خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز چهارشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز چهارشنبه با امیر خسروجردی

nilson

با اعلام حمید درخشان، نیلسون درپرسپولیس ماندنی شد.
نیلسون کوریا دروازه بان برزیلی پرسپولیس دوشنبه شب ایران را به مقصد پرتغال ترک کرد و این در حالی است که تکلیف این دروازه‌بان هنوز با باشگاه پرسپولیس مشخص نیست.
مدیر برنامه‌های نیلسون در این مورد گفت: آنچه مسلم است نیلسون از شرایطی که در پرسپولیس دارد راضی نیست و ما حتی از طاهری خواستیم که رضایت‌نامه نیلسون را صادر کند اما ایشان مخالفت کرد و گفت تمایل دارد نیلسون در پرسپولیس بماند چرا که به وی علاقمند است.
وی یاد‌آور شد: صحبت‌های خصوصی هم دراین باره با حمید درخشان داشتم و به او گفتم اگر نظر مثبتی روی نیلسون ندارد با جدایی او موافقت کند اما او هم حمایت خود را از نیلسون اعلام کرد و تاکید داشت روی وی در نیم فصل دوم حساب ویژه باز کرده است.
مدیربرنامه‌های نیلسون در مورد اینکه گفته می شود شاید این دروازه‌بان دیگر به ایران برنگردد، گفت: قرار است در غیاب نیلسون، من به دیدار طاهری بروم و پیگیر مشکلات وی شوم. ایشان قول حل مشکلات را داده و در این صورت نیلسون بعد از سپری کردن تعطیلات با روحیه خوب در خدمت پرسپولیس خواهد بود.

معروف:پیشنهاد کازان بی سابقه است، مردم ارومیه درکم کنند
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در موضع گیری به پیشنهاد باشگاه کازان روسیه گفت: اصلا بحث مالی مبنای تصمیم گیری من برای پیوستن به این باشگاه نیست اما معتقدم چنین پیشنهادی دیگر در طول عمربازیکنی چون من مطرح نمی شود.
پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: لازم می دانم به کسانی که این انتقال را ضربه به والیبال ایران و به ویژه ارومیه می دانند اعلام کنم که در صورتی به این باشگاه روسی پاسخ مثبت خواهم داد که از حضور یکی از سه پاسور تیم های ملی فرانسه، صربستان یا بلغارستان در تیم محبوبم شهرداری ارومیه اطمینان حاصل کنم تا روند موفقیت باشگاه شهرداری ارومیه دچار خلل نشود. به هر حال با تمام این تفاسیر اگر این انتقال صورت نگیرد لطمه زیادی به بعد حرفه ای شخصیت سعید معروف وارد خواهد شد و در این مقطع انتظار می رود که شهردار محترم ارومیه که چندین و چند سال در راس والیبال ارومیه فعالیت موفقی داشته است، در هموار شدن این مسیر همکاری لازم را انجام دهد.

آزمون:به استرالیا نمی رویم که ببازیم
مهاجم تیم ملی ایران می گوید درست است که به لحاظ امکاناتی و مالی فاصله زیادی بین ایران و حریفانش وجود دارد، اما ایران به استرالیا نمی رود که بازنده باشد.
سردار آزمون در گفت و گو با سایت فدراسیون فوتبال درباره اردوی آفریقای جنوبی اظهار کرد: اردوی خوبی بود. در حال تلاش هستیم تا برای جام ملتهای آسیا آماده شویم. از زمانی که به آفریقای جنوبی آمدیم با جدیت کار را شروع کردیم. تلاشمان این بود که نظرات سرمربی تیم ملی را پیاده کنیم و بر اساس خواسته های آقای کی روش برنامه هایمان را به پیش ببریم تا بتوانیم در جام ملتهای آسیا نتایج خوبی بگیریم.
آزمون افزود: از نظر مالی حریفان خیلی شرایط بهتری نسبت به ما دارند و هیچ محدودیتی به لحاظ مالی برای آنها وجود ندارد. بازیهای دوستانه خیلی خوب و پرتعدادی انجام داده اند و ما متاسفانه بازیهای دوستانه کمی داشته ایم. با این حال این موضوع دلیل نمی شود که ما به جام ملتها برویم و شکست بخوریم. ما تمام تلاشمان را برای موفقیت تیم ملی می کنیم. امیدوارم در فاصله ای که تا شروع جام ملتهای آسیا داریم همه فکر فوتبال ایران، تیم ملی باشد و تیم ملی با حمایت یکپارچه به استرالیا اعزام شود.

فیفا خالکوبی را درایران ممنوع کرد.
رییس کمیته‌ حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال از موافقت فیفا با ممنوعیت خالکوبی بازیکنان در فوتبال ایران خبر داد و گفت: فیفا استدلال ایران را مانند استدلال چینی‌ها پذیرفت و ممنوعیت خالکوبی را به عنوان یک فرهنگ برآمده از زندان پذیرفت.
هوشنگ نصیرزاده با اشاره به این که به باشگاه‌ها، داوران و مسئولان برگزاری مسابقات ابلاغ شده که از این پس باید از نمایش خالکوبی در بدن بازیکنان ایرانی و خارجی جلوگیری کنند به ایسنا، گفت: نمایش خالکوبی بازیکنان برای تماشاگران ممنوع است، بنابراین باشگاه‌ها در تمرینات باید این قانون را به بازیکنانشان گوشزد کنند. همچنین مسئولان برگزاری مسابقات پیش از ورود بازیکنان به زمین باید شرایط را از این حیث کنترل کنند و داوران نیز باید هنگام بازی به اجرای این قانون توجه داشته باشند.

مورینیو:چلسی سخت ترین برنامه را درکریسمس دارد.
مورینیو در این باره به اسکای اسپورت گفت: کاری که ما در گذشته انجام دادیم،‌ مهم نیست. چیزی که اهمیت دارد فصل جاری است و اینکه در این فصل ما از روز اول رقابت‌ها تاکنون صدرنشین جدول بوده‌ایم و الان هم به خاطر بازی‌های بسیار خوب خود هنوز صدرنشین هستیم. به نظر من چلسی تا این لحظه از فصل بهترین تیم لیگ برتر بوده‌ و به همین دلیل است که الان صدر جدول را در اختیار دارد.
مورینیو ادامه داد: در شرایطی به استقبال کریسمس می‌رویم که می‌دانیم برنامه بازی‌های ما در این مقطع از فصل بسیار سخت‌تر از بازی‌های سایر تیم‌هاست چرا که ۲ بازی خارج از خانه برابر ساوتهمپتون و تاتنهام داریم. یک بازی خانگی هم برابر وستهام داریم که آن هم سخت است چون این تیم و سرمربی‌اش در این فصل حیرت‌آور کار کرده‌اند. ما حریفان‌مان را می‌شناسیم و اینکه برنامه بازی‌های آنها متفاوت از برنامه ماست به همین دلیل بردی که در خانه استوک کسب کردیم اهمیت فراوانی دارد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*