خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

hedayatikarimi

هدایتی آمادگی خود را برای خرید پرسپولیس اعلام کرد.
حسین هدایتی با انتشار عکس مشترکی از خودش و علی کریمی و همچنین مطلبی بلند در صفحه اینستاگرامش برای خرید باشگاه پرسپولیس اعلام آمادگی کرد.
وی درادامه افزود:صادقانه اعلام مى‌کنم، على‌رغم همه تهمت‌ها و فشار‌ها در صورتى که پس از مشاوره با کارشناسان ورزشى و اقتصادى، به این نتیجه برسم که با در اختیار گرفتن سهام باشگاه محبوبم، پرسپولیس، مى‌توانم به ورزش کشور خدمتى نمایم و مسئولین مربوطه نیز با شرایط منطقى خواهان این امر باشند، این کار را انجام خواهم داد.

درخشان:علت قطع همکاری عبدی را نمی دانم، به آینده پرسپولیس امیدوارم
وی درباره قطع همکاری حسین عبدی با پرسپولیس گفت: من کسی را به اجبار به تیم نیاورده‌ام و به اجبار هم نگه نمی‌دارم. هر کسی دوست داشت می‌تواند در کنار ما باشد و هر کسی دوست داشت می‌تواند برود. اگر حسین عبدی از کنار ما برود حتما جایگزینی برای او انتخاب می‌کنیم.
او در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد که عبدی با بازیکنانی که شما جذب کرده‌اید مشکل دارد گفت: من فکر نمی‌کنم چنین مسئله‌ای مطرح باشد. برای انتخاب بازیکن معمولا سرمربی تصمیم می‌گیرد. احتمالا حسین عبدی به خاطر مسائل شخصی کنار رفته است.
سرمربی پرسپولیس در ادامه درباره بازی‌های این تیم هم گفت: پرسپولیس باید همیشه زیبا بازی کند و ما هم تلاش می‌کنیم فوتبال خوب و زیبا بازی کنیم. ما خیلی دوست داریم حسین ماهینی به جمع‌مان اضافه شود. البته برزای هم قرار است بعد از پایان اردوی تیم ملی امید به ما ملحق شود.

آنجلوتی بهترین مربی باشگاهی سال ۲۰۱۴ جهان
سرمربی ایتالیایی رئال مادرید به عنوان بهترین مربی باشگاهی جهان در سال گذشته میلادی شناخته شد.
به گزارش ایسنا، فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال رده‌بندی برترین مربیان باشگاهی جهان درسال ۲۰۱۴ را اعلام کرد که درصدر این فهرست نام کارلو آنچلوتی به چشم می خورد.
مربی ایتالیایی رئال مادرید توانست در سال گذشته میلادی کهکشانی‌ها را پس از ده سال دوباره قهرمان اروپا کند و دهمین قهرمانی آنها در لیگ قهرمانان را هم به دست آورد.

دیوید ترزگه از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
دیوید ترزگه که سابقه قهرمانی در جام جهانی ۱۹۹۸ و یورو ۲۰۰۰ را در کارنامه دارد، از فوتبال کناره گیری کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر، این بازیکن ۳۷ ساله در جام ملتهای اروپا سال ۲۰۰۰ موفق شد در دیدار پایانی با گل طلایی موجب پیروزی و قهرمانی خروس‌ها شود.
ترزگه که نزدیک به یک دهه در تیم یوونتوس بازی می کرد از پدری آرژانتینی که در فرانسه بازی می کرد چشم به جهان گشود. ترزگه در آرژانتین بزرگ شد و در سال ۱۹۹۵ به موناکو پیوست.

ادعای اکیپ:کاوانی به جای فالکائو درمنچستر یونایتد.
روزنامه فرانسوی اکیپ دراین باره نوشت: با بالا گرفتن اختلاف بین ادینسون کاوانی مهاجم اروگوئه ای پاری سن ژرمن با رولان بلان سرمربی این تیم، این بازیکن درآستانه جدایی از تیم پاریسی قرار گرفت.
این روزنامه درمطلبی مدعی شد، که باشگاه منچستریونایتد، برای به خدمت گرفتن کاوانی اظهار علاقه کرده و قصد دارد این بازیکن اروگوئه ای را جایگزین رادامل فالکائو کند. بر اساس این ادعا، شیاطین سرخ قصد قطعی کردن قرارداد قرضی فالکائو را ندارند و او مجبور است در انتهای فصل به موناکو بازگردد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*