خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز چهارشنبه

اخبار ورزشی روز چهارشنبه

das2565214

ایران با گل سردار آزمون از سد بنفیکا گذشت.
تیم ملی فوتبال ایران که اردوی تدارکاتی ده روزه ای را در لیسبون پرتغال برپا کرده است دیروز در دومین و آخرین دیدار تدارکاتی خود به مصاف بنفیکا لیسبون صدرنشیین لیگ پرتغال رفت وبا تک گل سردار آزمون از سد این تیم مطرح گذشت
ملی پوشان فوتبال ایران فردا پس از پایان این اردو به تهران بازخواهند گشت.

حمیدرضا سیاسی از لغو بازی دوستانه پرسپولیس با رئال مادرید خبر داد.
رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تصمیم این باشگاه برای لغو بازی دوستانه با رئال مادرید گفت: با توجه به شرایطی که فعلا به وجود آمده تصمیم گرفتیم بازی با رئال مادرید لغو شود. اگر توانستیم مقامات ذی‌صلاح کشور را راضی کنیم، مجددا مذاکره با رئال را از سر می‌گیریم.
وی افزود:علاالدین بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی هم در اظهاراتی تاکید کرده که برگزاری این بازی فعلا به صلاح نیست. ما باید حساسیت‌های به وجود آمده را کم کنیم و اگر مقامات سیاسی برگزاری این بازی را تایید کردند ما هم کار را انجام می‌دهیم.
سیاسی درباره جذب دو مهاجم جدید خارجی برای پرسپولیس گفت: شنیده‌ام که درخشان درخواست جذب آن‌ها را داده است. آن‌ها باید بیایند تست بدهند و پس از تایید کادر فنی و باشگاه قرارداد می‌بندند.

هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال خواستار توضیح کفاشیان شد.
وضعیت فعلی فدراسیون فوتبال و فعالیت‌های علی کفاشیان باعث شده تا اعضای هیئت رئیسه فدراسیون دست به کار شوند و طی نامه‌ای محرمانه از
به دست کفاشیان رسیده است بخش هایی این نامه محرمانه که درچند بند
اساسی از جمله مسائل مالی فدراسیون و بحث دبیر کلی مهدی محمدنبی را شامل می‌شود و اعضای هیئت رئیسه خواستار توضیح رئیس فدراسیون در خصوص این مسائل شده‌اند.
در حال حاضر اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال منتظر دستور جلسه‌ای برای برگزاری نشست هستند تا توضیحات کفاشیان را در خصوص مسائلی که مطرح کرده‌اند بِشنوند و بعید نیست در این جلسه دبیرکلی نبی غیرقانونی تلقی و فدراسیون فوتبال دستخوش تغییراتی اساسی شود.
مسائلی که در این نامه محرمانه مطرح شده و به دست کفاشیان رسیده رئیس فدراسیون فوتبال را ناچار می‌کند تا پیش از برگزاری مجمع فدراسیون پاسخگوی اعضای هیئت رئیسه باشد. باید دید تا زمان برگزاری مجمع چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و کفاشیان پاسخگوی اعضای هیئت رئیسه خواهد بود یا خیر.

اینیستا جایزه پای طلایی فوتبال اروپا را کسب کرد.
به گزارش ایسنا، مراسم انتخاب بهترین بازیکن بالای ۲۹ سال فوتبال اروپا دوشنبه شب در موناکوی فرانسه برگزار شد و آندرس اینیستا هافبک بارسلونا اسپانیا توانست عنوان “پای طلایی فوتبال اروپا” را کسب. کند
این جایزه سال گذشته به دیدیه دروگبا، مهاجم ساحل عاجی چلسی رسیده بود.
پای طلایی فوتبال اروپا عنوانی است که هر ساله به بهترین بازیکن بالای ۲۹ سال فوتبال اروپا اهدا می‌شود و برنده آن نباید تکراری باشد.
کریستیانو رونالدو، وین رونی، مانوئل نویر، آندره‌آ پیرلو، تیاگو سیلوا، فرانک ریبری، یحیی توره و تیری آنری از دیگر نامزد‌های کسب این جایزه در سال جاری بودند.

فرگوسن:من هم مثل فان خال شروع ضعیفی داشتم.
سر آلکس فرگوسن که بیش از ۲۶ سال هدایت این تیم را بر عهده داشت، در گفت‌وگو با شبکه منچستریونایتد از این مربی هلندی حمایت کرد.
وی درحمایت از فان‌خال گفت: فان‌خال نتایجی را که در منچستر انتظار می‌رفت،کسب نکرد اما فراموش نکنید که من هم در منچستر شروعی ضعیف داشتم و با گذشت زمان توانستم منچستر را به قهرمانی برسانم. آن زمان برای من مهم بود که مسئولان باشگاه از من حمایت کنند. حالا نیز باید از فان‌خال حمایت کنم تا منچستر بتواند به موفقیت برسد. وقتی در منچستر جا افتادم همه چیز برایم خوب شد و دیگر روزهای تلخ ابتدای فصل برایم تکرار نشد. لوئیس نیز همین شرایط را تجربه خواهد کرد.
سرمربی سابق منچستریونایتد در پاسخ به این سوال که آیا به فان‌خال مشورتی می‌دهد، گفت: هیچ مکالمه خاصی بین من و او در طول فصل رد و بدل نشده است. او بعضی از مواقع به دفتر من می‌آید و درباره لیگ انگلیس صحبت می‌کند ولی من هیچ مشورتی به او نمی‌دهم. این طور نیست که او تلفن را بردارد و درباره همه چیز با من مشورت بگیرد. او خود مربی بزرگ و کاربلدی است. فان‌خال یک رهبر واقعی برای تیم‌هایش بوده است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*