خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

timemeliiik

پیروزی تیم ملی فوتبال ایران درنخستین دیدار تدارکاتی درآفریقای جنوبی
تیم ملی ایران که اردوی تدارکاتی ده روزه خود را ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی برپا کرده چهارشنبه در اولین دیدار به مصاف کایزرچیف، صدرنشین لیگ این کشور رفت و با دوگل سردار آزمون و مرتضی پورعلی گنجی از سد این تیم گذشت.
ملی پوشان فوتبال ایران خود را برای شرکت درمرحله نهایی رقابت های جام ملت های ۲۰۱۵ آسیا آماده می کنند که کمتر از یک دیگر دراسترالیا برگزار خواهدشد.

شکست سنگین تیم فوتبال جوانان ایران مقابل ایتالیا با کادر فنی جدید
تیم جوانان ایران عصر چهارشنبه دردیداری دوستانه درتهران به مصاف ایتالیا رفت که درپایان ۴-۱ مغلوب مهمان خود شد.
سرمربیگری تیم جوانان ایران برعهده امیر حسین پیروانی است که این مربی درنخستین حضورش روی نیمکت ایران دست خالی میدان را ترک کرد.

عابدینی:روحانی و فراکسیون ورزش به وضعیت پرسپولیس ورود کنند.وزارت ورزش نمی تواند کاری کند.
امیرعابدینی مدیرعامل اسبق پرسپولیس درباره بازداشت حمیدرضا سیاسی مدیرعامل پرسپولیس و بلاتکلیفی باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: از رئیس جمهور روحانی، فراکسیون ورزش و کمیسیون اصل ۹۰ خواهش می‌کنم وارد شوند و ببینند چه بلایی سر پرسپولیس آمده است. پرسپولیس ۳۰ میلیون و استقلال ۲۵ میلیون هوادار دارند و چطور ممکن است که کشور چنین هنجاری را نادیده بگیرد؟ برای حل مشکل این دو باشگاه چه باید کرد؟ آیا تنها با گفتن اینکه دو باشگاه را واگذار می‌کنیم، مشکلات حل می‌شود؟
وی ادامه داد: وزارت ورزش نتوانست باشگاه را جمع کند و کار را خراب کرد. نتیجه کار وزارت ورزش در ۱۰ ماه گذشته وضعیتی شد که اکنون شاهد آن هستیم. در طول تاریخ پرسپولیس چنین شرایطی پیش نیامده بود. اعضای هیئت مدیره پرسپولیس باید از مجلس و دولت کمک بگیرند، چرا که وزارت ورزش دیگر نمی‌تواند این وضعیت را جمع کند.

نیلسون:فوتبالم را درایران ادامه خواهم داد.
نیلسون دروازه بان برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس درباره آینده خود دراین تیم گفت:فردا جلسه نهایی من با حمید درخشان است. او سرمربی تیم است و من در مورد رفتن یا ماندنم با درخشان صحبت خواهم کرد. بعد از جلسه می‌ توانم بگویم که قطعا از این تیم جدا خواهم شد یا می‌ مانم.
او در مورد اینکه آیا فعالیتش را در فوتبال ایران ادامه خواهد داد یا نه هم گفت: به احتمال فراوان در ایران خواهم ماند. البته این را بگویم که من تا همین لحظه بازیکن پرسپولیس هستم ولی پیشنهادهایی دارم که صددرصد در صورت جدایی از پرسپولیس در مورد آن صحبت می‌ کنم.
دروازه‌بان پرسپولیس در پاسخ به این سوال که دوست دارد در پرسپولیس بماند یا نه هم گفت: بله من پرسپولیس را دوست دارم و در این مدت هم نشان داده ام که تمایل دارم با این تیم ادامه همکاری داشته باشم اما من وقتی در این تیم خواهم ماند که بتوانم به آن کمک کنم. همیشه سعی کرده ام از فوتبال بازی کردنم لذت ببرم. حالا هم اگر پرسپولیس به من احتیاج داشته باشد با افتخار در این تیم خواهم ماند.

حمایت پاپ از نامزدی رم برای المپیک ۲۰۲۴
علی‌رغم مخالفت‌های مختلف افراد سیاسی ایتالیا با نامزدی رم برای میزبانی المپیک ۲۰۲۴، پاپ فرانسیس از این میزبانی استقبال کرد.
نخست وزیر ایتالیا هم نامزد شدن رم را تایید و اعلام کرد که در نظر دارد تا تسهیلات در شهرهای دیگر ایتالیا مانند فلورانس، ناپل و ساردینیا فراهم کند.
گفته می‌شود که پاپ فرانسیس آرژانتینی بسیار به ورزش علاقه دارد و اعلام کرده است که از برنامه‌های ورزشی حمایت می‌کند و آرزو دارد که مسابقات فوتبال و تیراندازی در خود واتیکان برگزار شوند.
گفته می‌شود که قرار است پاپ با رییس کمیته‌ ملی المپیک ایتالیا ملاقات کند تا درباره برنامه نامزدی برای میزبانی المپیک با هم گفت و گو کنند.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*