خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز چهارشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز چهارشنبه با امیر خسروجردی

fds0021gfbv5fdsw

کی روش:فدراسیون فوتبال نمی تواند مرا متقاعد کنم که آزمون و جهانبخش را بدهم.
سرمربی تیم ملی فوتبال با اشاره به اعلام نظر علی کفاشیان در مورد دو بازیکن تیم فوتبال امید گفت: فدراسیون فوتبال نمی‌تواند مرا متقاعد کند تا این دو بازیکن را از دست بدهم.
به گزارش خبرنگار مهر، نشست علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال، مهدی تاج رئیس سازمان لیگ و کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران عصر سه شنبه در محل فدراسیون فوتبال برگزار شد تا در مورد اردوهای آینده تیم ملی و در اختیار قراردادن دو بازیکن تیم بزرگسالان برای تیم امید تصمیم گیری شود.
کی روش که قبل از این نیز اعلام کرده بود سردار آزمون و علیرضا جهانبخش را به تیم امید نخواهد داد، قبل از ورود به این نشست درمورد این موضوع گفت:من قبلا نظرم را درباره گفته ام و فدراسیون فوتبال نمی تواند مرا متقاعد کند که آزمون و جهانبخش را به تیم امید بدهم.کی روش همچنین تاکید کرد اردوی تیم ملی در اتریش و برگزاری دیدار با شیلی جزو برنامه های تیم ملی است و باید فدراسیون فوتبال قول بدهد که این اتفاق رخ خواهد داد و اردو برگزار خواهد شد.

چراغ شبز مهدوی کیا برای کمک به پرسپولیس
کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس شرایط متفاوتی نسبت به چند هفته قبل پیدا کرده و امیدوارم قابلیتی که دارد و در آسیا شاهد بودیم، شرایط تیم در لیگ را نیز تغییر دهد.
مهدی مهدوی کیا درباره نشستی که با محمد حسین نژادفلاح داشت به سایت باشگاه پرسپولیس، گفت: پرسپولیس را همیشه خانه خودمان می‌دانیم. آقای نژادفلاح هم لطف داشتند و از ما دعوت کردند تا نشستی داشته باشیم. به هر حال اگر بتوانیم با نظراتمان کمکی به پرسپولیس و هواداران بکنیم، خوشحال می‌شویم. غیر از این، موضوع خاصی در میان نبود.

گابریل:تلاش می کنم درپرسپولیس انتظارات را برآورده کنم.
فرناندو گابریل بازیکن برزیلی پرسپولیس پس از دیدار با مسئولان این باشگاه برای حل مشکلش گفت:من نمی‌خواهم تمرکزم روی مسائل دیگری باشد و اطمینان می‌دهم به شما و هواداران که فقط به تمرین و بازی فکر می‌کنم و برایم اولویت اصلی ارائه بهترین بازی‌ها و نتیجه گرفتن تیم است. پس از جلسه با شما هم با آسودگی خاطر باشگاه را ترک می‌کنم و می‌دانم که شما مشکلات ما را حل خواهید کرد.از توجه شما تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانم بهترین بازی‌ها را برای پرسپولیس ارائه کنم.

مانچینی:یحیی توره می خواهد برای اینتر بازی کند.
روبرتو مانچینی سرمربی تیم فوتبال اینتر ایتالیا مدعی است که یحیی توره پس از بازی در لالیگا برای بارسلونا و لیگ برتر انگلیس به همراه منچسترسیتی، می‌خواهد بازی در فوتبال ایتالیا را هم تجربه کند و اینتر گزینه اول اوست.مانچینی در این خصوص به گاتزتادلواسپورت گفت: یحیی در تمام لیگ‌های تاپ دنیا بازی کرده و فقط بازی در بوندس‌لیگا و سری آ را تجربه نکرده است. اگر او بخواهد در ایتالیا بازی کند که اینطور هم به نظر می‌رسد، این امکان وجود دارد که به من در اینتر ملحق شود. کار آسانی نخواهد بود، اما او بازیکنی با توانایی‌های فنی باورنکردنی و شخصیتی بزرگ است. آیا اینتر گزینه اول او برای بازی در ایتالیا خواهد بود؟ قطعاً همینطور است.

ادعای رادیو کاتالانیا:خوان لاپورتا رئیس آینده بارسلونا خواهد بود.
رادیو کاتالونیا در گزارشی اعلام کرد که طی آخرین بررسی ها، خوان لاپورتا که بین سال های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۷، ریاست باشگاه بارسلونا را بر عهده داشت، با کسب ۳۵ درصد آرا، بالاتر از دیگر کاندیداها قرار دارد و برنده احتمالی انتخابات خواهد بود. با این حال مشکل در اینجاست که لاپورتا هنوز بصورت رسمی نامزدی خود را اعلام نکرده است.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*