خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز چهارشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز چهارشنبه با امیر خسروجردی

ghochaneghaddd

قوچان نژاد:پنجشنبه با قدرت به مصاف قطر می رویم
رضا قوچان نژاد با بیان اینکه برای بازی با قطر آماده هستیم، تاکید کرد که نباید دیدار با این تیم عربی را به دلیل باختش برابر امارات ساده دانست اما، یقین دارم که همه مصمم هستیم که بازی خوب با بحرین را باردیگر تکرار کنیم.
وی دراین باره گفت:ما آماده بازی بعدی هستیم و سعی می‌کنیم روی قطر به خوبی تمرکز کنیم.
قوچان‌نژاد درباره گلزنی‌اش گفت: متاسفانه در بازی با تیم ملی بحرین نتوانستم گلزنی کنم. امیدوارم شیرینی گل زدن با شیرینی برد تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا همراه باشد.

صعود استرالیا و کره جنوبی به جمع هشت تیم برتر جام ملت های آسیا قطعی شد.
درادامه این رقابت ها دراسترالیا، سه شنبه درگروه یک، تیم میزبان دردومین دیدار خود به مصاف عمان رفت و باچهارگل این تیم را درهم کوبید و با این برد ارزشمند، شش امتیازی شد و با قرارگرفتن درصدرجدول رده بندی این گروه جواز صعود به مرحله یک چهارم نهایی را کسب کرد.دردیگر بازی این گروه نیز، کره جنوبی مقابل کویت به به پیروزی ضعیف یک به صفر رسید و با ۶ امتیاز صعود خود را از گروه یک به دور بعد قطعی کرد.

اشتیلیکه:ایران و ژاپن بیشترین شانس را برای قهرمانی دارند
اولی اشتیلیکه‌، سرمربی آلمانی تیم ملی کره جنوبی پس از برد ضعیف یک برصفل مقابل کویت که باعث مسجل شدن صعود این تیم را به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا شد، اعتراف کرد که تیم‌‌های ملی ژاپن و ایران بیشترین شانس را برای قهرمانی در این رقابت‌ها دارند.
اشتیلیکه در گفت‌وگو با سایت فیفا اظهار داشت: کره جنوبی در چند وقت اخیر همواره رتبه‌ای پایین‌تر از ایران و ژاپن داشته است، اما ما امیدواریم که در این دوره از رقابت‌‌های جام ملت‌های آسیا بر این دو تیم غلبه کنیم تا در رده‌بندی جهانی رده‌ای بالاتر از آنها به خود اختصاص دهیم.
سرمربی تیم ملی کره جنوبی افزود: روی کاغذ ایران و ژاپن مدعیان اصلی قهرمانی در جام ملت‌ها هستند اما اگر ما درسی‌هایی را که از ناکامی‌‌مان در جام جهانی آموختیم، به کار ببندیم، فکر می‌کنم که این بار می‌توانیم نتایج بهتری کسب کنیم.

رونالدو:فرگوسن به من گفت بهترینم
مهاجم رئال مادرید فاش کرد سرمربی پیشین وی در منچستریونایتد به او گفته است نگران سایرین نباشد زیرا بهترین بازیکن است.کریستیانو رونالدو دوشنبه شب موفق شد برای سومین بار توپ طلای دنیا را ازآن خود کند، او اکنون تنها یک توپ طلا با رکورد چهار توپ طلای لیونل مسی، ستاره بارسلونا فاصله دارد. وی در گفت و گویی عنوان کرده بود قصد دارد به رکورد مسی برسد.
رونالدو درباره الکس فرگوسن گفت: در مورد منچستریونایتد فکر کردم. آغاز راه من از این تیم بود. از آنجا بود که شروع کردم. می دانم که هواداران این تیم هنوز هم من را مورد حمایت قرار می دهند. هنوز با فرگوسن حرفی نزدم، اما معمولا با او حرف می زنم. او به من گفت که همیشه باید سعی کنم پیشرفت کنم. یک بار که با هم صحبت می کردیم به من گفت:کریستیانو تو بهترینی، به بقیه فکر نکن.فرگوسن فوق العاده است. دلم برایش تنگ شده است.

شامپانی:حمایت کافی برای رقابت با بلاتر ندارم
به گزارش ایسنا، شامپانی نامزدی خود را ژانویه سال گذشته اعلام کرد. انتخابات ریاست فیفا در ماه می برگزار خواهد شد. دیگر رقیب شامپانی در انتخابات فیفا شاهزاده علی‌بن‌حسین اردنی است. هر نامزد نیاز به حداقل ۵ نامه حمایت از سوی ۲۰۹ عضو فیفا دارد، شامپانی کاملا مطمئن نیست که بتواند حمایت کافی داشته باشد.
او در این باره گفت: فکر می‌کنم آوردن ۵۰ رای راحت‌تر از جمع کردن ۵ نامه حمایت باشد. این بسیار سخت است و فشار زیادی را باید تحمل کنم. من با فدراسیون‌های زیادی صحبت کردم تا این نامه‌ها را دریافت کنم. اگر تا ۲۹ ژانویه بتوانم ۵ نامه دریافت کنم در انتخابات رقابت خواهم کرد.
تلاش برای رقابت در انتخابات فیفا زمانی شروع شد که جفری وب رییس انجمن فوتبال کارائیب و آمریکای مرکزی که قرار بود جایگزین بلاتر باشد از شرکت در انتخابات کناره‌گیری کرد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*