خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز چهارشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز چهارشنبه با امیر خسروجردی

amiiiirytey

با صعود ژاپن و عراق پرونده مرحله گروهی جام ملت های آسیا بسته شد.
درادامه این بازی ها دراسترالیا سه شنبه درگروه چهار دو دیدار برگزارشد که طی آن، ژاپن با دوگل از سد اردن گذشت و با سه برد پیاپی و کسب ۹ امتیاز با اقتدار به عنوان سرگروه راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.دردیگر بازی این گروه نیز، عراق با همین نتیجه از سد فلسطین گذشت و با شش امتیاز درجایگاه دوم قرار گرفت و به جمع هشت تیم برتر صعود کرد.
بدین ترتیب درمرحله یک چهارم نهایی، تیم ملی ایران جمعه درکانبرا به مصاف عراق می رود. درسه بازی دیگر نیز، استرالیا با چین، کره جنوبی با ازبکستان و عراق با امارات به دیدار هم می روند.

ویلیامز استرالیایی داور بازی ایران و عراق شد.
کنفدراسیون فوتبال آسیا قضاوت دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و عراق درمرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام ملت های آسیا را به بنجامین ویلیامز استرالیایی سپرد.ویلیامز درشرایطی داوری بازی ایران و عراق را برعهده دارد که درمرحله مقدماتی هم قضاوت مسابقه ایران و بحرین را عهده دار بود و سوت‌هایش در آن بازی صدای اعتراض کارلوس کی‌روش را در جریان و پایان بازی بلند کرده بود. اعتراض‌هایی که به جریمه مرد پرتغالی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا انجامید.
بازی تیم های ایران و عراق جمعه درکانبرا پایتخت استرالیا برگزار می شود.

سایت جاست فوتبال:آزمون بازیکنی شبیه برگ کمپ
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در سایت جاست فوتبال با دنیس برگ‌کمپ افسانه‌ای مورد مقایسه قرار گرفت.
به گزارش ایسنا، سایت جاست فوتبال که به سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران پرداخته در ابتدای گزارش خود آورد: سردار آزمون که در روبین کازان روسیه توپ می‌زند، در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. نمایش او در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران و گلی که مقابل قطر به ثمر رساند، توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

عابدینی:مالک جدید اسفند پرسپولیس ررا تحویل خواهد گرفت.
امیر عابدینی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برگزاری جلسه با مسئولان سازمان خصوصی‌سازی اظهار کرد:امروز جلسه خوبی با مسئولان این سازمان برگزار کردیم. پورحسینی رئیس سازمان خصوصی‌سازی مصمم است. تا باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس واگذار شوند
مدیرعامل اسبق سرخپوشان در پاسخ به این سوال که آیا بدهی‌های باشگاه نیز قرار است توسط خریدار پرداخت شود گفت: خیر. مالک جدید باشگاه هیچ تعهدی نسبت به بدهی ها ندارد. این بدهی ها باید از طرف دولت تعیین تکلیف شود. امروز من متوجه شدم سازمان خصوصی‌سازی عزم جدی برای واگذاری این دو باشگاه دارد. خریدار سهام باشگاه باید به همان مبلغ که سهام را خریده است قسمتی از سهام را به پیشکسوتان بفروشد. البته مابقی سهام را می‌تواند به قیمت بالاتر بفروشد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: طبق اعلام قبلی ۴۰ درصد ۲۹۰ میلیارد تومان به صورت نقد پرداخت می‌شود و ۶۰ درصد مابقی نیز طی سه یا شش ماه پرداخت خواهد شد اما ماحصل جلسه امروز این بود که متوجه شدیم خریدار جدید در ماه اسفند باشگاه را تحویل می‌گیرد.

بارتومئو:مسی همچنان بهترین بازیکن دنیاست، هرچند جوایز را به سایرین دادند.
خوسپ ماریا بارتومئو در گفت‌وگو با یکی از شبکه‌های تلویزیونی در اسپانیا، درخصوص وضعیت لیونل مسی اظهارداشت:مسی بازیکنی جاه طلب است که انگیزه زیادی برای کسب قهرمانی دارد.وی تا الان فصلی فوق‌العاده را پشت سر گذاشته است و برای بارسا مانند یک رهبر است.بارتومئو افزود:ما چندین سال است که مسی را در اختیار داریم و من دلیلی برای فروش او و هیچ یک از هم‌تیمی‌‌هایش نمی‌بینم. اگر معیار انتخاب برنده توپ طلای سطح فعلی بازیکنان بود و شیوه فعلی‌ بازی‌های‌شان، توپ طلا را به لیونل می‌دادند.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*