خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

52fd5tyhngvfff

لیگ برتر فوتبال ایران و مصاف پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان و دربی حساس استقلال و نفت
هفته بیست و سوم این رقابت ها عصر امروز آغاز می شود که طبق برنامه، پرسپولیس تهران رودرروی میزبانش نفت مسجدسلیمان قرار خواهد گرفت.سرخپوشان پایتخت که خود را آماده سفر به عربستان برای دیدار با النصر این کشور در لیگ قهرمانان آسیا می کنند برای بالا بردن روحیه خود و سروسامان دادن به اوضاع بدشان در جدول رده بندی، چاره ای جز پیروزی بر حریف ندارند. درآنسوی میدان، نفتی ها نیز که در رده پانزدهم قرار دارند و برای رهایی از سقوط تلاش می کنند باید دراین دیدار سه امتیاز را کسب کنند.درتهران تیم بحران زده راه آهن پذیرای تراکتورسازی رده دومی است، دوتیم گسترش فولاد و فولاد خوزستان درتبریز به دیدار هم می روند و در حساس ترین بازی هفته، تیم های استقلال و نفت دربی پایتخت را درورزشگاه آزادی برگزار می کنند.نفتی ها که درحال حاضر در صدرجدول رده بندی قرار دارند برای ادامه این روند درپی کسب سه امتیاز هستند و استقلال نیز برای رسیدن به صدر جدول و بالا بردن امیدهای خود برای کسب عنوان قهرمانی باید پیروز این میدان سخت باشد.
از نکات مهم این بازی، جدال استقلالی های قدیمی یعنی، امیر قلعه نویی سرمربی استقلال و علیرضا منصوریان سرمربی نفت است که بر حساسیت های آن خواهد افزود.

بازداشت عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس
مصطفی سلیمی عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تهران سه شنبه در منزلش بازداشت شد.
سلیمی شهردار منطقه ۲۱ تهران هم هست. پیش از این حمیدرضا سیاسی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بازداشت شده بود. گفته می شود پرونده او هم بی ربط به سیاسی نیست.

اعجوبه بدنسازی جهان به ایران سفر می کند.
جلال نادمی، دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران در گفت‌گو با ایسنا، از سفر رونی کلمن قهرمانی پرآوازه رشته پرورش اندام به ایران خبر داد و گفت: این ورزشکار مطرح جهان اردیبهشت سال ۹۴ برای حضور در یک سمینار بین‌المللی به ایران سفر می‌کند.
وی افزود:تفاهم نامه‌ای بین فدراسیون بدن‌سازی و پرورش اندام ایران و رونی کلمن قهرمان ۸ دوره مسابقات مستر المپیا بسته شد و این قهرمان پرورش اندام جهان سفر دو روزه‌ای را به ایران دارد و در این سفر تلاش می‌کنیم تا از تجریبات او بهره ببریم.
دبیر فدراسیون بدن‌سازی و پرورش اندام ایران همچنین از سفر ممدوح الصبیاح ملقب به “بیگ رمی” یکی از بدن سازان سرشناس حال حاضر جهان در این سمینار خبر داد.

ژاوی:افتخارم این است که ۲۵ سال دربهترین تیم جهان بوده ام
ژاوی هرناندس که امسال بیست‌وپنجمین سال حضور او در جمع آبی‌واناری‌پوشان است و خیلی وقت پیش از این رکورد میگلی را به عنوان باسابقه‌ترین بازیکن تاریخ باشگاه شکست، در حالی خود را برای ثبت رکوردی جدید در پوشیدن پیراهن کاتالان‌ها آماده می‌کند که تابستان امسال تا آستانه جدایی از آنها و بازی در قطر پیش رفت. او اکنون می‌گوید با وجود نیمکت‌نشینی‌های پرتعدادش در این فصل از تصمیمی که اتخاذ کرده، راضی است.
وی در گفت‌وگو با سایت باشگاه بارسلونا اظهار داشت: آنقدر خوش‌شانس بوده‌ام که بتوانم برای بهترین تیم دنیا بازی کنم. ۱۷ سال در ترکیب اصلی بارسلونا بازی کرده‌ام و با احتساب سال‌هایی که در آکادمی باشگاه بوده‌ام، مجموعاً ۲۵ سال در بارسلونا بوده‌ام و این مایه افتخار من است. واقعاً خوشحالم که امسال بارسلونا را ترک نکردم.

مفسر بی بی سی:تماشای بازی بالوتلی وقت تلف کردن است
مارک لاورنس مدافع پیشین لیورپول بر این باور است که از هر ۱۰۰ باری که به ماریو بالوتلی اعتماد می‌شود، ۹۹ بار مربی‌اش را ناامید می‌کند.
بالوتلی در مدتی که در ترکیب لیورپول حضور داشته است، هنوز نتوانسته آن طور که از او انتظار می‌رفت، ظاهر شود. این بازیکن ۲۴ ساله از نوامبر گذشته هنوز در ترکیب ثابت قرمزها قرار نگرفته و آخرین گلی هم که برای لیورپول به ثمر رساند، به ماه گذشته بازمی‌گردد.
مارک لاورنسن، که به عنوان مفسر شبکه بی بی سی فعالیت می‌کند، پس از آن که لیورپول در خانه مقابل بلکبرن متوقف شد در مورد بالوتلی گفت: او را فراموش کنید. تماشا کردن او، وقت تلف کردن است. او حتی نباید در نزدیکی‌های لیورپول هم دیده شود. فکر می‌کنم برندان راجرز او را در دیدار مقابل بلکبرن فقط به این دلیل به زمین فرستاد که این کار را انجام داده باشد. بالوتلی از هر ۱۰۰ باری که به او اعتماد می‌کنید، ۹۹ بار شما را ناامید می‌کند.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*