خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

varzeshi3shanbe

ایران با پیروزی مقابل امارات مقتدرانه به جمع هشت تیم برتر جام ملت های آسیا راه یافت.
درادامه مرحله گروهی این رقابت ها در استرالیا دوشنبه تیم ملی ایران درسومین و آخرین دیدار خود دربریزبین به مصاف امارات رفت و با تک گل دقایق پایانی رضا قوچان نژاد از سد این تیم گذشت و با سه برد پیاپی و کسب نه امتیاز به عنوان سرگروه به مرحله بعد صعود کرد. ملی پوشان فوتبال ایران درمرحله یک چهارم نهایی به مصاف تیم دوم گروه چهار می روند.
امارات هم با شش امتیاز به عنوان تیم دوم به مرحله بعد راه یافت و باید دراین دور رودرروی تیم نخست گروه چهار می رود.
دردیگر بازی این گروه نیز، بحرین دریک بازی تشریفاتی ۲-۱ قطر را شکست داد.
سه شنبه در آخرین روز مرحله گروهی جام ملت های آسیا در گروه چهار، ژاپن با اردن و عراق با فلسطین به دیدار هم می روند و پرونده این دور بسته خواهد شد.

رویترز:بازیکن تعویضی، ایران را صدرنشین کرد.
خبرگزاری رویترز پس از پیروزی یک بر صفر ایران مقابل امارات با گل وقت‌های اضافه رضا قوچان نژاد که موجب صدرنشینی ایران در گروه سوم رقابت‌های جام ملت‌های آسیا شد، نوشت: قوچان نژاد به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شد و در نهایت هم با ضربه سر، موفق شد گل پیروزی بخش ایران مقابل امارات را به ثمر برساند تا ایران از صدرنشینی در گروه سوم جام ملت‌های آسیا مطمئن شود. ایران که حمایت هوادارانش را نیز پشت سر داشت، پس از این پیروزی، طوری خوشحالی کردند که گویی قهرمان جام ملت‌ها شده اند زیرا می‌دانستند برد مقابل امارات می‌تواند کار آنها را برای رسیدن به فینال این رقابت‌ها آسان‌تر کند.

بازتاب پیروزی ایران مقابل امارات درسایت کنفدراسیون فوتبال آسیا
سایت ای اف سی دراین باره نوشت:رضا قوچان نژاد که در پایان دیدار موفق شد عنوان بهترین بازیکن میدان را از آن خود کند دردقیقه ۹۱ تنها گل این جدال را هم به ثمررساند، تا ایران با ۹ امتیاز و کسب بیشترین امتیاز ممکن، بالاتر از تیم مهدی علی، در جدول رده بندی قرار بگیرد.
ایران در مرحله بعدی، روز جمعه در کانبرا با تیم دوم گروه چهارم دیدار می‌کند و امارات هم با صدرنشین گروه چهارم، که به احتمال زیاد ژاپن است، در سیدنی روبه‌رو خواهد شد.

مورینیو:جراردبازیکنی تاریخی برای لیورپول و لیگ برتر است.
ژوزه مورینیو که شاگردانش سه‌شنبه شب در دیدار رفت از مرحله نیمه‌نهایی جام اتحادیه انگلیس باید در ورزشگاه آنفیلد به مصاف لیورپول بروند با تمجید از هافبک ۳۴ ساله حریف به خبرنگاران گفت: جرارد بازیکنی تاریخی برای لیورپول و لیگ برتر انگلیس است. او حریفی بوده که همیشه به شخصه احترام خاصی برایش قائل بوده‌ام و تحسینش کرده‌ام. هواداران چلسی شعاری علیه استیون سر می‌دهند که اصلاً دوستش ندارم. سر دادن این شعار برای چند بار اول جالب است ولی به تکرار آن نیازی نداریم، آن هم در مورد بازیکن قابل احترامی همچون جرارد.
آقای خاص در پایان خاطرنشان کرد: عاشق اظهار نظرهای جرارد هستم وقتی می‌گوید که در زندگی‌اش هرگز مقابل لیورپول قرار نگرفته و به این تیم گل نزده است. کاملاً درک می‌کنم چرا در حالی که در آستانه پیوستن به چلسی بود این کار را نکرد.

آلونسو:دربایرن مونیخ اهداف بزرگی داریم
ژابی آلونسو که پس از قهرمانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی اسپانیا از رئال مادرید جدا و در ابتدای فصل جاری به بایرن مونیخ پیوست، به خبرنگاران گفت: به این خاطر به بایرن مونیخ آمدم که چیز جدیدی را تجربه کنم، بوندس‌لیگا را کشف کنم و برای باشگاه خیلی خاصی همچون بایرن مونیخ بازی کنم. حالا به جرأت می‌توانم بگویم که پیوستن به بایرن مونیخ اتفاق فوق‌العاده‌ای در دوران حرفه‌ای‌ام بود.
وی با بیان این جمله که دربایرن اهداف بزرگی داریم،افزود: ساق‌ها و ذهن ما استراحت کرده و حالا برای رویارویی با فاز سرنوشت‌ساز بوندس‌لیگا آماده‌ایم. همانند دیگر اعضای تیم من هم سخت تلاش کرده‌ام تا در بهترین شرایط خود باشم و به بهترین نحو ممکن به بایرن مونیخ کمک کنم. برای بازی‌های بزرگ نیم‌فصل دوم فصل جاری بوندس‌لیگا آماده‌ام.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*