خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

alikarimi455

خداحافظی علی کریمی از تیم ملی ایران، جادوگر غایب بزرگ دراسترالیا
علی کریمی روی نیمکت تیم ملی نخواهد نشست.
به گزارش ایسنا، دستیار کی‌روش با انتشار عکسی در صفحه شخصی خود خداحافظی‌اش را اعلام کرد.کریمی با انتشار عکسی که حاوی یک جمله معنادار است خداحافظی خود را به طور تلویحی اعلام کرد.در عکس منتشر شده توسط کریمی نوشته شده است: اگر نمی‌توانی خدمت کنی برو تا خیانت نکنی.
به این ترتیب کریمی به فرودگاه نیز نرفت تا ملی‌پوشان را در سفر به استرالیا همراهی نکند.

کفاشیان:نبی از فدراسیون رفتنی است.
رئیس فدراسیون فوتبال درباره تغییرات انجام شده در فدراسیون فوتبال که آیت‌اللهی امروز بود و گفته می‌شود مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون هم از مسئولیتش کنار می‌رود، گفت: نبی در حال حاضر کارها را انجام می‌دهد و از او خواستم یک سری امور اداری باقی مانده را هم در روزهای آتی انجام دهد و دیرتر به استرالیا برود. تغییرات فدراسیون در حوزه دبیرکل هم خواهد بود و البته اینکه جانشین او چه کسی باشد هنوز دقیقا مشخص نیست. آیت‌اللهی هم استعفا داد که استعفایش را پذیرفتم.
وی در پاسخ به این که چطور شد که به یک باره این همه تغییر در فدراسیون انجام می‌شود و چرا هر روز یک تغییری انجام می‌دهید و تصمیمات‌تان را یکجا علنی نمی‌کنید، اظهار کرد: این تغییرات ظرف ۸-۷ روز انجام می‌شود و من این رویه را دارم چون برای هر روز یک خبری داشته باشید (به شوخی). به اسماعیل حسن‌زاده رییس کمیته انضباطی هم گفته‌ام که به فدراسیون بیاید تا صحبت کنیم که اگر او هم نیاید آخر هفته آینده او را هم تغییر می‌دهیم. ما گفتیم اگر به یک باره همه تغییرات را اعلام کنیم رسانه‌ها هول می‌شوند!

با اعلام افشارزاده، مسلمان استقلالی نشد و صادقی ماندگارشد.
بهرام افشارزاده، مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه امیرحسین صادقی در نیم فصل دوم نیز در استقلال بازی خواهد کرد، گفت: پس از صحبت‌هایی که با صادقی و قلعه‌نویی داشتیم، قرار شد صادقی نیم فصل دوم را نیز در استقلال بماند.
افشارزاده همچنین از منتفی شدن حضور محسن مسلمان در استقلال خبر داد و گفت: اگرچه امروز اعلام شد که ما با مسلمان به توافق رسیده‌ایم و این بازیکن به استقلال پیوسته است اما پس از اینکه باشگاه ذوب آهن اعلام کرد این بازیکن را قرضی در اختیار استقلال قرار می‌دهد ما از جذب وی منصرف شدیم.

حقیقی و پولادی دربین برترین های خاورمیانه درسال ۲۰۱۴
به گزارش ایسنا، با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۱۴ جان دردن، ورزشی‌نویس ساکرنت که در مورد فوتبال آسیا مطلب می‌نویسد، نام ۱۰ بازیکن برتر خاورمیانه را با توجه به عملکردشان در تیم‌های باشگاهی وملی انتخاب کرده است که نام علیرضا حقیقی نیز در بین آنها دیده می‌شود.
او نوشت:با این که تصور می‌شد رحمان احمدی، دروازه‌بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی برزیل در سال ۲۰۱۴ باشد، اما حقیقی در چارچوب دروازه قرار گرفت و عالی هم کار کرد. این دروازه‌بان ۲۶ ساله درخشش بسیار خوبی مقابل نیجریه و آرژانتین داشت. به نظر می‌رسد او دروازه‌بان شماره یک تیم ملی ایران تا سال‌ها بعد باشد.
در این گزارش به مهرداد پولادی، مدافع تیم ملی ایران و باشگاه الشحانیه نیز پرداخته شده است. پولادی در جام جهانی نمایشی عالی داشت و یکی از بهترین مدافعان تورنمنت بود. او در دیدار تیم ملی ایران مقابل آرژانتین به مدت ۹۲ دقیقه به لیونل مسی اجازه نداد در زمین درخششی داشته باشد، کاری که بسیاری از مدافعان بزرگ‌تر نتوانستند در طول تورنمنت انجامش دهند. پولادی بازیکنی بود که پیش از جام جهانی زیاد شناخته شده نبود اما به نظر می‌رسید بازیکن بزرگی است. در نهایت مسی موفق شد دروازه ایران را باز کند اما مهرداد شایستگی‌هایش را ثابت کرده بود.

کیهیل:ایران مدعی قهرمانی و حریفی سرسخت درجام ملت هاست.
تیم کیهیل بازیکن کهنه کار تیم ملی استرالیا پیش از تمرینات دوشنبه این تیم با اشاره به اینکه رقبای جدی استرالیا برای قهرمانی در شانزدهمین دوره جام ملت‌ها تیم ژاپن، مدافع عنوان قهرمانی و شاگردان کارلوس کی‌روش هستند، گفت: واقعاً احساس می‌کنم ایران مدعی قهرمانی و حریف سرسختی در این رقابت‌هاست. نمایش ایرانی‌ها در جام جهانی ۲۰۱۴ واقعاً خاص بود.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*