خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی امیر خسروجردی

اخبار ورزشی امیر خسروجردی

dasdas

هفته چهارم رقابت های لیگ برتر والیبال ایران با برد شهرداری ارومیه و پیکان تهران وشکست متین ورامین و میزان مشهدهمراه بود.
بازی های این هفته عصر دیروز درشهرهای مختلف درگروه های یک و دو برگزارشد که طی آن درگروه یک، پیکان تهران صدرنشین ۳به صفر ارتعاشات صنعتی را شکست داد، درگروه دوم نیز، شهرداری ارومیه که صدر جدول را دراختیار دارد با همین نتیجه از سد تیم قعرنشین مهرپارس فارس گذشت، متین ورامین درعین ناباوری درسه ست پیاپی مغلوب مهمانش صنایع دفاع شد، شهرداری تبریز نیز با همین نتیجه بازرگانی جواهری گنبد را از پیش رو برداشت، شهرداری زاهدان با پیروزی ۳-۱ مقابل تیم پرمهره میزان مشهد دومین شگفتی این هفته را رقم زد و سایپا البرز ۳-۲ از سد مهمانش نوین کشاورز تهران گذشت.

نبی:اردوی آفریقای جنوبی قطعی است، هفتم دی با فلسطین دیدار می کنیم.
دبیرکل فدراسیون فوتبال با بیان اینکه اردوی آفریقای جنوبی تیم ملی بخاطر مسایلی مالی یا موارد دیگر لغو نشده و طبق برنامه برگزار می‌شود، گفت: اردوی ۱۰ روزه تیم ملی در آفریقای جنوبی از ۲۳ آذر قطعا برگزار می‌شود و مشغول رایزنی با تیم‌های مختلف برای فراهم کردن ۲ بازی تدارکاتی در این اردو هستیم. اینکه یک تیم ملی هم میان حریفان تدارکاتی باشد هنوز مشخص نیست و اساسا بازی با هیچ تیمی هنوز قطعی نشده است..
مهدی محمد نبی افزود: بعد از اردوی آفریقا و بازگشت تیم ملی به ایران، بازیکنان ۲ روز استراحت خواهند کرد و طبق برنامه کنونی ۷ دی با تیم ملی فلسطین در تهران بازی می‌کنیم. بعد از آن هم هشتم یا نهم دی عازم استرالیا می‌شویم تا آخرین اردوی تیم ملی متصل به مسابقات جام ملت‌ها را برگزار کنیم.

لیونل مسی برترین گلزن لیگ قهرمانان اروپا شد.
مسی با گلی که در دقیقه ۳۸ دیدار سه شنبه شب بارسلونا برابر آپوئل نیکوزیا قبرس به ثمر رساند جمع گل‌های خود را در ادوار مختلف لیگ قهرمانان اروپا به عدد ۷۲ رساند تا با پیشی گرفتن از رائول گونزالس عنوان بهترین گلزن تاریخ این مسابقات را به خود اختصاص دهد.
بعد از وی رائول با ۷۱ گل در رده دوم قرار دارد و کریستیانو رونالدو با ۷۱ گل در تعقیب مسی به سر می‌برد و می‌تواند با گلزنی در دیدار چهارشنبه شب رئال مادرید رکورد مسی را تهدید کند.
ستاره آرژانتینی بارسلونا اوایل هفته جاری رکورد بیشترین گل زده در تاریخ لالیگا را نیز به خود اختصاص داده بود.

ونگر به درب خروجی نزدیک شد
مالک باشگاه آرسنال با اعلام نارضایتی از نتایج توپچی‌ها عنوان کرد با ادامه این روند مجبور به برکناری آرسن ونگر خواهد شد.
علی‌شیر عثمانف، مالک باشگاه آرسنال برای اولین بار در این فصل از نتایج کسب شده تیمش ابراز ناراحتی و عنوان کرد با ادامه این روند مجبور به اخراج ونگر خواهد شد. عثمانف با ناراحتی از نتایج آرسنال در گفت‌وگو با روزنامه میرر عنوان کرد: عملکرد تیم در این فصل بسیار ضعیف بوده است و ناراحتی هواداران را کاملا درک می‌کنم. البته در سال‌های گذشته در سیاست‌گذاری‌های خودمان کمتر روی نتایج تیم تاکید کرده بودیم و بیشتر روی پیشرفت تیم تاکید داشتیم ولی دیگر قصد داریم سیاست‌گذاری خودمان را تغییر دهیم
آرسن ونگر پس از این صحبت‌ها واکنش شدیدی به صحبت‌های عثمانف نشان داد و اعلام کرد این مالک روس نباید در مسائل مدیریتی دخالت کند.
روزنامه دیلی‌میرر همچنین از یورگن کلوپ به عنوان جانشین احتمالی ونگر سخن به میان آورده است.

درآمد همیلتون با قهرمانی دررقابت های فرمول یک به نود میلیون دلارمی رسد.
لوئیس همیلتون، راننده انگلیسی تیم مرسدس در مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک پس از قهرمانی در فصل ۲۰۱۴ در حال تبدیل شدن به پردرآمدترین ورزشکار انگلیس است. این راننده ۲۹ ساله عصر یکشنبه با فتح گرندپری ابوظبی برای دومین بار پس از سال ۲۰۰۸ به مقام قهرمانی مسابقات فرمول یک رسید.
حالا همیلتون در فکر بستن قرارداد جدید خود با مرسدس است. خودروساز آلمانی طبق قرارداد جدید موظف است در عرض پنج سال رقم قابل توجه ۱۸۲ میلیون دلار به راننده انگلیسی خود بدهد. به این ترتیب لوئیس همیلتون، ثروتمندترین ورزشکار انگلیسی حال حاضر جهان خواهد شد.
دارایی همیلتون در اوایل سال جاری میلادی ۱۲۴ میلیون دلار بود که اختلاف زیادی با دارایی ۴۰۶ میلیون دلاری دیوید بکام، کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال انگلستان دارد. یکی از کارشناسان معتبر مالی انگلستان به روزنامه «یو کی تلگراف» گفته است که دارایی همیلتون در چند سال آینده از بکام هم بیشتر خواهد شد. او همچنین پیش‌بینی کرده که اگر همیلتون با نامزد فعلی‌اش ازدواج کند، مجموع دارایی‌های آنها از دیوید بکام و همسرش به مراتب بیشتر شده و تبدیل به پردرآمدترین ورزشکار بریتانیا خواهد شد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*