خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز دوشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز دوشنبه با امیر خسروجردی

fgvf6yh-po0p-0

نیلسون شایعه بازگشت به پرسپولیس را رد کرد، فعلا نخواستند به این تیم برگردم
در دو سه روز گذشته شایعاتی در برخی خبرگزاری های ایران مبنی بر اعلام نام نیلسون گلر برزیلی سرخ ها در لیست برانکو برای فصل بعد پرسپولیس دیده می شود، اما این گلر در واکنش به شایعات گفت:
خبری که می گویید را نشنیده ام. اتفاقا مدیربرنامه هایم چند روز قبل تماس گرفت و گفت یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس گفته سیدجلال حسینی و نیلسون را با هم برمی گردانیم ولی من تا به حال با هیچ کدام از مدیران باشگاه پرسپولیس جلسه یا حتی مذاکره ای نداشتم و تمام این خبرها را تکذیب می کنم. اگر مذاکره ای انجام شود، حتما آن را علنا خواهم گفت. اتفاقا یکی از بزرگ ترین آرزوهای من این است که به پرسپولیس بیایم اما در شرایطی که واقعا مرا بخواهند.
این دروازه بان برزیلی در نهایت با اشاره به خبر اخراج حمید درخشان از پرسپولیس گفت:نمی خواهم در مورد او زیاد صحبت کنم، اما به عقیده من که خودم را یک پرسپولیسی واقعی می دانم، او دیگر نمی توانست بدتر از این در پرسپولیس نتیجه بگیرد.

رحمان رضایی:قرارداد کی روش با تیم ملی مثل قرارداد تاجر است تا یک مربی
مدافع اسبق تیم ملی فوتبال ایران در گفتگو با خبرگزاری تسنیم در پاسخ به این سوال که آیا موافق ادامه کار کی‌روش با تیم ملی است یا نه، عنوان کرد: با مربیگری او در تیم ملی موافق هستم نه کاسبی! اگر قرار باشد کی‌روش فقط کار مربیگری کند بهتر است بماند و به کارش ادامه دهد اما اگر دنبال چیز دیگری است، بهتر است جایش را به مربی دیگری بدهد.
رضایی در این خصوص که عملکرد کی‌روش را چگونه ارزیابی می‌کند تاکید کرد: تا اینجای کار کاسب کارانه کی‌روش بیشتر از کار فنی او بوده است. این ادعای من نیست بلکه قرارداد فاش شده‌اش به خوبی خیلی چیزها را ثابت می‌کند. این قرارداد بیشتر شبیه قرارداد یک تاجر است تا یک مربی فوتبال!

وزیر ورزش رئیس فدراسیون اتومبیلرانی را به علت حضور رویانیان برکنار کرد.
حمیدرضا مهرعلی رئیس برکنار شده فدراسیون اتومبیلرانی با بیان اینکه وزیر ورزش به استقلال فدراسیون‌ها اعتقادی ندارد، تاکید کرد: من را به خاطر اینکه مشاوری انتخاب کرده بودم، برکنار کردند.
وی افزود: من بخاطر اینکه محمد رویانیان را به عنوان مشاور فدراسیون برگزیدم برکنار شدم. روز گذشته نصرالله سجادی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش با من تماس گرفت که استعفا بده که من نپذیرفتم.
رئیس پیشین فدراسیون اتومبیلرانی درپاسخ به سئوالی که آیا درباره این برکناری واکنشی خواهد داشت؟ که پاسخ داد: من کاری ندارم، اما اگر فدراسیون جهانی از من سوال کند که حقیقت را می‌گویم و مطرح می‌کنم که برکنارم کرده‌اند.
مهرعلی همچنین گفت: در این مدت درهای بین‌المللی را به روی این رشته در ایران باز کردیم و قرار بود در سال ۹۵ اعلام استقلال مالی کنیم که با همه این تفاسیر مرا برکنار کرده‌اند.

پیگرینی:درصورت راه نیافتن به لیگ قهرمانان اروپا برکنار خواهم شد.
سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی دراین خصوص اظهارداشت:صعود نکردن به رقابتهای فصل آینده لیگ قهرمانان یک فاجعه خواهد بود و موجب اخراج وی در تابستان خواهد شد.
مانوئل پلگرینی افزود: اشتباه میکنید اگر فکر کنید چنانچه در من سیتی جام نبرید اخراج می‌شوید. البته اگر رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا را از دست بدهیم اوضاع فرق می‌کند.

کلوپ:شاید روزی به دورتموند بازگردم
یورگن کلوپ سرمربی تیم بورسیادورتموند آلمان که هفته گذشته اعلام کرد در پایان فصل جاری به همکاری هفت ساله خود با این تیم پایان خواهد داد، احتمال داد در آینده‌ فرصتی دست دهد تا یکبار دیگر مربی و مسئول فنی بورسیا باشد.
وی در این باره اظهار داشت:در کنار اندک نکات مثبت که مرا در روزهای واپسین فصل به این فکر انداخت که از مربیگری دورتموند بعد از ۷ سال کنار بروم، این فکر که روزی به دورتموند برگردم، در ذهنم وجود دارد و ممکن است.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*