خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیرخسروجردی

اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیرخسروجردی

444dcrf45

فغانی داور بازی پایانی جام ملت های آسیا شد.
تیم داوری ایران بازی فینال جام ملت‌های آسیا را قضاوت می‌کند.
بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا علیرضا فغانی به همراه سخندان و ابوالفضلی دیدار نهایی جام ملتهای آسیا را قضاوت خواهند کرد.
دیدار نهایی جام ملتهای آسیا شنبه آینده بین تیم‌های استرالیا و کره جنوبی برگزار می‌شود.
تیم داوری ایران با درخشش خود در این رقابت‌ها نظر کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا را برای قضاوت در این دیدار مهم جلب کرد.

کی روش:با فدراسیون قرارداد دارم و نمی دانم بحث تخفیف من از کجا آمده است.
کارلوس کی‌روش پس از جلسه با علی کفاشیان در مورد اینکه کفاشیان در مصاحبه‌ای گفته بود که این جلسه درباره ارائه گزارش عملکرد تیم ملی در جام ملت‌های آسیا و یا شرایط برای همکای با کی‌روش خواهد بود، گفت: از مصاحبه‌های کفاشیان بی‌اطلاع هستم. جلسه‌ای که امروز برگزار کردیم در مورد این مسائل صحبت نشد و موارد دیگر را مورد بحث قرار دادیم.
وی در خصوص اینکه گفته می‌شود مسئولان فدراسیون فوتبال خواستار تخفیف ۳۰ درصدی او در قراردادش شده‌اند، گفت: آنطور که مشخص است قراردادی با فدراسیون فوتبال دارم و نمی‌دانم ایده تخفیف از کجا آمده است. راجع به این مسئله اطلاعی ندارم و علاقه‌ای هم به صحبت کردن در مورد آن ندارم.

ادعای امارات:میزبانی جام ملت های ۲۰۱۹ به ما می رسد.
در حالی که رقابت نهایی برای کسب امتیاز میزبانی مسابقات فوتبال جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا بین دو کشور ایران و امارات است، اتحادیه فوتبال امارات مدعی شد این کشور حوزه خلیج فارس میزبان هفدهمین دوره این مسابقات خواهد بود.
تاکنون هیچ مقام رسمی از کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبانی احتمالی یکی از این دو کشور را تأیید نکرده، اما یکی از مسئولان اتحادیه فوتبال امارات در گفت‌و‌گو با روزنامه اسپورت ۳۶۰ خبر داد که درخواست میزبانی این کشور مورد موافقت قرار خواهد گرفت.
بر اساس این گزارش، امارات در حال حال حاضر چند ورزشگاه آماده و مجهز برای برگزاری این مسابقات دارد که می‌توان به ورزشگاه ۲۵ هزار نفری هزاع بن زاید واقع در العین، ورزشگاه ۴۲ هزار نفری محمدبن زاید واقع در ابوظبی، ورزشگاه ۴۳ هزار نفری زاید اسپورتس سیتی واقع در ابوظبی و ورزشگاه ۳۰ هزارنفری کریکت واقع در دبی اشاره کرد.
قرار است در سال ۲۰۱۹ تعداد تیم‌های شرکت‌کننده در جام ملت‌های آسیا از ۱۶ تیم به ۲۴ تیم افزایش یابد.

فیگو هم رقیب بلاتر شد.
فیگو در پیامی که در صفحه شخصی‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی گذاشت، نوشت: خوشحالم از اینکه اعلام کنم در انتخابات ریاست فیفا نامزد خواهم شد. فوتبال در طول زندگی چیزهای زیادی به من داده است اما می‌خواهم فضای دیگری را هم تجربه کنم.ستاره سابق فوتبال پرتغال یکی از چند نامزدی است که در روزهای گذشته علاقه خود را به این پست و حضور در انتخابات ریاست فیفا که روز ۲۹ مه در کنگره فیفا و با حضور ۲۰۹ عضو این کنفدراسیون برگزار می‌شود، اعلام کرده است.فیگو دراین باره به شبکه سی ان ان گفت:من به فوتبال اهمیت می دهم.وی افزود:شما وقتی دراینترنت نام فیفا را جستجو می کنید، نخستین کلمه ای که ظاهر می شود رسوایی است و این نخستین چیزی است که ما باید آن را تغییر دهیم.فوتبال استحقاق بیشتر از این‌ها را دارد. من تاکنون با آدم‌های مهمی در فوتبال از جمله مربیان، بازیکنان و روسای فدراسیون‌ها صحبت کرده‌ام. همه آن‌ها فکر می‌کنند که باید کاری در این زمینه انجام شود.

ورزشگاه خانگی رئال مادرید به ابوظبی برنابئو تغییرنام می دهد.
روزنامه «آس» اسپانیا گزارش داد؛ سران باشگاه رئال‌مادرید با اسپانسر جدید خود بر سر تغییر نام ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو به ابوظبی برنابئو به توافق رسیده‌اند. بر اساس این گزارش، اماراتی‌ها که حمایت مالی منچسترسیتی را هم بر عهده دارند، موفق شدند امتیاز حق نامگذاری ورزشگاه برنابئو را در رقابت با سایر رقبا با قراردادی ۲۰ ساله در ازای پرداخت رقم سالیانه ۱۵ میلیون پوند از آن خود کنند.
کمپانی‌های کوکاکولا و مایکروسافت هم خواهان کسب حق امتیاز نامگذاری این ورزشگاه بودند که در شهر مادرید اسپانیا قرار دارد. سانتیاگوبرنابئو که در سال ۱۹۴۷ افتتاح شد یکی از بهترین و نامدارترین ورزشگاه‌های جهان است.
در حالی که ابوظبی‌ها برای حق نامگذاری ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو برای دو دهه آینده رقم ۳۰۰ میلیون پوندی پرداخت خواهند کرد، باشگاه بارسلونا هم شرایط سرمایه‌گذاری ۱۲۳ میلیون پوندی قطری‌ها را که سال آینده به پایان خواهد رسید مورد بررسی قرار خواهد داد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*