خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز دوشنبه با امیرخسروجردی

اخبار ورزشی روز دوشنبه با امیرخسروجردی

4sdfsdirann

ای اف سی اعتراض ایران را رد کرد، عراق درمرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا
کنفدراسیون فوتبال آسیا اعتراض فدراسیون فوتبال ایران در موضوع دوپینگی بودن «علا عبدالزهرا» ملی پوش عراقی را رد کرد و رای به حضور تیم ملی عراق درجام ملت های آسیا داد.مهدی محمد نبی سرپرست تیم ملی ایران دراسترالیا این خبر را تایید کرد. ایسنا دراین باره نوشت:فدراسیون فوتبال ایران پس از دیدار روز جمعه در مقابل عراق و شکست در ضربات پنالتی بلافاصله دلایل خود را برای دوپینگی بودن علا عبدالزهرا مطرح کرد. پس از مطرح شدن این ادعا از سوی ایران و درخواست ایران از ای اف سی برای بررسی طرح اتهام علیه این بازیکن، کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا جلسه اضطراری را برای این موضوع برگزار کرد.
براساس این گزارش، تیم ملی فوتبال ایران پس از این رای کنفدراسیون فوتبال آسیا دوشنبه وارد تهران خواهد شد.

کفاشیان:تکلیف کی روش پس از ارائه گزارش و برنامه هایش مشخص خواهد شد.
علی کفاشیان در پایان جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: امروز جلسه خیلی طولانی داشتیم که اولین بخش آن مربوط به گزارش مالی و جمع بود که ۷۰ درصد آن انجام و خیلی از ابهامات برطرف شد و۳۰ درصد بقیه هم ماند برای جلسه بعد هیئت رئیسه مورد بررسی قرار گیرد.
وی در این مورد که آیا در جلسه امروز در خصوص آینده کی‌روش تصمیم‌گیری شد یا نه، گفت: قرار بر این شد کی‌روش پس از بازگشت به ایران و در هفته آینده گزارشی از عملکرد خود و همچنین برنامه‌هایش تا مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ به ما ارائه دهد تا آنها در هیئت رئیسه بررسی کنند. آنچه مشخص است کی‌روش تا پایان جام جهانی ۲۰۱۸ با فدراسیون فوتبال ایران قرارداد دارد.
رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آیا احتمال دارد قرارداد کی‌روش فسخ شود، اظهار داشت: باید همه چیز از جمله هزینه‌ها را بررسی کنیم و ببینیم دولت تا چه اندازه به ما کمک می‌کند و پس از آن تصمیم‌گیری کنیم.

بازیکن برزیلی درتست پزشکی پرسپولیس قبول شد و بازیکن ازبکی رد شد
به گزارش خبرنگار ورزشی ایسنا، گابریل، بازیکن برزیلی مد نظر باشگاه پرسپولیس تست های پزشکی این باشگاه را با موفقیت پشت سر گذاشت تا در یکی، دو روز آینده قرارداد نهایی را امضا کند.
این در حالی است که شوکت اسلام اف ازبک نتوانست تست‌های پزشکی را با موفقیت پشت سر بگذارد.
بر همین اساس شوکت اسلام اف نمی‌تواند با سرخپوشان قرارداد امضا کند.

پیروزی زنیت درنخستین حضور معروف
درهفته بیست و یکم رقابت های والیبال لیگ برتر روسیه، تیم زنیت کازان که برای اولین بار سعید معروف کاپیتان تیم ملی ایران را درترکیب داشت به مصاف دینامو رفت و با درخشش پاسور ایرانی خود سه به صفر از سد حریفش گذشت و با ۵۴ امتیاز دررده دوم جدول رده بندی قرار گرفت.

مورینیو:خجالت می کشم
به گزارش ایسنا، در جام حذفی انگلیس نتایج بسیار عجیبی به دست آمد. یکی از جالب ترین و عجیب‌ترین نتایجی که به دست آمد شکست سنگین چلسی برابر بردفورد بود. آبی پوشان لندنی که در ورزشگاه استمفوردبریج از بردفورد پذیرایی کردند با نتیجه چهار بر دو بازی را واگذار کردند و از جام حذفی کنار رفتند.
ژوزه مورینیو ، سرمربی چلسی از این شکست سنگین بسیار ناراحت است. او بعد از بازی گفت: باید خجالت بکشیم. برای بردفورد بسیار خوشحالم که چنین بازی خوبی را به نمایش گذاشت. من از خودم خجالت می‌کشم. باید بازیکنان هم چنین احساسی داشته باشد. این برای ما مایه ننگ است که چنین شکستی را متحمل می شویم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*