر کرد.براین اساس، کارتی که طارمی در بازی با سپاهان از داور مسابقه دریافت کرد با این حکم باطل شد.پس از بررسی این صحنه توسط رئیس کمیته داوران به عنوان کارشناس و بررسی کمیته انضباطی، در نهایت به استناد بند یک ماده ۶۷ و بند سه ماده ۳۱ آیین‌نامه انضباطی، کارت زرد تعلق گرفته به مهدی طارمی بازیکن تیم پرسپولیس ابطال شد.

مورینیو:نظر کسی را درباره تیمم نمی پرسم.
سرمربی چلسی تاکید کرد دوست ندارد بداند نظر سایرین در مورد تیمش چیست زیرا خودش بهتر از دیگران می داند تیمش چگونه است.
ژوزه مورینیو در این مورد گفت:نمی خواهم بدانم سایرین در مورد ما چه نظری دارند، زیرا خودم بهتر از هر کسی می دانم که تیمم چگونه است. در خوش بینانه ترین حالت تیمی هستیم که همه دوست دارند جای ما باشند. 
ژوزه مورینیو در این مورد هم گفت: استمفورد بریج آماده است تا روز یکشنبه جشن قهرمانی را برگزار کند. فکر می کنم تمام هواداران باید آماده باشند تا کل تیم را حمایت کنند. نمی خواهیم هواداران مان جشن قهرمانی را به این خاطر بگیرند که این تیم در سال های اخیر نتوانسته بود قهرمان شود. می خواهیم هواداران در آن دیدار از ما حمایت کنند تا در آن دیدار خانگی نیز بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم.

اینترپل درپی دستگیری ستاره سابق رئال مادرید.
فردی رینکن، هافبک سابق رئال مادرید، به دلیل جرائم مربوط به مواد مخدر در پاناما، تحت تعقیب اینترپل قرار گرفت.
به گزارش ایسنا، پلیس بین الملل اعلام کرد با همکاری مقامات قضایی پاناما، به دنبال دستگیری فردی رینکن ۴۸ ساله است که با اتهاماتی در رابطه با پولشویی و مواد مخدر روبه‌رو است.
وی این اتهامات را بی اساس دانسته و آن را رد کرده است. رینکون به یک شبکه رادیویی دراین باره گفت: پاناما هیچ مدرکی علیه من ندارد. به همین دلیل است که مقامات برزیلی پرونده من را مختومه اعلام کردند.
رینکون که در فصل ۹۶-۱۹۹۵ پیراهن رئال را به تن کرد، برای باشگاه های آمریکا کالی، ناپولی، پالمیراس، کورینتیانس، سانتوس و کروزیرو هم بازی کرد. او با کورینتیانس در سال ۲۰۰۰، قهرمان جام باشگاه های جهان شد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*