خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز جمعه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز جمعه با امیر خسروجردی

teame-meli-footbal-iran

بازگشت ایران به صدر تیم های آسیایی دررده بندی فیفا
براساس آخرین رده‌‍بندی برترین تیم های ملی فوتبال جهان درماه دسامبر که از سوی فیفا اعلام شد، تیم ملی ایران با ۵۸۰ امتیاز و ۵ پله صعود نسبت به ماه گذشته، در رده ۵۱ جهان و نخست قاره آسیا قرارگرفت.
در این رده‌بندی، ژاپن با ۵۶۳ و کره‌جنوبی با ۴۸۱ امتیاز در رده‌های دوم و سوم آسیا قرار دارند.
همچنین تیم ملی آلمان با ۱۷۲۵ امتیاز درصدر قرار دارد و تیم های آرژانتین و کلمبیا با ۱۵۳۸ و با ۱۴۵۰ امتیاز دوم و سوم هستند.

ای اف سی:جهانبخش یکی از پنج بازیکن برتر جام ملت های آسیا
به گزارش ایسنا، جام ملت‌های آسیا ۲۲ روز دیگر شروع می شود و به همین خاطر سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی ۵ جوان برتر این بازی‌ها را معرفی کرد که نام علیرضا جهانبخش نیز در آن دیده می‌شود. این سایت در گزارش خود از سون هئونگ مین بازیکن ۲۲ ساله تیم کره جنوبی، یوشینوری موتو هافبک ۲۲ ساله ژاپن، تامی اوآر بازیکن جوان تیم استرالیا و احمد یاسین که به کریستیانو رونالدوی عراق مشهور است، به عنوان دیگر ستارگان جوان شانزدهمین دوره مسابقات جام ملت های آسیا یاد کرده است.
این سایت درادامه نوشت:این بازیکن بدون تردید یکی از دارایی های ارزشمند فوتبال ایران به شمار می رود. جهانبخش بعد از چند فصل حضور در لیگ ایران در ازای مبلغی که به گفته رییس باشگاه داماش ایران کمک چشمگیری به بقای این باشگاه که دچار بحران مالی شده بود کرد، به تیم نایمخن هلند رفت.
این مهاجم گلزن پس از اینکه به عنوان یکی از استعدادهای جوان لیگ هلند انتخاب شد، مورد توجه برخی از باشگاه های انگلیس از جمله منچستریونایتد و چلسی قرار گرفت.

حق امضا درپرسپولیس به نایب رئیس هیئت مدیره سپرده شد.
طبق قانون تجارت در غیاب مدیرعامل یک شرکت حق امضا به رئیس هیئت‌مدیره سپرده می‌شود اما از آنجا که جعفر کاشانی به دلیل کهولت سن توان کارهای اجرایی را در باشگاه پرسپولیس ندارد این اختیار را با هماهنگی وزارت ورزش به نایب رئیس هیئت‌ مدیره تفویض کرد.
در حقیقت در غیاب حمیدرضا سیاسی هم اکنون طاهری در باشگاه پرسپولیس حق امضا دارد و قرار است از شنبه او به همراه دیگر مسئولان باشگاه پرسپولیس برای جذب بازیکنان مدنظر کادر فنی و دیگر خواسته‌های آنها اقدام کنند.
ی در پاسخ به این سؤال که آیا طاهری در باشگاه پرسپولیس حق امضا دارد، گفت: بله ایشان به عنوان نایب رئیس هیئت مدیره در نبود سیاسی حق امضا دارد.

اینس:لیورپول تنها با فروش بالوتلی اوج خواهد گرفت
پل اینس ستاره سابق تیم ملی انگلیس معتقد است که لیورپول تنها در یک حالت می تواند به روزهای خوب خود برگردد و آن فروش بالوتلی است. او گفت: لیورپول اگر دوست دارد دوباره خوب نتیجه گیرد باید در سریع ترین زمان ممکن از شر بالوتلی نجات یابد. این تیم اگر می خواهد به همان روحیه سابق خود برگردد چاره ای جز فروش بالوتلی ندارد.
وی که سابقه حضور در لیورپول را هم دارد ادامه داد: جذب بالوتلی در فصل جابجایی تابستانی بسیار عجیب بود. راجرز فکر می کرد که بالوتلی می تواند جانشین خوبی برای سوآرس باشد اما اصلا اینگونه نیست. او با مورینیو و مانچینی نتوانست خوب ظاهر شود الان چگونه می تواند با راجرز موفق شود؟ نمی دانم چرا راجرز به او اعتماد کرد. لیورپول برای بهتر شدن تنها یک راه حل دارد و آن فروش بالوتلی است.

آدبایور با پشت سرگذاشتن مسی، مرد سال فوتبال آرژانتین شد.
آنخل دی‌ماریا که نقشی کلیدی در رسیدن تیم ملی فوتبال آرژانتین به فینال جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل و قهرمانی رئال‌مادرید در فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا داشت با کنار زدن لیونل مسی عنوان بهترین فوتبالیست آرژانتینی شاغل در لیگ‌های خارجی را از آن خود کرد. دی‌ماریا در فصل نقل‌و‌انتقالات تابستانی ۲۰۱۴ در ازای ۶۰ میلیون پوند به منچستریونایتد ملحق شد.
این نخستین بار از سال ۲۰۰۶ تا کنون است که ستاره آرژانتینی بارسلونا در کسب این عنوان که بر اساس رأی روزنامه‌نگاران این کشور انتخاب می‌شود، باز ماند.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*