خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

dasdsa251455a

کفاشیان به سیم آخر زد.
جلوگیری از ورود دوربین هابه ورزشگاه ها درصورت عدم توافق با صداوسیما، علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال در نامه خود به رئیس سازمان لیگ آورده است: با توجه به جلسات مکرر و مکاتبه‌های متعدد صورت گرفته مبنی بر انعقاد قرارداد واگذاری حق پخش تلویزیونی با صداوسیما و نظر به پیگیری‌های یک ساله و از آنجایی که در راستای احقاق حقوق باشگاه‌ها و فوتبال کشور، دریافت حق پخش تلویزیونی به عنوان اساسی‌ترین منبع درآمد باشگاه‌ها به حساب می‌رود و با توجه به تأکیدهای کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر الزام فدراسیون‌های عضو و باشگاه‌های حرفه‌ای به دریافت این حقوق و عدم تحقق این امر، بدینوسیله به اتکای مصوبه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر و شرایط مالی به وجود آمده که پیش روی باشگاه‌هاست و با توجه به عدم انعقاد قرارداد جهت پخش تلویزیونی این مسابقات از هفته جاری مسابقات لیگ برتر، ورود هرگونه دوربین و تجهیزات مربوطه به صداوسیما جهت ضبط و پخش مستقیم و غیرمسقیم مسابقات فوتبال، تهیه گزارش و خبر از روند برگزاری مسابقات جلوگیری به عمل آید.

پیروزی پرگل تیم فوتبال دختران ایران مقابل امارات
دررقابت های مرحله مقدماتی رقابت های فوتبال زیر ۱۶ سال دختران آسیا دربنگلادش دیروز تیم ایران درنخستین دیدار خود امارات را با ۹ گل درهم کوبید.
گل های تیم ایران را دراین دیدار فاطمه قاسمی و فاطمه گرایلی هر کدام چهارگل و هاجر دباغی به ثمررساندند.
دختران فوتبالیست ایرانی دردومین مسابقه جمعه به دیدار هند می روند.

اردوی استقلال درآمریکا منتفی شد.
اعضای تیم فوتبال استقلال طبق برنامه قصد دارند در تعطیلات نوروز راهی کشور آمریکا شوند و حتی برای گرفتن روادید این سفر از طریق کشور ارمنستان هم اقدام کردند اما اردوی آبی‌پوشان تا این لحظه منتفی شده است
پندار توفیقی عضو هیئت مدیره استقلال دراین باره به خبرگزاری فارس گفت: من چون مسئول رسیدگی به این سفر بودم در مذاکراتی که با شرکت مورد نظر داشتم اعلام کرده ام رعایت شدن حق باشگاه استقلال در اولویت ماست و به همین دلیل فعلا تا این لحظه رفتن تیم به آمریکا منتفی شده است.
وی افزود: ما قویا روی موضع و خواسته‌های باشگاه استقلال هستیم ولی تا این لحظه با توجه به درخواست‌های آنها و مذاکرات ما حضور تیم در کشور آمریکا منتفی شده است.

پولادی به الشحانیه قطر پیوست.
باشگاه الشحانیه قطر با مهرداد پولادی به توافق نهایی رسید و با این ملی‌پوش ایرانی قرارداد امضا کرد.
به گزارش ایسنا، مدافع سابق پرسپولیس بعد از مسعود شجاعی، دومین بازیکن ایرانی الشحانیه به شمار می‌رود. قرارداد پولادی با این تیم قطری یک ساله است و او جانشین سزار برزیلی در این تیم قطری شد.
فیصل امین، سخنگوی این باشگاه قطری گفت که کارت بازی پولادی اماده شده است و او می‌تواند در دیدارهای آینده تیمش را همراهی کند.
پولادی از دو باشگاه لیگ برتری انگلیس، سوآنسی و هال‌سیتی هم پیشنهاد داشت اما تصمیم گرفت که این تیم قطری را انتخاب کند.

دوپینگ برنده مسابقه رضا یزدانی مثبت اعلام شد.
سایت اتحادیه جهانی کشتی از تعلیق شامیل اردوغان به دلیل مثبت بودن آزمایش دوپینگ خبر داد.
به گزارش ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرد تست A شامیل اردوغان کشتی گیر روس الاصل ترکیه به دلیل استفاده از مواد نیروزا در رقابت های جهانی ازبکستان مثبت بوده است.
اردوغان از ماده آنابولیک استروئید استانازول استفاده کرده است. با توجه به قوانین این کشتی گیر به صورت موقت تعلیق شده است و می تواند درخواست تست دوم را بدهد. البته فدراسیون جهانی اعلام کرده در صورت مثبت بودن نمونه B، این کشتی‌گیر به مدت دو سال محروم خواهد شد.
این در حالی است که رضا یزدانی کشتی گیر ایران مقابل این کشتی گیر در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جهانی ازبکستان شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*