خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

54dfs444ds3e

کفاشیان:با کی روش قطع همکاری نمی کنیم
رئیس فدراسیون فوتبال در مورد وضعیت کارلوس کی‌روش تصریح کرد: کی‌روش ۴ سال است که با تیم ملی کار می‌کند و در حال جوانگرایی است که هر کسی نمی‌تواند این کار را انجام دهد. بازیکنان تیم ملی با کی‌روش راحت هستند و با تفکرات سرمربی تیم ملی آشنایی دارند.
وی خاطرنشان کرد: کی‌روش به خوبی به فوتبال ایران آگاهی پیدا کرده و قصد نداریم با او قطع همکاری کنیم. اگر بخواهیم مربی دیگری به جای او بیاوریم زمان زیادی لازم است تا بخواهد با فضای فوتبال ایران آشنا شود.
کفاشیان در خصوص اینکه درست است که مردم از کی‌روش رضایت دارند، اما برخی مربیان داخلی از وی انتقاد می‌کنند، گفت: از کارها و نتایجی که کی‌روش گرفته راضی هستیم و قصد نداریم او را کنار بگذاریم. به دنبال این هستیم که برنامه‌های خود را تا جام جهانی ۲۰۱۸ پیش ببریم.

کی روش:ماندن یا نماندن من مهم نیست، عملکرد تیم ملی باعث افتخاراست!
به گزارش ایسنا، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مراسم استقبال از کاروان تیم ملی که عصر دوشنبه به تهران بازگشت، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اگر تمام محدودیت‌ها در آماده‌سازی و امکانات را درنظر بگیریم عملکرد تیم ملی باعث افتخار بود. ما مستحق این بودیم که بیشتر از اینها در جام ملت‌ها حضور داشته باشیم و حداقل حق ما این بود که در جمع ۴ تیم پایانی قرار گیریم. البته بازیکنان جوانی هم در تیم ما حضور داشتند که عملکردشان باعث خوشحالی بود و آنها برای فوتبال ایران پرستیژ و افتخار به وجود آورند.
کی روش در پاسخ به این سوال که با توجه به شرایطی که وجود دارد در تیم ملی ایران می‌ماند یا خیر گفت: الان مهم‌ترین مساله این است که آنالیز بزرگی از عملکردمان در جام ملت‌ها داشته باشیم. اینکه سرمربی بمانم یا خیر مهم نیست بلکه مهم این است که فدراسیون و فوتبال ایران می‌خواهد برای ایران چه کاری انجام دهد. ما باید از حالا فکرمان را روی جام جهانی ۲۰۱۸ بگذاریم و منتظر این باشیم که بازی‌های خوب لیگ را ببینیم.
وی در ادامه گفت: از نظر آماده‌سازی، استحقاق رفتن به مراحل بالاتر را نداشتیم اما از نظر تعهدی که بازیکنان از خود نشان دادند و روحیه جنگجویی و تیمی که ارائه دادند، استحقاق کسب نتایج بهتر را داشتیم. در مجموع اما باید بگویم که برای امیدواری نسبت به آینده، دلایل لازم را داریم و هواداران باید به این تیم افتخار کنند.

کره جنوبی با شکست عراق به فینال جام ملت های آسیا راه یافت
مرحله نیمه نهایی این رقابت ها دوشنبه با برگزاری یک دیدار آغاز شد که طی آن، دوتیم کره جنوبی و عراق به مصاف هم رفتند که این بازی حساس و سرنوشت ساز با برتری دوبه صفر کره جنوبی خاتمه یافت و این تیم با کسب یک برد شیرین، پس از ۲۷ سال به دیدار نهایی این پیکارها راه یافت.
دیگر مسابقه مرحله نیمه نهایی راه تیم های استرالیا و امارات سه شنبه برگزار می کنند که تیم پیروز حریف کره جنوبی دردیدار فینال خواهد بود و بازنده به مصاف عراق دربازی رده بندی خواهد رفت.

مذاکرات اولیه پرسپولیس با گابریل بی نتیجه ماند.
فرناندو گابریل هافبک برزیلی مدنظر حمید درخشان پس از یک جلسه حضور در تمرین پرسپولیس از نظر فنی مورد تایید سرمربی سرخپوشان قرار گرفت و در پایان این تمرین که عصر دوشنبه انجام شد به همراه مدیر برنامه‌های خود به باشگاه پرسپولیس رفت.
مذاکرات مسئولان باشگاه پرسپولیس با گابریل بیش از ۲ ساعت زمان برد اما در نهایت طرفین از نظر مالی به توافق نهایی نرسیدند.
با توجه به این قضیه، قرار شد گابریل سه‌شنبه به همراه مدیر برنامه‌هایش در باشگاه پرسپولیس حاضر شده و مذاکرات خود را با علی‌اکبر طاهری ادامه دهد.

نیمار:رونالدو بایدمجازات شود.
نیمار بازیکن برزیلی بارسلونا در نشستی خبری در پاسخ به سوالی در مورد اخراج رونالدو گفت:البته من رونالدو را درک می کنم. برخی مواقع در فوتبال شما را درون زمین تحریک می کنند. این اتفاق پیش از این برای زیدان و حتی خود من رخ داده است. کار به جایی می رسد که ممکن است نتوانید آرامشتان را در بازی حفظ کنید.
هیچکس نمی تواند در طول بازی، ۱۰۰ درصد تمرکزش را حفظ کند و این کار دشواری است. در آن لحظات ما فوتبالیست ها باید منطقی فکر کرده و عقلانی تصمیم بگیریم. فکر می کنم رونالدو بخاطر این اقدامش باید مجازات می شد. وظیفه داور، محافظت از بازیکنان درون زمین است و در چنین مواقعی از کارت قرمز استفاده می کند تا از تشنج بیشتر جلوگیری کند.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*