خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز چهارشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز چهارشنبه با امیر خسروجردی

54fsd4dds

استرالیا پیروزی مقابل امارات به دیدار نهایی جام ملت های آسیا راه یافت.
دیدار دوم مرحله نیمه نهایی این رقابت ها سه شنبه بین دوتیم استرالیا و امارات درورزشگاه نیوکاسل استرالیا برگزار شد که این مسابقه حساس با برتری ۲به صفر میزبان خاتمه یافت و این تیم با این برد شیرین، به دیدار فینال صعود کرد و حریف کره جنوبی شد.
دیدار نهایی این دوره از مسابقات شنبه بین تیمهای استرالیا و کره جنوبی برگزار خواهد شد و جمعه نیز دوتیم عراق و امارات درمسابقه رده بندی با هم رودررو خواهند شد.

الکویت در پی تسویه حساب با قوچان نژاد
رسانه‌های کشور کویت از اقدام باشگاه الکویت برای تسویه حساب با رضا قوچان نژاد خبر داده‌اند.
به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال الکویت در حالی با چند بازیکن جدید در نقل و انتقالات زمستانی قرارداد بسته که زمینه جدایی رضا قوچان نژاد ایرانی و «ماکلله» برزیلی از الکویت فراهم شده است. روز گذشته سایت الکاس خبر داد که الکویت به دنبال یک تیم جدید برای قوچان نژاد است. امروز هم چند رسانه کویتی خبر جدایی این بازیکن ایرانی از الکویت را منتشر کرده‌اند.

ایران با برتری مقابل عربستان به مقام بیست و یکم هندبال جهان رسید.
درادامه رقابت های هندبال قهرمانی جهان در قطر، سه شنبه تیم ملی ایران برای کسب مقام بیست و یکم به مصاف عربستان رفت و با ارائه یک بازی برتر، حریف خود را ۲۶-۲۲ مغلوب کرد و درجایگاه ۲۱ قرار گرفت.
ملی پوشان هندبال ایران دراین دوره از مسابقات صاحب دو برد و متحمل پنج شکست شدند.

کاسیاس به لیگ آمریکا می روم
کاپیتان رئال مادرید اعلام کرد دوست ندارد با پیراهن تیم دیگری مقابل رئال به میدان برود.
به گزارش ایسنا، ایکر کاسیاس احتمال حضور در ترکیب تیم دیگری به غیر از رئال مادرید را رد نکرد. تاکنون بسیاری از ستاره های فوتبال دنیا دوران پیش از بازنشستگی خود را در لیگ حرفه ای آمریکا گذرانده اند و این نشان می دهد این لیگ، سالانه بازیکنان بسیاری را برای پیگیری دوران فوتبال به خود جذب می کند.
اکنون ایکر کاسیاس هم اعلام کرد از پیشنهادهایی که از لیگ آمریکا برایش فرستاده شود استقبال می کند زیرا دوست ندارد روزی مقابل رئال مادرید که تمام دوران فوتبالش را در آن سپری کرده به میدان برود. وی در این باره به وال استریت ژورنال گفت: نمی توانم از رئال مادرید بروم و با باشگاهی قرارداد ببندم که روزی بخواهد در یک مسابقه مقابل آنها بایستد. ممکن است بخواهم به دنبال چالش دیگری در زندگی ام بروم و در لیگ حرفه ای آمریکا بازی کنم.

مکسس چهار جلسه محروم شد
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا، فیلیپ مکسس بازیکن فرانسوی تیم میلان را به خاطر درگیری‌هایش با بازیکنان لاتزیو در جریان بازی یک‌شنبه ۲ تیم در هفته بیستم سری آ که طی آن از میدان نیز اخراج شد، ۴ جلسه از همراهی قرمز و مشکی‌پوشان شهر میلان محروم کرد.
در جریان بازی که با شکست ۳ بر یک میلان در استادیو المپیکو خاتمه یافت، مکسس در یکی دو صحنه با بازیکنان لاتزیو درگیری فیزیکی پیدا کرد که مهمترین آنها با استفانو مائوری، بود که طی آن مدافع میلان در دقایق پایانی بازی گلوی مائوری را فشرد و به طور کامل کنترل خود را از دست داد و نه تنها با مائوری بلکه با لوریک کانا هم درگیر شد.
مکسس پس از بازی بابت حرکت ناشایست خود عذرخواهی کرد اما این کار فایده‌ای به حال او نداشت و کمیته انضباطی فوتبال ایتالیا او را نقره داغ و ۴ جلسه از همراهی میلان محروم کرد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*