خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز جمعه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز جمعه با امیر خسروجردی

iranghatarfootball

ایران با برد مقابل قطر راهی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا شد.
درادامه این رقابت ها در استرالیا دیروز در گروه سه، تیم ملی ایران در دومین دیدار خود به مصاف قطر رفت و در پایان با گل سردار آزمون از سد این تیم گذشت و با این برد شش امتیازی شد و صعود خود را به جمع هشت تیم برتر قطعی کرد.
در دیگر بازی این گروه نیز، امارات از سد بحرین گذشت و با قرار در صدر جدول رده بند گروه راه مرحله بعد شد.در آخرین بازی گروه سه، دوشنبه تیم ملی ایران برای کسب صدرنشین به دیدار امارات می رود و دوتیم حذف شده قطر و بحرین به مصاف هم می روند.

ای اف سی:ایران درورزشگاه آزادی کوچک به یک چهارم نهایی رسید.
پایگاه اینترنتی کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از پیروزی ۱ بر صفر ایران برابر قطر از عملکرد تیم ملی تمجید کرد.
ای اف سی در ادامه این گزارش در مورد آزمون اضافه کرد: مهاجم ۲۰ ساله تیم روبین کازان روسیه با عبور از دفاع قطر بر شهرت خود افزود و یکی از گل‌های زیبای یجام ملت‌ها را به نام خود ثبت کرد.
این سایت در بخش دیگری از گزارش خود به حضور هزاران هوادار ایرانی در محل برگزاری مسابقه در شهر سیدنی اشاره کرد و افزود: حضور این تماشاگران جو شادی را از لحظه ورود تیم‌ها به زمین به وجود آورده بود. مصاف ایران و قطر را حدود ۲۲ هزار ۶۷۲ تماشاگر از نزدیک تماشا کردند که اکثریت آنها را ایرانی‌ها تشکیل می‌دادند به طوری که محل برگزاری بازی به یک ورزشگاه آزادی کوچک تبدیل شده بود.

تعریف یاهو از گل دیدنی سردار آزمون
سایت یاهو گزارشی از بازی ایران و قطر در مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا منتشر کرد. در این گزارش از چرخش زیبا و گل دیدنی که سردار آزمون دقیقه ۵۲ زد، به عنوان یکی از گل‌های دیدنی جام یاد کرد.
گزارشگر این سایت همچنین عنوان کرد تیم قطر تا قبل از حضور در جام ملت‌ها، به عنوان یکی از قدرت‌های احتمالی جام تصور می‌شد اما در ۲ مسابقه‌اش در جام فاقد قدرت تمام کنندگی بود.

رویترز:ایران درجمع هشت تیم مرحله دوم جام ملت های آسیا
خبرگزاری رویترز پس از کسب پیروزی ایران مقابل قطر در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا گزارشی از این بازی منتشر کرد.در این گزارش عنوان شد تیم ایران با حمایت ۲۲۶۷۲ نفر در ورزشگاه سیدنی در دومین بازی خود مقابل قطر به برتری یک بر صفر رسید. با این نتیجه ایران توانست مجوز راهیابی خود را به جمع ۸ تیم مرحله بعد اعلام کند.
در ادامه این گزارش عنوان شد سردار آزمون که تک گل ایران را دقیقه ۵۲ به ثمر رساند اما می‌توانست قبل از گلزنی ایران را صاحب گل کند. با گلی که او زد، ورزشگاه از شادی منفجر شد

رونالدو بهترین بازیکن تاریخ پرتغال شد.
فدراسیون فوتبال پرتغال به مناسبت صدمین سال تاسیس خود در مراسمی رونالدو را به عنوان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال این کشور انتخاب کرد که این موفقیتی بزرگ برای این ستاره پرتغالی به شمار می آید.
تا قبل از رونالدو همه از اوزه‌بیو به عنوان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال پرتغال یاد می کنند و نام اسطوره را برای او انتخاب کرده اند اما ستاره رئال مادرید با سه توپ طلایی که به دست آورده ثابت کرده که بهترین بازیکن تاریخ پرتغال است.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*