خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز جمعه با امیرخسروجردی

اخبار ورزشی روز جمعه با امیرخسروجردی

dasghoochan

رقابت قوچان نژاد با هفت بازیکن برسر عنوان بهترین بازیکن جام ملت های آسیا
کنفدراسیون فوتبال آسیادر یکی از شبکه‌های اجتماعی خود با معرفی ۸ بازیکن که با گلزنی و مهارت‌های فردی‌شان در جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا کمک شایانی به تیم خود کرده‌اند، در یک نظرسنجی از کاربران خود خواسته تا بهترین بازیکن این تورنمنت را انتخاب کنند.
۸ بازیکنی که نام‌شان در این نظرسنجی قرار گرفته به شرح زیر است:
تیم کیهیل از استرالیا، کی سونگ یئونگ از کره‌جنوبی، یاسر قاسم از عراق، عمر عبدالرحمان از امارات، رضا قوچان‌نژاد از ایران، سردار رشیداُف از ازبکستان، کیسوکه هوندا از ژاپن و سون کی از چین.

پیشنهاد دوتیم انگلیسی و هلندی به حقیقی
پس از بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران در شانزدهمین دوره رقابت های جام ملت‌های آسیا، علیرضا حقیقی به خاطر نمایشی که در این بازی‌ها داشت مورد توجه یک تیم انگلیسی و یک تیم هلندی قرار گرفته و احتمال دارد در نقل و انتقالات زمستانی از پنافیل جدا شود.
حقیقی در حال حاضر در لیگ برتر پرتغال و در تیم پنافیل عضویت دارد و در صورتی که تا پایان مهلت نقل و انتقالات زمستانی اروپا (تا هفته آینده) با پیشنهادات جدیدش به توافق برسد از این تیم پرتغالی جدا خواهد شد تا شرایط جدیدی را تجربه کند.
پیشنهاد این تیم انگلیسی و هلندی بسیار جدی بوده و قرار است تا ۲،۳ روز آینده وضعیت حقیقی مشخص شود.

بنجامین ویلیامز از سفر به ایران منصرف شد.
داور جنجالی بازی ایران و عراق درجام ملت های آسیا از سفر به اهواز صرف نظر کرد.
به گزارش ایسنا، سایت باشگاه فولاد خوزستان در گزارشی نوشت: در حالی که کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده بود «بنجامین جان ویلیامز» داور بین المللی استرالیا به همراه دو هموطن دیگر خود به نام های «متیو جان» و «پائول آدام» برای قضاوت دیدار تیم‌های فولاد ایران و الهلال عربستان راهی اهواز خواهند شد، در نامه‌ای جدید از سوی ای اف سی اعلام شده که از حضور افراد نامبرده برای حضور در این دیدار صرف نظر شده است.
ویلیامز که تاکنون در رقابت‌های بین المللی بسیاری از جمله مقدماتی جام جهانی، بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰، جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۱ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ سوت زده است، پس از قضاوت اخیرش در دیدار ایران و عراق مورد انتقاد برخی از هواداران تیم ملی ایران قرار گرفته بود و به احتمال زیاد این حواشی باعث تجدید نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا در این مورد شده است.

بکن باوئر:گواردیولا هر وقت دوست دارد برود
رئیس افتخاری باشگاه بایرن مونیخ می گوید که اصلا مانع جدایی گواردیولا نخواهند شد و این مربی اسپانیایی به هر تیمی که دوست داشته باشد می تواند برود.
به گزارش ایسنا، گواردیولا تا سال ۲۰۱۶ با بایرن مونیخ قرارداد دارد. این مربی اسپانیایی هنوز قراردادش را با این تیم آلمانی تمدید نکرده است و همین باعث شده تا گمانه زنی های زیادی درباره جدایی او از این تیم آلمانی به گوش رسد.
فرانتس بکن باوئر، رئیس افتحاری باشگاه بایرن اظهار نظر جالبی درباره جدایی گواردیولا داشت. او در گفت و گویی که با روزنامه بیلد داشت، عنوان کرد: من یک باردیگر هم گفتم که امیدوارم گواردیولا ۱۰ سال دیگر در بایرن مونیخ باقی بماند، اما اگر او خواستار جدایی است اصلا مانع او نمی شویم و می تواند برود.

انریکه دربهترین شرایط هستیم
سرمربی آبی-اناریها تیمش را شایسته پیروزی برابر اتلتیکو مادرید دانست. او می‌گوید تیمش در بهترین شرایط خود قراردارد و اعتماد به نفس خود را بازیافته است.
لوئیس انریکه سرمربی آبی-اناریها درباره نمایش تیمش در این دیدار گفت: از آنچه که امشب اتفاق افتاد خوشحال هستم. از عملکرد شاگردانم هم در حمله و هم در کارهای دفاعی راضی هستم. بعد از گل زودهنگامی که اتلتیکو به ثمر رساند به بازی برگشتیم و توانستیم گل تساوی را به ثمر رسانیم. برابر حریف قدرتمند و خوبی به پیروزی رسیدیم و از همه بازیکنان تیمم راضی هستم. خوشحالم که چنین پیروزی ارزشمندی را به دست آوردیم.
وی درپایان گفت:به خوبی می دانستیم که روی ضد حملات فرصت های زیادی را روی دروازه حریف خلق خواهیم کرد. در دیدار رفت در نوکمپ هم فرصت های زیادی داشتم. بارسلونا در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. با این پیروزیهای باردیگر اعتماد به نفس به تیم بازگشت. اما در فوتبال احتمال هر چیزی وجود دارد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*