خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی با امیر خسروجردی

khabarvarzashi

هفته هفدهم لیگ برتر با شکست تلخ پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان و صدرنشینی نفت تهران و توقف استقلال تهران خاتمه یافت.
درادامه بازی های این هفته عصر پنجشنبه پنج دیدار دیگر برگزارشد که طی آن، پرسپولیس تهران درورزشگاه بدون تماشاگر ورزشگاه آزادی ۲-۱ مغلوب مهمانش فولاد خوزستان شد.هردوگل فولاد دراین بازی روی اشتباه مسلم و مهلک سوشا مکانی و محسن بنگر وارد دروازه سرخپوشان شد.نفت تهران مقابل همشهری خود راه آهن به برتری یک به صفر رسید و با ۳۳ امتیاز و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به سپاهان درصدر جدول رده بندی قرار گرفت، استقلال تهران درپرگل ترین بازی هفته مقابل میزبانش استقلال خوزستان ۴-۴ متوقف شد، تراکتورسازی تبریز ۲-۱ از سد مهمانش ذوب آهن اصفهان گذشت و پدیده مشهد درمصاف با نفت مسجد سلیمان ۱-۱ مساوی متوقف شد.با پایان بازی های این هفته، لیگ برتر فوتبال ایران با تعطیلات ۵۰ روزه مواجه شد و ادامه این رقابت ها به بعد از جام ملت های آسیا ۲۰۱۵ استرالیا موکول شد.

با برگزاری قرعه کشی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا حریفان ایرانی ها مشخص شدند.
به گزارش ایسنا، قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دیروز در کوالالامپور مالزی برگزار شد وطی آن، تیم‌های ایرانی فولاد خوزستان، پرسپولیس، نفت تهران و تراکتورسازی تبریز حریفان خود را در این رقابت‌ها شناختند.
بر اساس قرعه کشی صورت گرفته درگروه یک، پرسپولیس با تیم‌های لخویای قطر، النصر عربستان و برنده بازی الجزیره امارات و بنیادکار ازبکستان همگروه شد. درگروه سه، فولاد خوزستان، لوکوموتیو ازبکستان، الهلال عربستان و برنده پلی آف چهار غرب آسیا دیدار خواهد کرد، درگروه جهار، تراکتورسازی با الاهلی، نسف ازبکستان و برنده پلی‌آف یک غرب آسیا هم گروه شد
وهمچنین نفت تهران به عنوان سهمیه چهارم فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا روز ۲۸ بهمن به مصاف برنده دیدار دیدار الجیش قطر و النهدا عمان خواهد رفت که پیروز این دیدار راهی مرحله گروهی خواهد شد. نفت در صورت صعود باید در گروه ۲ این رقابت‌ها قرار گیرد.

نخستین برد تیم والیبال ساحلی ایران درتور جهانی رقم خورد.
به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ساحلی ایران در دومین بازی از مرحله نهایی تور جهانی والیبال مقابل نروژ به میدان رفت.
ساحلی بازان موفق شدند دو بر یک حریف خود را شکست دهند و به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کنند. در دیگر بازی نیز تیم ملی ب ایران با نتیجه دو بر یک مغلوب نماینده انگلیس شد.

25 بازیکن به اردوی تیم امید فراخوانده شدند
به گزارش خبرگزارى مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال،، اردوی تیم امید از ۲۴ آدربرگزار خواهد شد که بر همین اساس اسامی ۲۵ بازیکن دعوت شده به این اردو به شرح زیر است:
احسان پهلوان، علی کریمی، محمدحسین مرادمند، یوسف وکیا، محمد دانشگر، فرشید اسماعیلی، آرام عباسی، روزبه چشمی، ارسلان مطهری، مرتضی آقاخان، وحید حیدریه، احمد نورالهی، میلاد محمدی کشمرزی، محمد ستاری، بهنام برزای، محمدحسین پور آق ملکی، امیر عابدزاده، مهدی مهدی پور، مهدی ترابی، محمدرضا اخباری، شاهین ثابقی، محمدامین درویش، محمدحسین کنعانی زادگان، حجت صدقی و علی چوپانی ده‌سرخی.
لازم به ذکر است اردوی تیم امید ۲۹ آذربه پایان می رسد.

دوری شش هفته ای آگوئرو از میادین فوتبال
مهاجم آرژانتینی منچستر‌سیتی ۶ هفته خانه نشین شد.
باشگاه منچستر‌سیتی اعلام کرد سرخیو آگوئرو به دلیل مصدومیت در بازی برابر اورتون حداقل تا ۶ هفته از میدان دور خواهد بود و به این ترتیب این مهاجم آماده آرژانتینی دیدارهای حساس تیمش را در لیگ برتر و بازی حساس با رم از دست داد.
سرخیو آگوئرو این فصل ۱۹ گل برای منچستر‌سیتی به ثمر رسانده و از عوامل موفقیت این تیم انگلیسی بوده است.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*