خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز دوشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز دوشنبه با امیر خسروجردی

sdf--g-t4-rr

دیدار دوستانه ایران و شیلی قطعی شد.
با معرفی داوران اتریشی دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتبال ایران و شیلی برگزاری این بازی قطعی شد.
ایسنا دراین باره به نقل از سایت فدراسیون فوتبال نوشت:دیدار تداکاتی تیم ملی فوتبال ایران مقابل شیلی که روز ۶ فروردین ماه ۹۴ و از ساعت ۲۰:۰۰ به وقت محلی و ۱۸:۳۰ به وقت تهران برگزار می‌شود را داوران اتریشی قضاوت می‌کنند.
بر همین اساس مانوئل شوتنگروبر به عنوان داور وسط، ریشارد هوبلر و آندریاس هیدنریک به عنوان کمک‌ وی این دیدار را در ورزشگاه ون آره نا در شهر سانکتپولتن اتریش سوت خواهند زد.
پیش از این برگزاری این بازی دوستانه به دلیل مشکلات مالی در هاله‌ای از ابهام قرار داشت.

کی روش:با قلبی شکسته راهی خانه می شویم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در این گفتگو عجیب خبر از عدم توافق با دبیرکل فدراسیون داد، آن هم در شرایطی که قرار است تیم ملی فوتبال ایران تا چند روز آینده برای برگزاری یک اردو و بازی های دوستانه عازم اروپا بشود.
وی درباره جلسه خود با اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت:متاسفانه یک سری تفاوت های بزرگ بین من و دبیرکل در اعتقادات ما وجود دارد به خاطر اینکه این اختلافات وجود دارد نمی دانم چطور باید رو به جلو حرکت کنیم. نمی دانیم چطور با این اختلافات باید قدم به جلو بگذاریم.
کی روش که به نظر می رسید از جلسه و خروجی آن با دبیرکل ناامید و ناراضی بوده باشد گفت: همانطور که همه می دانند من با احترام و شور حرارت زیاد که به هواداران داشتم به ایران آمدم. اما به نظر می رسد دستاورد من از تیم ملی پایین تر از توقعات دبیرکل فدراسیون باشد.
کی روش در رابطه با این سوال که آیا این حرف ها به معنای پایان دوران حضور و همکاری اش در ایران به عنوان سرمربی است گفت: این را باید از شخص دبیر کل بپرسید، اما ما با قلبی شکسته و آکنده از درد به خانه می رویم.

پپیشتازی مسی در لالیگا
مهاجم بارسلونا با گلزنی مقابل ایبار موفق شد از کریستیانو رونالدو همتای خود در رئال مادرید عبور کند.
به گزارش ایسنا، بارسلونا در دیدار هفته بیست و هفتم لیگا با نتیجه دو بر صفر در خانه ایبار به برتری رسید.
مسی با دو گلی که در این دیدار به ثمر رساند، شمار گل‌های زده‌اش در این فصل را به عدد ۳۲ رساند تا به تنهایی در صدر جدول بهترین گلزنان لیگ فوتبال اسپانیا قرار بگیرد. پیش از رویارویی با ایبار، مسی و کریستیانو رونالدو با ۳۰ گل زده به طور مشترک در صدر جدول بهترین گلزنان قرار داشتند.

ایلیا ایلین بهترین وزنه بردار سال ۲۰۱۴ شد، ناکامی رستمی و سلیمی
فدراسیون جهانی وزنه‌برداری «ایلین ایلیا» از قزاقستان و «تاتیانا کاشیرینا» از روسیه را به عنوان بهترین وزنه‌بردار مرد و زن جهان در سال ۲۰۱۴ میلادی معرفی کرد.
خبرگزاری هر دراین باره نوشت:فدراسیون جهانی وزنه‌برداری امسال نیز همچون سال‌های گذشته برای انتخاب بهترین وزنه‌بردار سال، اقدام به نظرسنجی از علاقه‌مندان به وزنه‌برداری در سراسر دنیا کرد و بر این اساس ایلین ایلیا قهرمان سرشناس وزنه‌برداری قزاقستان در بخش مردان و تاتیانا کاشیرینا وزنه‌بردار فوق سنگین روس‌ها در بخش زنان، عنوان بهترین وزنه‌برداران سال ۲۰۱۴ را از آن خود کردند.
کیانوش رستمی قهرمان دسته ۸۵ کیلوگرم رقابتهای جهانی قزاقستان و بهداد سلیمی، قهرمان بازی‌های آسیایی اینچئون در ردیف پرامیدترین وزنه‌برداران برای معرفی به عنوان بهترین وزنه‌بردار سال بودند، اما در نهایت جایزه «ژنو بوسکویکس» به ایلیایی رسید که در رقابتهای جهانی قزاقستان با شکستن رکوردهای دنیا مدال طلای دسته ۱۰۵ کیلوگرم را از آن خود کرد.

با اعلام دیلی استار، بنیتس جانشین پیگیرینی خواهد شد.
روزنامه «دیلی استار» انگلیس اعلام کرد:سران باشگاه منچسترسیتی در پایان فصل جاری در صورت اخراج مانوئل پیگرینی از سرمربیگری این تیم رافائل بنیتس را جانشین وی خواهند کرد. این در حالی است که شایعه حضور پیگرینی در ناپولی هم مطرح است، جایی که قرارداد بنیتس در پایان فصل جاری با آن به پایان خواهد رسید و تا به این لحظه بحث تمدید قراردادش نه از سوی وی و نه از سوی باشگاه ناپولی مطرح نشده است.
این سرمربی اسپانیایی در حال حاضر در صدر فهرست مربیانی است که گزینه جانشینی پیگرینی هستند. در این لیست نام پپ گوادیولا، سرمربی بایرن مونیخ و دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید هم دیده می‌شد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*