خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

ds541fd

تیم ملی ایران برای مسجل کردن صعود به دور دوم جام ملت های آسیا به مصاف قطر می رود.
درادامه این پیکارها دراسترالیا، امروز درگروه سه، تیم ملی ایران دردومین بازی خود دردیداری حساس رودرروی قطر قرار خواهد گرفت.ملی پوشان فوتبال ایران که دربازی نخست دوبه صفر بحرین را شکست دادند درصورت برد مقابل قطر، صعودشان به مرحله یک چهارم نهایی قطعی خواهد شد. دردیگر بازی این گروه نیز، دوتیم امارات و بحرین به مصاف هم می روند.
دیروز درگروه دوم نیز دو مسابقه برگزارشد که طی آن، تیم ملی چین ازبکستان را ۲-۱ مغلوب کرد و با این برد شیرین ۶ امتیازی شد و صعود خود را به جمع هشت تیم برتر این دوره قطعی کرد.دردیگر بازی این گروه نیز، عربستان ۴-۱ کره شمالی را درهم کوبید و با ۳ امتیاز شانس صعود خود را به دور بعد افزایش داد.

دژاگه:امیدوارم مایه افتخار تماشاگران شومیم
هافبک ایران از هواداران خواست تا در دیدار بعدی هم تیم ملی را حمایت کنند تا بازیکنان هم بتوانند مایه افتخار هواداران شوند.
اشکان دژاگه، هافبک پیشین باشگاه فولام از همه هواداران خواست که در رویارویی باقطر هم به ورزشگاه بیایند و درست همانند جدال با بحرین از تیم ملی حمایت کنند. وی دراین زمینه گفت:بله، من یاردوازدهم تیم ملی را دوست دارم. امیدوارم در دیدار بعدی مان هم همین طور باشند و ما هم بتوانیم مایه افتخار آنها شویم
دیدار تیم های ملی ایران و قطر درچارچوب گروه سوم جام ملت های آسیا امروز درسیدنی استرالیا برگزار می شود.

برد پرگل پرسپولیس مقابل بنیادکار دردیداری دوستانه
تیم فوتبال پرسپولیس که اردوی تدارکاتی خود را درامارات برگزار کرده است چهارشنبه در دیداری دوستانه، بنیادکار ازبکستان را با نتیجه پرگل ۳-۱ مغلوب کرد.رضا خالقی فر دوگل و محسن بنگر، گل های پرسپولیس را دراین مسابقه به ثمررساندند. دراین بازی، پرسپولیس با ترکیب مسعود همامی، محسن بنگر، بابک حاتمی، مایکل اومانا، محمد نوری، حمیدرضا علی عسگر، هادی نوروزی، مهرداد کفشگری، محمد عباس زاده و امید عالیشاه، رضا خالقی‌فر به میدان رفت.

واتسکه:دورتموند نمی تواند مانع جدایی رویس شود.
هانس یواخیم واتسکه نایب رئیس باشگاه دورتموند دراین باره گفت:من امید زیادی دارم که او برای مدتی طولانی اینجا بماند. اگر او تصمیم متفاوتی بگیرد، کاری نمی توانیم بکنیم. یکی از چالش های دنیای فوتبال این است که کارمندان باشگاه منافع متفاوتی پیدا می کنند و مسائل جدیدی پیش می آید.
رویس که بعد از مصدومیت در دیدار مقابل پادربورن، در دو ماه اخیر دور از میادین بوده، به تازگی اعلام کرد که پیش از تصمیم گیری در مورد آینده اش، می خواهد به آمادگی کامل برسد.

مانچینی:بالوتلی درحال نابود کردن خودش است.
روبرتو مانچینی سرمربی اینترمیلان، در مصاحبه با کوریره دلا سرا در مورد بالوتلی گفت:من از زمانیکه بالوتلی منچسترسیتی را ترک کرد، دیگر با او صحبت نکرده ام و ندیده ام با من تماس بگیرد. در دوره اول حضورم در اینتر، بالوتلی یک بازیکن بسیار جوان بود که هر چه به او می گفتم گوش می کرد و در سیتی هم تا مدت ها رفتارش خیلی خوب بود.
زمانی که به میلان رفت، فکر می کردم در آنجا می تواند موفق باشد، اما از دیدن ناکامی او شگفت زده شدم. او در حال نابود کردن همه دستاوردهایش در فوتبال است و این تاسف آور است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*