خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز چهارشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز چهارشنبه با امیر خسروجردی

fgt556ynhbju899

نکونام دستیار کی روش و پیروانی مدیراجرایی تیم ملی شد.
جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی ایران که پس از بازی دوستانه با سوئد از بازی های ملی خداحافظی کرد به عنوان دستیار ایرانی کا‌ر‌لوس کی‌روش و افشین پیروانی به عنوان سرپرست تیم ‌ملی انتخاب شدند.
ایسنا دراین باره نوشت:پس از جلسه سه شنبه هیئت رئیسه فدراسیون فو‌تبا‌ل با پیشنهاد کا‌ر‌لوس کی‌روش جواد نکونام به عنوان دستیار ایرانی کی‌روش انتخاب شد و افشین پیروانی که پیش از این به عنوان دستیار علی دایی در پر‌سپولیس فعالیت می‌کرد به پیشنهاد کفاشیان به عنوان مدیر اجرایی تیم ‌ملی انتخاب شد.
به گفته‌ی عزیزی خادم، در چارت جدید تیم ملی، سرپرست وجود ندارد و مدیر اجرایی امور سرپرستی را انجام خواهد داد.

همگروهی ساحلی بازان ایران با برزیل، مکزیک و اسپانیا در جام جهانی پرتغال
قرعه کشی مرحله نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۱۵ پرتغال در شهر ساحلی اسپینو این کشور برگزار شد که طی آن، تیم ملی ایران در گروه سوم مرحله مقدماتی با تیم های برزیل، مکزیک، اسپانیا همگروه شد.
رقابت های جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۱۵ از ۱۸ تا ۲۸ تیرامسال (۹ تا ۱۹ جولای) با شرکت ۱۶ تیم درشهر ساحلی اسپینهو پرتغال برگزار می‌شود.

پس از انتخاب علی کریمی به عنوان محبوب ترین بازیکن دو دهه اخیر، این بزرگترین پاداش بریا من در پایان فوتبالم بود.
علی کریمی ستاره محبوب فوتبال ایران در واکنش به انتخابش به عنوان محبوب‌ترین بازیکن دو دهه اخیرگفت: این بزرگ‌ترین پاداش من در پایان کار فوتبالم بود.
خبرگزاری مهر دراین باره نوشت:علی کریمی کاپیتان سابق سرخپوشان پیامی را در صفحه شخصی خود در فضای مجازی منتشر کرد و ضمن قدردانی از هوادارانش آن را بزرگ‌ترین پاداش خود در پایان کار فوتبالش عنوان کرد.

اسپانسر سابق پرسپولیس رقیب هدایتی در مزایده خرید پرسپولیس شد.
خبرگزاری تسنیم در مطلبی دراین باره نوشت:پس از اینکه نماینده شرکت استیل آذین ایرانیان پاکت پیشنهادی حسین هدایتی برای خرید باشگاه پرسپولیس را تحویل سازمان خصوصی‌سازی داد، نماینده شرکت بهنام پیشروی کیش، اسپانسر پیشین باشگاه پرسپولیس هم در این سازمان حضور پیدا کرد، تا پاکت شرکت یادشده را برای خرید پرسپولیس تحویل دهد.
مزایده فروش دو باشگاه استقلال و پرسپولیس چهارشنبه در سازمان خصوصی برگزار خواهد شد.
قیمت پایه باشگاه پرسپولیس و استقلال ۲۹۰ میلیارد تومان است.

برانکو:لیست فصل آینده پرسپولیس پس از داربی مشخص خواهد شد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در حال حاضر تمام تمرکزم روی آماده‌سازی تیم برای هر بازی و شرایط حریفان است و بعد از بازی داربی زمان کافی برای انتخاب نفرات فصل آینده وجود خواهد داشت.
برانکو ایوانکوویچ در گفت‌وگو با سایت باشگاه پرسپولیس در ارتباط با مسائل مطرح شده درباره تهیه فهرست سال آینده تیم عنوان کرد: به طور قطع پایان مسابقات لیگ برتر بهترین فرصت برای انجام این کار خواهد بود و در آن زمان بعد از ارزیابی کامل و با تمرکز بیشتر فهرست خرید و مازاد تیم را به باشگاه ارائه خواهیم کرد ولی تاکنون هیچ تصمیمی نگرفته‌ایم چون تمام تمرکزم روی بازی‌های پرسپولیس و ارزیابی حریفان است.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*